انتخاب آتلیه عروسی (معرفی استودیو عکس و فیلم سپید)

انتخاب آتلیه عروسی (معرفی استودیو عکس و فیلم سپید)

فهرست عناوین

شاید یکی از سخت ترین قسمت های برنامه ریزی برای عروسی، انتخاب استودیو عکاسی و عقد قرارداد با آتلیه باشد. اگر بخواهیم سه تا از مهم ترین بخش های عروسی را رتبه بندی کنیم قطعا انتخاب استودیو عکاسی که مورد پسند عروس و داماد باشد و بتوان با خیال راحت به آن اعتماد نمود، در این رتبه بندی قرار می گیرد. در این مقاله با بزمینه همراه باشید تا ویژگی های یک آتلیه خوب و مورد اعتماد را بررسی نماییم.

نمونه کارهای واقعی 

یکی از مواردی که باعث می شود تا راحت تر بتوانید به استودیو عکاسی اعتماد کنید و با خیال آسوده تری کار ثبت خاطرات رویایی ترین شب زندگی خود را به آنها بسپارید دیدن نمونه کارهای واقعی است. گاهی برخی از استودیوهای عکاسی با نشان دادن نمونه آلبوم های خارجی و نمونه کلیپ های عروسی خارجی به شما تضمین می دهند که مشابه آن کارها را برای شما انجام دهند اما این تضمین خیلی قابل اعتماد نیست و احتمالا تا آخرین لحظه دریافت فیلم ها و عکس ها اضطراب داشته باشید. پس سعی کنید با استودیوهایی قرارداد ببندید که نمونه کارهای واقعی خودشان را به شما ارائه دهند. می توانید با دیدن پشت صحنه های کلیپ ها از این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

متریال مرغوب و کیفیت چاپ بالا

آلبوم عکس های عروسی شما قرار است سال ها و سال ها در قفسه خاطرات شما باقی بماند و آن را به عنوان صندوقچه خاطرات خود به فرزندان و نوه های خود نشان دهید پس باید از آلبومی با جنس صفحات و جلد مرغوبی استفاده کنید هم چنین کیفیت کاغذی که عکس ها روی آنها چاپ می شود و لابراتواری که کار چاپ عکس ها را انجام می دهد در میزان کیفیت عکس ها بسیار موثر است پس با بررسی نمونه کارهای استودیو از کیفیت چاپ و مرغوبیت البوم ها اطمینان حاصل کنید.

آپدیت و مدرن بودن سناریوها

این روزها سناریوی مربوط به کلیپ های عروسی و هم چنین ژست ها، نحوه نوردهی، استفاده از تکنیک های خاص عکاسی مانند نقاشی با نور و لانگ اکسپوژر به سرعت در حال آپدیت شدن هستند. کار عکاسی و فیلمبرداری عروسی خود را به آتلیه ای بسپارید که از تکنیک های مدرن عکاسی استفاده نماید و سناریوهایی که برای کلیپ ها تهیه می کند جدید و به روز باشند. در این صورت عکس های عروسی شما همیشه در نظرتان زیبا خواهند ماند و حس مثبت آن روز را به شما انتقال می دهند.

تجهیزات و امکانات پیشرفته

نوع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری، مارک آنها، لنزهایی که استفاده می شوند، تجهیزات تکمیلی مانند کرین و هلی شات و هم چنین پروژکتورها و نمایشگرهایی که برای اکران کلیپ فرمالیته از طرف استودیوهای عکاسی در اختیار عروس و دامادها قرار می گیرد نیز یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب یک استودیو عکاسی حرفه ای به شمار می رود.

در نظر گرفتن اعتقادات و عقاید فرهنگی و شخصی افراد

عکس ها و فیلم هایی که در روز عروسی ثبت می شوند اسناد کاملا محرمانه ای هستند که بسیاری افراد از ترس سواستفاده های احتمالی دوست ندارند که این اسناد در دست افراد غیر قابل اعتماد باشند و هم چنین برخی از عروس و دامادها به دلایل شخصی یا مذهبی تمایل دارند تا عکاسان و فیلمبرداران عروسی آنها خانم باشند و حتی کار روتوش و چاپ نیز توسط پرسنل خانم انجام شود، اگر جزو این دسته از افراد هستید حتما این مسائل را با آتلیه ای که قصد عقد قرارداد با آن را دارید در میان بگذارید و از اینکه آنها توانایی تدارک این امکان را بدون نقصان در کیفیت بالای کار، برای شما داشته باشند اطمینان حاصل کنید.

خوش قولی

روز عروسی روز بسیار پرتنش و پرهیاهویی است. بسیاری از عروس و دامادها در روز عروسی لحظات پراسترسی را سپری می کنند. استرس انجام شدن تمام برنامه ها در وقت مقرر، پذیرایی مطلوب از میهمان ها، میکاپ و شینیون خوب و باب میل و ... لذا یکی از ویژگی های یک آتلیه خوب و حرفه ای و سطح بالا، خوش قولی مدیریت و پرسنل هنری آن می باشد. این که راس ساعت مقرر شده شروع به عکاسی نمایند و عروس و داماد را به موقع به مراسم عروسی برسانند و هم چنین تاخیر بیش از حد در تحویل عکس ها وفیلم ها نداشته باشند در انتخاب یک آتلیه خوب بسیار موثر است همچنین در یک آتلیه حرفه ای، افراد می دانند که چطور با تکنیک های روانشناسی، ارامش را به عروس و داماد برگردانند و احساسات خوب و عاشقانه را در چهره آنها نمایان سازند.

شناسایی و امکان مسافرت به لوکیشن های بکر  

گاهی عروس و دامادها تمایل دارند تا فرمالیته خود را در لوکیشن هایی خارج از کشور و در کشورهایی نظیر ترکیه، روسیه یا ارمنستان و یا در لوکیشن های داخلی نظیر ساحل دریای خزر یا خلیج فارس یا مناطق کوهستانی و کویری برگزار نمایند. یک استودیو عروس حرفه ای لوکیشن های زیبا و خلاقانه را شناسایی کرده و آنها را به عروس و دامادها پیشنهاد می دهد و هم چنین مقدمات سفر به آن لوکیشن ها را فراهم می آورد.

با آتلیه سپید آسودگی خاطر را تجربه نمایید.

یکی از آتلیه های با سابقه و خوشنام در شهر تهران استودیو عکاسی سپید می باشد که علاوه بر ارائه کارهای بسیار حرفه ای و مدرن محدودیت های اقتصادی زوج های جوان را در نظر می گیرد و می توان گفت که با توجه به کیفیت نمونه کارها یکی از منصفانه ترین قیمت ها در شهر تهران مربوط به آتلیه سپید می باشد. تمامی پرسنل آتلیه سپید اعم از کادر عکاسی و فیلمبرداری، گروه هنری و تدوین، لابراتوار چاپ و تیم فرمالیته از ابتدای شروع به کار آتلیه سپید ثابت و بدون تغییر بوده اند و این خود نشان از حرفه ای بودن تیم سپید و اهتمام آنان در ارائه بهترین کارهای هنری مربوط به عروسی می باشد. لوکیشن های کویری، کوهستانی، جنگلی و ساحلی بسیار زیبا و خلاقانه برای عکاسی و کلیپ فرمالیته در نمونه کارهای استودیو سپید دیده می شود که هر عروس و دامادی را برای داشتن یک فرمالیته به یاد ماندنی ترغیب می نماید.
در آتلیه سپید رضایت مشتری و اعتماد و اطمینان خاطر او حرف اول را می زند از همین رو امکان انتخاب افراد تیم مربوط به هر عروس و داماد از بین اقایان و بانوان برای افراد در نظر گرفته شده است، مدیریت استودیو سپید با در نظر گرفتن اعتقادات مذهبی یا شخصی برخی از زوج های جوان امکان انجام تمامی مراحل عکاسی و فیلمبرداری را توسط کادر خانم و تیمی بسیار حرفه ای و مجرب فراهم آورده است.
یکی از شاخصه های اصلی آتلیه سپید، مدرن و به روز بودن سناریوهای عکاسی و فیلمبرداری عروسی است، به طوری که سناریوی کلیپ های عروسی و فرمالیته سپید به صورت مرتب و در بازه های زمانی مشخص طبق متد روز دنیا تغییر می کنند و هر روز بر زیبایی آنها تاکید بیشتری می گردد. مدیریت تحصیل کرده و بسیار خوش برخورد، پرسنل هنری آموزش دیده با تحصیلات مرتبط و شناخته شده در زمینه عکاسی هنری و عروسی از دیگر شاخصه های آتلیه سپید است که باعث می شود کارشناسان بزمینه با خیال راحت، آن را به نوعروسان عزیز معرفی نمایند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت