25 ایده جدید و زیبا برای لباس عقد سفید

25 ایده جدید و زیبا برای لباس عقد سفید

فهرست عناوین

رنگ سفید در فرهنگ ایرانی همیشه نماد شادی و جشن بوده است به همین دلیل لباس عروس را غالبا در رنگ سفید انتخاب می کنند. علاوه بر این ها روانشناسی رنگ ها خواص روانشناختی جذابی را برای رنگ سفید قائل است. حس آرامش، دوستی، امنیت، صداقت و عشق پاک در انرژی ای که رنگ سفید به اطراف ساطع می کند وجود دارد.
شاید خیلی از عروس خانم ها دوست داشته باشند لباس نامزدی و عقد خود را نیز سفید انتخاب کنند ولی همیشه پیشنهاد طراحان لباس و برنامه ریزان مراسم عقد و عروسی برای عروس خانم ها این بوده است که لباس عقد خود را در رنگی به جز سفید انتخاب کنند زیرا لباس عروسی هم سفید است و انتخاب لباس عقد سفید باعث می شود که استایل عقد و عروسی خیلی مشابه هم باشند و عکس ها حال و هوایی شبیه به هم داشته باشند اما این روزها با طراحی های جدید و شیک برای لباس عقد این مساله همرنگ نبودن لباس ها دیگر به مساله ای کهنه و قدیمی تبدیل شده است و اگر عاشق رنگ سفید هستید می توانید برای عقد و نامزدی و حتی مراسم عقد رسمی خود هم لباس سفید انتخاب کنید و تنوع را به جای رنگ، در مدل ها بگنجانید. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا مدل های شیک و جدید برای لباس نامزدی، عقد و عقد رسمی را برای شما ارائه دهیم.

جامپسوت یا اورآل

لباس های جامپسوت یا اورآل یکی از مدل های لباس است که این روزها ترند شده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. خاصیت جامپسوت ها در این است که برای اندام خاصی تعریف نشده اند و چه اندام لاغر و کشیده و چه اندام های توپر با در نظر گرفتن طرح پارچه و مدل یقه می توانند جامپسوت مناسب خود را بپوشند.
اورآل یک انتخاب بسیار مناسب و زیبا برای لباس عقد رسمی و مراسم نامزدی محسوب می شود که حتی اگر در رنگ سفید باشد هیچ شباهتی با لباس سفید عروسی شما نخواهد داشت. در گفتگوی عامیانه خیلی از افراد جامپسوت ها را با نام سرهمی می شناسند. یکی از مدل های بسیار جذاب برای لباس عقد، اورآل های شنل دار است که شکوه و زیبایی یک عروس با وقار را به شما می بخشد. شنل لباس اورآل شما می تواند از جنس های ساتن و گیپور انتخاب شود و حتی روی آن با خرجکارهای زیبا تزئین شود و لباس شما بیش از پیش زیبا شود.

کت و شلوار عروس

کت و شلوار سفید رنگ هم یکی از انتخاب های بسیار جذاب و متفاوت برای لباس عقد است. این روزها کت و شلوارهای زنانه از حالت روتین و رسمی خود در آمده اند و مدل های متنوع تر و زیباتری در کاتالوگ های ارائه شده توسط طراحان لباس به چشم می خورد.

مانتوها و لباس های شنل دار

یکی از مدل های بسیار پرطرفدار برای مانتوی عقد مانتوهای شنل دار هستند که در عین اینکه شکوه یک عروس زیبا را به خوبی نشان می دهند بسیار کاربردی و متفاوت هستند. اگر جزو افراد قد بلند هستید و پاهای کشیده ای دارید، شنل را با شلوار بپوشید و اگر قد نسبتا کوتاهی دارید می توانید مانتوی شنل دار را همراه با ساپورت سفید رنگ بر تن کنید.

بهترین مزونها را در سایت بزمینه ببینید.

مزون عروس بهارک اخلاقی مشاهده این کسب و کار
پیراهن عقد

تا چندی پیش برای لباس عقد هم دامن های اسکارلتی و پفی روی بورس بودند و به همین دلیل انتخاب رنگ سفید برای لباس عقد کار جذابی نبود اما این روزها طراحان لباس عروس پیراهن هایی را برای لباس عقد پیشنهاد می دهند که مدل آنها با مدل لباس عروس بسیار متفاوت است. دامن های کات آ، پیراهن های میدی و کوتاه و دامن های پری دریایی و مدل ماهی از جمله پیراهن هایی هستند که می توانید برای مراسم عقد و نامزدی انتخاب کنید و در عین حال رنگ سفید را هم انتخاب نمایید زیرا هیچ تداخلی با مدل لباس عروس شما نخواهند داشت.

مدل های محجبه لباس عقد و حجاب سر

در مراسم عقد رسمی معمولا عروس خانم ها ترجیح می دهند که لباسی پوشیده تر بر تن کنند. یقه های فرنچ و ایستاده، آستین های پفی از جنس ارگانزا، بلوز و شلوارهای کارشده و سنگ دوزی شده همراه با توربان های زیبا و متناسب با لباس می توانند برای داشتن یک استایل محجبه و زیبا کمک کننده باشند و در عین اینکه در رنگ سفید انتخاب می شوند هیچ منافاتی با سفیدی رنگ لباس عروس نداشته باشند. کلاه های سفید رنگ هم می توانند یکی از انواع انتخاب های جذاب برای حجاب سر در استایل های محجبه باشند که برای مراسم عقد و نامزدی بسیار مناسب هستند.
فروشگاه بزمینه منبع بسیار خوبی برای مشاهده انواع مدل های لباس عقد و مانتوی عقد است که با در نظر گرفتن تمام سلیقه ها و میزان بودجه متفاوت مدل های جالب توجهی را ارائه داده است. از مزون بزمینه دیدن نمایید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت