چه گردنبندی با چه استایلی متناسب است؟

چه گردنبندی با چه استایلی متناسب است؟

فهرست عناوین

یکی از دغدغه هایی که هر خانمی در طی روزها بارها و بارها با آن مواجه می شود انتخاب لباس مناسب با موقعیت زمانی و مکانی جلسه، جشن یا میهمانی است که قرار است در آن شرکت کنند، انتخاب اکسسوری های متناسب با استایل یا متناسب با نوع جشن و مراسمی که می خواهیم در آن حضور یابیم نیز گاهی اوقات به کاری دشوار تبدیل می شود که سختی این چالش را دوچندان می نماید. 
شاید در کمد خود انواع گردنبندها و زنجیرها و گوشواره ها را داشته باشید که هر کدام از آنها با یک استایل خاص و مدل خاص از لباس ها و حتی زمان خاصی قابل استفاده هستند. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا اصول ست کردن گردنبندهای متفاوت با انواع استایل را بررسی نماییم. 

استایل بوهو

یکی از استایل های بسیار پرطرفدار استایل بوهو است که در عین سادگی نهایت زیبایی را به نمایش می گذارد. در استایل های بوهو از المان های مربوط به مردمان سرخپوست یا کوچ نشین و کولی به طرزی استفاده می شود که شیک و لاکچری به نظر بیایند. لباس هایی با جنس های کتان، دامن های گل گلی و کفش ها و صندل های چرمی از جمله موارد اصلی در استایل بوهو هستند. لباس ها و مانتوهای پانچ و کیف ها و کوله پشتی هایی با طرح های سرخپوستی و کلاه ها و دستبندهای رنگی نیز می توانند انتخاب های مناسبی برای استایل بوهو باشند. اما زمانی که قرار است گردنبند مناسب برای استایل بوهو را انتخاب کنید شاید کمی سردرگم شوید. گردن بندهایی با طرح های خشن یا آویزهای رنگی و سنگ های چشم زخم و دریم کچرها برای استایل های بوهو بسیار مناسب هستند.

استایل کلاسیک

گاهی سلیقه کلاسیک و شیک در بعضی افراد بر سلیقه های دیگر آنها برتری دارد. استایل های کلاسیک برای انواع موقعیت ها مناسب هستند چه جلسات کاری و چه میهمانی های شب و این اکسسوری ها هستند که بین آنها تمایز ایجاد می نمایند. معمولا در استایل های کلاسیک، دامن های راسته و تنگ با طول های میدی یا کوتاه و کمربندهای چرمی یا تزئینی همراه با کیف های دستی و کفش های پاشنه بلند ست می شوند. بهترین انتخاب برای اکسسوری ها و گردنبندی که همراه با استایل های کلاسیک استفاده می کنید گردن بندهایی هستند که از سنگ های بزرگ و جواهرات چشمگیر ساخته شده اند.

استایل وینتیج یا روترو

استایل وینتیج به نوعی از لباس پوشیدن گفته می شود که در ان از المان های سنتی و قدیمی به نحوی مدرن وشیک بهره برده می شود. دامن های مخمل، کیف های سنتی، بلوزهای با برش های حلزونی و سنگ دوزی شده، کلاه های بزرگ و یقه های خزدار، کت های پشمی، شلوار جین های دمپا گشاد و کفش هایی با پاشنه های کنفی و مدل های پاشنه فرانسوی جزو انتخاب های خوب برای استایل وینتیج هستند. اکسسوری هایی که برای استایل روترو انتخاب می شوند نباید حالت سنتی و قدیمی این استایل را زیر سوال ببرند پس گردن بندهایی با تراش های زیاد یا سنگ های بزرگ و درخشان انتخاب خوبی نیستند . گردنبندهای ساده و ظریف برای این استایل بسیار مناسب هستند.

استایل کژوال

استایل کژوال این روزها برای استایل های روزانه که در محیط های دانشگاه و یا محل کار استفاده می شوند بسیار پرطرفدار است و یکی از انواع استایل های بسیار ساده و در دسترس است. شلوار های جین در مدل های مختلف، مانتوهای جلوباز و جلو بسته در رنگ های روشن و شاد، کیف های دستی و شانه ای یا کوله پشتی، کفش های کتانی و یا صندل های بدون پاشنه و کفش های کالج در استایل کژوال مورد استفاده قرار می گیرند. بهترین اکسسوری ها و گردنبندها برای استایل کژوال آنهایی هستند که سادگی و بی آلایشی این استایل را در نظر داشته باشند. گردنبندهای مرواریدی ساده یا زنجیرهای ساده و ظریف می توانند انتخاب های خوبی باشند. 

استایل رمانتیک

استایل های رمانتیک مخصوص آدم های رمانتیک است. رنگ های روشن و ملیح، دامن ها و پارچه های لطیف از جنس ساتن و ابریشم، مانتوهای چین دار و شلوارهای پارچه ای راسته، ساپورت ها و کفش های پاشنه بلند با مدل های بندی و صندل های تخت و ظریف در استایل رمانتیک به وفور دیده می شوند. اکسسوری های ظریف و گردنبندهایی با تراش های زیاد ولی سبک برای استایل رمانتیک بسیار مناسب هستند. اکسسوری هایی با نمادهای عاشقانه مانند قلب یا گل سرخ یا کبوترهای در حال پرواز جزو بهترین انتخاب ها برای استایل رمانتیک به شمار می روند. 
استایل های متفاوتی برای لباس پوشیدن وجود دارند که هر کدام از آنها برای سلیقه و دیدگاه خاصی طراحی شده اند. استایلی که برای لباس پوشیدن خود انتخاب می کنید در ارتباط مستقیم با شاخصه های درونی و ویژگی های شخصیتی شماست. برای اینکه بیشتر به سلیقه خود در زمینه لباس و اکسسوری واقف شوید تست های استایل شناسی بزمینه راهکار بسیار مناسبی هستند که می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت