کیک اولین تولد دونفره پس از نامزدی را زیبا و خلاقانه انتخاب کنید

کیک اولین تولد دونفره پس از نامزدی را زیبا و خلاقانه انتخاب کنید

فهرست عناوین

همیشه اولین ها بیشتر و و پررنگ تر در ذهن ها می مانند. اولین دیدار، اولین ناهار دو نفره، اولین کوهنوردی دو نفره، اولین سالگرد ازدواج و اولین تولد پس از نامزدی یا ازدواج.
اولین تولدی که توسط شما برای نامزد یا همسرتان برگزار می شود بسیار مهم و به یاد ماندنی است. بی شک هر خانم و آقایی دوست دارد نهایت عشق و هنر و سلیقه خود را در اولین تولد همسر خود به او نشان دهد. کیک یکی از مهم ترین بخش های هر جشن تولدی است که ایده های بسیار زیادی را می توان برای طراحی آن به کار گرفت. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا بهترین و جدید ترین ایده های مخصوص کیک تولد همسر را به شما نشان دهیم.
شما اولین تولد همسر خود را می توانید به روش های مختلف برگزار کنید. یک تولد دو نفره و رمانتیک یا تولدی دسته جمعی و غافلگیرکننده با حضور افراد خانواده یا دوستانش و یا تولدی که برای تدارک آن از قبل با او هماهنگ کرده اید و برای حضور عده زیادی میهمان خودتان را آماده کرده اید.
برای انتخاب کیک تولد راه های مختلفی وجود دارد که این شما هستید که باید بهترین آن ها را انتخاب نمایید. برای سفارش کیک تولد همسر خود زمان صرف کنید و دقت و حوصله به خرج دهید. به علایق او فکر کنید و همه ابعاد شخصیتی او را بررسی نمایید.

کیک تولد بر اساس رنگ مورد علاقه

یکی از راه های سفارش بهترین کیک و انتخاب بهترین تم برای تولد همسر،توجه به رنگ مورد علاقه اوست. اگر همسر شما جزو کسانی است که برای انتخاب لباس های خود همیشه رنگ ابی را در اولویت قرار می دهد یا دوست دارد شما لباس هایی با رنگ روشن بپوشید به این معناست که همسر شما عاشق رنگ هاست پس کیک تولد او را پر از رنگ انتخاب کنید یا رنگ مورد علاقه او را در طراحی کیک به کار ببرید حتی رنگ مشکی.

کیکی با توجه به ورزش یا سرگرمی مورد علاقه

تمام علاقمندی های همسر خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر همسر شما جزو کسانی است که علاقه زیادی به رفتن به استادیوم فوتبال دارد یا تمام مسابقات والیبال را از طریق تلویزیون پیگیری می کند یا در اوقات فراغت خود به سراغ شطرنج یا بیلیارد می رود، پس یکی از بهترین راه ها برای سفارش کیک تولد او کیکی با تم ورزش مورد علاقه اوست.

کیک الهام گرفته از شخصیت انیمیشنی مورد علاقه

کودک درون، یکی از ابعاد شخصیتی هر انسانی است که بعضی ها آن را خفته نگه می دارند و سعی می کنند همیشه و در هر موقعیتی منطقی و بالغ رفتار کنند اما برخی دیگر کودک درون فعالی دارند و این موضوع باعث طراوت روح و شادابی آنها می گردد. این افراد در سنین بزرگسالی هم به انیمیشن های والت دیزنی علاقه دارند و با اشتیاق ساعت ها به تماشای آنها می پردازند یا حتی از بازی با بچه ها و فعالیت های کودکانه لذت می برند و شاد می شوند. اگر همسر شما جزو این دسته از افراد است یکی از راه های بسیار زیبا برای سفارش کیک تولد او کیکی با تم شخصیت انیمیشنی مورد علاقه اوست. میکی موس، تام و جری، پسر شجاع، شرک و کارخانه هیولاها می توانند انتخاب های هیجان انگیزی برای او باشند.

کیک مشاغل

کیک های با موضوعات مهندس عمران، مهندس کامپیوتر، نجار یا پزشک، کیک های خلاقانه و جالبی هستند که همسر شما قطعا با دیدن آنها به وجد می آید. شغل همسر خود را بررسی کنید اگر ابزار کار خاصی در آن بیش از بقیه به چشم می آید همین ابزار می تواند دستمایه خلاقیت شما در سفارش کیک تولد او باشد. موس کامپیوتر، گوشی پزشکی، قلم موی نقاشی یا پالت رنگ، کلاه ایمنی یا آتش نشانی همگی می توانند نشانه این باشند که شما به همسر خود افتخار می کنید.

کیک با تم رمانتیک

هیچ موقعیتی برای فضاها و تم های رمانتیک بین شما و همسرتان، نامناسب به شمار نمی آید، مخصوصا اگر اولین جشن تولد دو نفره در زندگی مشترک و عاشقانه شما باشد. کیک هایی با تم های عاشقانه و رمانتیک هم انتخاب های خوبی برای ابراز عشق به همسر در اولین جشن تولد پس از زندگی مشترک شما دو نفر به حساب می آیند.

تم های مردانه

این روزها کیک هایی با تم مردانه کیک های بسیار رایجی هستند که حتی جای خود را در کیک های عروسی و کیک های تولد کودک نیز باز کرده اند. این کیک ها برای تولد همسر نیز انتخاب های به جا و مناسبی هستند.

کیک های خاص

دنیای کیک و دکوراسیون کیک هیچگاه دست شما را در به خرج دادن خلاقیت نمی بندد. هر نمادی که برای زندگی خود در نظر دارید و هر چیزی که شما دو نفر را به یاد خاطره مشترکی می اندازد. حیوان خانگی مورد علاقه تان یا هر چیز دیگری که به ذهن تان خطور می کند می تواند به عنوان تم تولد همسر شما و مدل کیک تولد او انتخاب شود. سعی کنید نهایت سلیقه و نوآوری خود را به همسر خود ثابت کنید.
سخن اخر:
جشن تولدهای بزرگسال و مخصوصا تولدهای دو نفره بین زن و شوهر همواره چیزی بیش از یک تولد و جشن ساده هستند. وقتی آقا یا خانمی از روزها و هفته ها قبل از روز تولد همسر خود به برنامه ریزی برای جشن تولد او می پردازد و برای تدارک هر قسمت از جشن وسواس خاصی را به خرج می دهد و برای آن بسیار با دقت و حوصله برنامه ریزی می کند، این نشان از عشق و علاقه او به همسر دارد حتی اگر نتیجه نهایی رضایت کامل او را جلب نکند، نهایت احساسات خوب و زیبای پنهان شده پشت این برنامه ریزی ها برای هر کسی قابل ستایش و احترام است پس چه خوب که یاد بگیریم هر موقعیت خاص و هر مناسبتی را در رابطه دو نفره مان با جشن و شادی هر چند مختصر و کم هزینه برگزار نماییم.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت