20 سوژه خلاقانه عکاسی با حلقه عروسی

20 سوژه خلاقانه عکاسی با حلقه عروسی

فهرست عناوین

در نمونه های قدیمی عکس های عروسی، عکاسی از حلقه ها به صورت کاملا روتین و معمولی در دستان عروس و داماد یا همراه با گل دست عروس انجام می شد اما این روزها در متد جدید و مدرن عکاسی عروسی، حلقه ها به یکی از جولانگاه های عکاسان و استودیوهای عروس برای نمایش هنر عکاسی، قدرت نورپردازی و تجسم خلاق تبدیل شده اند به طوری که حتی سوژه های عکاسی با حلقه ها در حال تبدیل شدن به یک امضای شخصی سازی شده برای آتلیه های عروس هستند.
در ادامه این مقاله با بزمینه همراه باشید تا ایده های زیبا و خلاقانه عکاسی با حلقه های عروسی را معرفی نماییم.

سناریویی اختصاصی با حلقه های عروسی

اشیائی که در داستان عشق شما نقش مهمی دارند، اولین چیزی که باعث آشنایی شما با هم شد یا اولین هدیه ای که بین شما رد و بدل شده است، اولین فیلمی که دو نفره یا در سینما باهم دیده اید و خاطره خوبی از آن دارید یا یک عروسک یا مجسمه که شما دو نفر را به یاد یک خاطره مشترک می اندازد، خوراکی هایی مثل پاستیل های رنگی اگر جایی در بین قرار ملاقات های شما دارند و یا اگر سفری دو نفره به شهر یا کشور دیگری داشتید نمادهای آن شهر یا کشور می توانند سوژه جالبی برای عکاسی از حلقه ها باشد. این سناریو نویسی با حلقه ها باعث می شود هر گاه به عکس ها نگاه کنید به یکباره تمام داستان عاشقی تان و خاطرات رمانتیک تان جلوی چشمانتان رژه بروند و حس و حال خوبی را برای شما زنده کنند.

جادوی آب در عکاسی از حلقه ها

استفاده از قطرات آب، بازتاب نور در آب و جریان زیبای آب در عکاسی از حلقه ها یکی از ترفندهایی است که تنها عکاسان حرفه ای و با تجربه قادر به انجام آن هستند اما بزمینه به شما پیشنهاد می کند عکس های این چنینی را از آتلیه عروس خود بخواهید زیرا جلوه زیبایی به آلبوم عروسی شما می بخشند. به عنوان مثال استفاده از اسپری های آب برای نمایان شدن قطرات رقصان آب در عکس ها و یا غوطه ور شدن حلقه ها در آب و استفاده از رنگ های اکریلیک که در آب حرکت می کنند و در آن حل نمی شوند می تواند عکس های زیبایی مانند نمونه های زیر را برای شما به ارمغان بیاورد.

نورپردازی

نورپردازی در هر زمینه ای و با هر سوژه ای در عکاسی حرف اول را می زند اصلا شاید بتوان گفت عکاسی هنر استفاده، پرورش و رشد دادن نور است. یکی از حرفه ای ترین راه های عکاسی از حلقه ها استفاده از سایه روشن ها در کنار حلقه هاست. حلقه ها را به صورتی قرار دهید که با نور فلاش دوربین سایه روشن معنی داری را به وجود آورند یا از چراغ برای ایجاد سایه ها در فضایی تاریک بهره ببرید. هم چنین از زاویه بین دو دیوار و نوری که روی آنها تابیده و بازتاب می شود استفاده کنید بدین ترتیب شما یک چیز معمولی و ساده را به ابزاری قدرتمندانه برای عکاسی تبدیل نموده اید.

حیوانات خانگی در عکاسی از حلقه ها

حیوان خانگی که در منزل دارید یا حتی حیوان های وحشی در طبیعت که به آنها علاقه دارید مانند اسب های وحشی، آهوها و گوزن ها، آکواریوم های ماهی حتی سمندرهایی که شاید در نگاه اول دوستشان نداشته باشید می توانند سوژه های خلاقانه و جالبی برای عکاسی از حلقه ها باشد .

عکاسی از جزئیات حلقه ها

اکثر اوقات برای عکاسی از جواهرات و حلقه ها از نورپردازی های زیاد و متمرکز استفاده می شود تا نمای جواهرات به زیبایی مشخص شود اما یکی از راه های خلاقانه در عکاسی از حلقه های عروسی استفاده از سایه هایی است که در تاریکی توسط حلقه ها به وجود می آیند و جزئیات تراش آنها به طوری متفاوت مشخص می شود.
گاهی در قسمت داخلی حلقه های عروسی تاریخ یا جملاتی زییا یا اسم عروس و داماد حک می شوند این جملات یا تاریخ های حک شده در حلقه ها نیز می توانند سوژه های جذاب دیگری برای عکاسی باشند که عکس ها را منحصر به فرد و شخصی می سازند.

بهترین آتلیه های عکس و فیلم

استودیو نگارین مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس میلاد مرادی مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس ملورین مشاهده این کسب و کار
سوژه های عکاسی روستیک با حلقه های عروسی

سبک روستیک به معنای استفاده از المان های وحشی و طبیعی در کنار مدرنیته است. یکی از سوژه های جذاب برای عکاسی از حلقه های عروسی نیز استفاده از طبیعت و زیبایی آن در کنار حلقه ها می باشد که حال و هوایی بسیار رمانتیک و الهام بخش به آلبوم عکس های شما می دهد.

حضور فصل ها در عکس ها

مراسم عروسی شما در چه زمانی و در چه فصلی برگزار می شود؟ عروسی های زمستانه و پاییزی و هم چنین جشن های بهاره و تابستانه هر یک زیبایی های خاص خود را دارند. برگ های رنگارنگ پاییزی، بلورهای منظم و رویایی برف و یخ در زمستان، شکوفه های بهاری و سبزی بی نظیر تابستان فضاهای بسیار زیبایی را برای عکاسی از حلقه های عروسی به وجود می آورند.

سخن آخر:
مراسم ازدواج و عروسی فرصتی برای شکوفایی ایده های ناب و خلاقیت های جذاب است. اگر در برنامه ریزی های مربوط به مراسم ازدواج خود تفکر خلاقانه خود را نیز دخیل کنید بدون شک از نتیجه نهایی رضایت بیشتری خواهید داشت زیرا این ایده های خلاقانه علاوه بر این که شما را خاص و منحصر به فرد می سازند در ارتباط مستقیم با سلیقه شخصی شما هستند و جذابیت هایی که از نظر شما بهترین هستند را به مراحل روتین مراسم عروسی و قسمت های مختلف از جمله عکاسی، جهیزیه، خرید، دکوراسیون و ... می دهند. در گالری ایده های بزمینه همراه باشید تا به عروسی متفاوت و خاص تبدیل شوید.
این مقاله ها را نیز بخوانید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت