معرفی بهترین آتلیه عروس ها و استودیوهای عروس در شهرهای تهران، مشهد، کرمان، شیراز، اصفهان و شمال کشور

معرفی بهترین آتلیه عروس ها و استودیوهای عروس در شهرهای تهران، مشهد، کرمان، شیراز، اصفهان و شمال کشور

فهرست عناوین

خاطرات زیبای مراسم عروسی تنها یادگارهای این دوران زیبا هستند که یادآوری آنها حتی پس از سال ها زندگی مشترک برای افراد جذاب است و آنها را به بهترین روزهای زندگی شان پرتاب می کند. این عکس ها هستند که نبض تپنده خاطرات هستند و با مرور عکس ها و فیلم ها تمامی لحظات آن روزها در ذهن افراد دوباره و دوباره زنده می شوند پس یکی از مهم ترین بخش های برنامه ریزی برای مراسم عروسی انتخاب آتلیه و استودیو عروس برای ثبت این لحظات به یاد ماندنی است. عروس و دامادها گاهی ماهها را صرف برنامه ریزی مراسم عروسی می کنند و هزینه های هنگفتی برای تک تک قسمت های آن می پردازند فقط به یک دلیل و آن هم گذراندن لحظات شاد و زیبا و ثبت شروع عشقی شیرین است به همین دلیل انتخاب آتلیه عروس یکی از سخت ترین قسمت های برنامه ریزی مراسم ازدواج است. در این مقاله با بزمینه همراه باشید تا بهترین و لوکس ترین آتلیه های تهران و شهرهای بزرگ ایران را معرفی نماییم. 

بهترین آتلیه های عروس  تهران

آتلیه عروس زبرا تهران
یکی از خاص ترین و مدرن ترین آتلیه های شهر تهران، آتلیه زبرا که در شمال تهران واقع شده است می باشد. استفاده از جادوی رنگ ها در عکاسی و فیلمبرداری با سبک اروپایی از ویژگی های استودیو زبرا می باشد که آن را به یک استودیو پرطرفدار تبدیل کرده است.
از شاخصه های مدیریت استودیو زبرا تهران اخلاق مداری و برخورد بسیار خوب و آرامش بخش با عروس و دامادها و در نظر گرفتن سلیقه شخصی آنها در کار عکاسی و فیلمبرداری می باشد. کادر تحصیل کرده در زمینه عکاسی هنری با بالاترین مدارک تخصصی، تهیه کلیپ های کارگردانی شده و عکاسی با انواع سبک های رئال و فانتزی، این آتلیه را به یکی از آتلیه های پرطرفدار تهران تبدیل نموده است. عکاسی فرمالیته در ژست های جدید و متد مدرن از دیگر نمونه کارهای آتلیه زبرا است که با بالاترین کیفیت ارائه می گردد.

آتلیه عروس رازان تهران 

یکی از لوکس ترین و مشهورترین آتلیه های شهر تهران آتلیه رازان است که با مدیریت آقای سهیل رازان برای اکثر عروس و داماد های تهرانی شناخته شده است. استودیو رازان تهران در منطقه زعفرانیه واقع شده است و به جرات می توان گفت هر عروس و دامادی با دیدن نمونه کارهای این اتلیه برای عقد قرارداد با آن متقاعد می شود البته محدوده قیمتی اتلیه رازان نسبت به سایر آتلیه های شهر تهران بالا و لوکس محسوب می شود. فرمالیته های خارج از کشور با جدیدترین متد اروپایی و هم چنین لوکیشن های داخلی در جزیره های جنوبی و شهرهای شمالی کشور با سوژه های خاص و متفاوت عکاسان آتلیه رازان به موقعیت های رویایی برای ثبت خاطرات مراسم عروسی تبدیل می شوند.

بهترین های آتلیه عروس را در بزمینه ببینید و از تخفیف های بزمینه برخوردار شوید.

آتلیه عکاسی نمای نزدیک مشاهده این کسب و کار
استودیو پرنسا مشاهده این کسب و کار
استودیو عکس و فیلم ژمرا مشاهده این کسب و کار

آتلیه عروس اسداللهی تهران

آتلیه اسداللهی با مدیریت اقای میلاد اسداللهی در میرداماد واقع شده است که یکی از معروف ترین استودیوهای عروس در شهر تهران محسوب می شود. ژست های رئال و سبک های متفاوت عکاسی، کرین و هلی شات با بالاترین کیفیت و با حرکاتی بسیار نرم، پروجکشن و توجه به تناسب رنگ ها و سوژه ها در عکس هاو کلیپ ها از ویژگی های این آتلیه عکاسی معروف در محدوده شمال تهران می باشد . با توجه به رزومه کاری درخشان، تجهیزات پیشرفته و نمونه کارهای خاص و متفاوت از سایر آتلیه ها بدون شک یکی از اولین و اصلی ترین انتخاب ها برای عروس و دامادهای تهرانی استودیو عروس اسداللهی می باشد.

بهترین آتلیه های عروس مشهد

آتلیه عروس گلامور مشهد
یکی از مشهورترین و لوکس ترین استودیوهای عروس در شهر مشهد، آتلیه گلامور می باشد که در محدوده بلوار سجاد مشهد واقع شده است. استودیو گلامور با استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته، هلی شات، کرین و دوربین های فیلمبرداری مدرن و جدید کار عکاسی و فیلمبرداری و تهیه کلیپ فرمالیته عروس را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت انجام می دهد. آتلیه گلامور با بهره گیری از لوکیشن های زیبا و فصلی مناسب و سوژه های عکاسی ناب و متد جدید اروپایی یکی از پرطرفدارترین استودیوهای عکاسی در شهر مشهد محسوب می شود. محدوده قیمتی این استودیو عروس لوکس، متوسط رو به بالا می باشد و قیمت پکیج کامل عروس همراه با 3 دوربین (یک آقا و دو خانم) هلی شات، کرین، آلبوم 10 برگی 80*40، عکس شاسی 100*70، پخش کلیپ روز در مراسم عروسی و 10 عدد عکس 10*15 با شاسی به عنوان گیفت، از 10 میلیون تومان شروع می شود.

آتلیه عروس تصویر داغ مشهد

استودیو تصویر داغ در منطقه بلوار سجاد مشهد قرار گرفته و یکی از معتبرترین آتلیه های شهر مشهد می باشد. نمونه کارهای آتلیه تصویر داغ و فیلم ها و کلیپ های مونتاژ شده توسط این استودیو گواه کیفیت بالای کارها می باشد. مدیریت حرفه ای و پرسنل متخصص و آموزش دیده در کنار برخورد بسیار خوب و درک شرایط و موقعیت پر از اضطراب عروس خانم ها و آقا دامادها و هم چنین بهره گیری از تجهیزات بسیار پیشرفته و سوژه های خلاقانه باعث شده است این استودیو به یکی از آتلیه های پرطرفدار در شهر مشهد تبدیل شود. لوکیشن های جذاب اطراف شهر مشهد مانند سد درگز و تم های پاییزی و روستیک و هم چنین امکان مسافرت به شهرهای شمالی یا جزایر جنوبی ایران و کشورهای خارجی برای عکاسی فرمالیته از امکانات در نظرگرفته شده در استودیو تصویر داغ می باشد، هم چنین استودیو تصویر داغ اولین استودیو در شهر مشهد است که امکان استفاده از بالون برای عکاسی فرمالیته را برای مشتریان خود فراهم نموده است که با مبلغ 7 میلیون تومان بالون تحت اختیار عروس و داماد و عکاس قرار می گیرد و هم چنین اپراتورهای متخصص در زمینه پرواز بالون آنها را همراهی می نمایند. محدوده قیمتی اتلیه تصویر داغ برای پکیج کامل عروس به نسبت آتلیه های دیگر شهر مشهد بالا و از 10 میلیون تومان شروع می شود.

آتلیه عروس فلامینگو مشهد

آتلیه فلامینگو در محدوده وکیل اباد مشهد واقع شده است و یکی از آتلیه های معروف و پرطرفدار مشهد محسوب می شود. مدیریت استودیو عروس فلامینگو به همراه پرسنل آموزش دیده و مجرب با بهره گیری از تجهیزات مدرن و دوربین های پیشرفته در بهترین لوکیشن ها و زیباترین سوژه ها تصاویر ماندگاری از انواع مراسم عقد، نامزدی، عروسی و تولد بزرگسال و کودک ثبت می نمایند. عکاسی فرمالیته و کلیپ های اسپرت استودیو فلامینگو در بین عروس خانم های مشهد بسیار زبانزد هستند زیرا با توجه به متد روز دنیا و با استفاده از هنر عکاسی پیشرفته و مدرن ترین روش های میکس و مونتاژ تولید می شوند.

آتلیه عروس کلوزآپ مشهد

استودیو کلوزآپ یکی از حرفه ای ترین استودیوهای عروس در سطح مشهد است که در منطقه شهرک غرب (قاسم آباد) مشهد واقع شده است. با مراجعه به آتلیه کلوزآپ خیالتان از هر حیث آسوده است. هلی شات، کرین، دوربین های فیلمبرداری full HD و ارائه با کیفت ترین آلبوم ها و گیفت های عروسی همراه با کارهای تخصصی ارائه شده و به کارگیری عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای که فیلم های عروسی را به صورت کارگردانی شده تهیه می کنند استودیو کلوزآپ را به محیطی مورد اعتماد برای عروس خانم ها و آقا دامادهای مشهدی و شهرستان های اطراف تبدیل نموده است.

بهترین آتلیه های عروس  اصفهان

آتلیه عروس ریحان اصفهان
استودیو ریحان با مدیریت اقای احمد ریحان در خیابان شیخ صدوق شهر اصفهان قرار گرفته و بسیار مشهور و معتبر می باشد. مدیریت با تجربه و تحصیل کرده اتلیه ریحان سال ها در زمینه تدوین فیلم کار حرفه ای انجام داده اند و در جشنواره متفاوت بین المللی از جمله جشنواره شیمبون ژاپن و جشنواره عکس اتریش مقام اول را کسب نمودند. سوژه های جذاب و ناب با بکار گیری اصول هنری فیلمبرداری و عکاسی و توجه به هارمونی رنگ ها در عکس ها و فیلم های عروسی استودیو ریحان به وفور دیده می شوند و گواه کیفیت بالا و کار حرفه ای پرسنل این آتلیه می باشند. تجهیزات پیشرفته از جمله هلی شات، کرین برقی، دوربین SLR در لوکیشن های جذاب بهاری، پاییزی و زمستانی با در نظر گرفتن سبک های متفاوت اروپایی مانند روستیک رزومه کاری آتلیه ریحان را درخشان نموده است.

آتلیه عروس تیبا اصفهان

یکی از آتلیه های عروس در اصفهان که از لحاظ قیمتی در محدوده متوسط قرار گرفته و در عین حال کار عکاسی و فیلمبرداری عروسی را بسیار با کیفیت و در سطح آتلیه های لوکس انجام می دهد آتلیه تیبا به مدیریت آقای بهمنش می باشد که در چهارراه سپهسالار اصفهان واقع شده است. لوکیشن های متفاوت برای عکاسی و کلیپ فرمالیته در اطراف اصفهان و هم چنین در جزیره هرمز و لوکیشن های شمال کشور و امکان مسافرت خارجی در این آتلیه برای علاقمندان ارائه می شود. هم چنین ورودی باغ اختصاصی این آتلیه با مساحتی بالغ بر 5000 مترمربع در پکیج عروس به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. محدوده قیمتی استودیو تیبا برای پکیج های عروس از 5 میلیون تومان شروع می شود که شامل دو دوربین به همراه اپراتور و قاب سر جشن و یک آلبوم ایتالیایی 10 برگ می باشد که به ازای اضافه شدن هر برگ به آلبوم 200 هزار تومان دریافت می شود. هزینه یک روز عکاسی فرمالیته به همراه سه کلیپ اسپرت بدون چاپ عکس ها دو و نیم میلیون تومان می باشد که امکاناتی نظیر آتش بازی نیز در آن در نظر گرفته شده است. یکی از شاخصه های آتلیه تیبا به کارگیری پرسنل خانم در تمام قسمت ها می باشد به طوری که تمام مراحل عکاسی و فیلمبرداری و روتوش عکس ها توسط بانوان انجام می گیرد.

بهترین آتلیه های عروس  شیراز

آتلیه عروس چهره نگار شیراز
آتلیه ای مجهز و پیشرفته با مدیریت بسیار خوش برخورد و پرسنل مجرب و کارآزموده. آتلیه چهره نگار شیراز که به سوژه ها و کلیپ های فرمالیته بسیار جدید و خاص در شهر شیراز معروف می باشد با ارائه خدمات با کیفیت و در عین حال قیمتی منصفانه یکی از استودیوهای معتبر در شهر شیراز محسوب می شود. استودیو چهره نگار برای عکاسی فرمالیته لوکیشن های بی نظیری در جزیره زیبای قشم و جزیره هرمز با حدود قیمت 2800000 تومان و هم چنین لوکیشن های ساحلی و صخره ای در کنگان و عسلویه و گناوه را با حدود قیمتی 2000000 تومان برای مشتریان خود برگزیده است.
از جمله نوآوری های استودیو چهره نگار، ارائه نمایشگاه عکس در پارتیشن های 3 تایی همراه با 18 عکس از عکس های فرمالیته عروس و داماد در سایزهای متنوع برای قراردادن در کنار سفره عقد در روز عروسی می باشد با قیمت بسیار منصفانه 1800000 و هم چنین ادیت کلیپ روز عروسی در لحظه ، برای اکران در مراسم عروسی که کاری بسیار شیک و لاکچری به شمار می رود. محدوده قیمتی پکیج کامل عروس استودیو چهره نگار همراه با 3 دوربین که یکی از آنها کرین می باشد در حدود 6500000 الی 8000000 می باشد و اشانتیون های ویژه ای روی این پکیج در نظر گرفته شده است از جمله کلیپ عکس اسپرت، 2 عدد عکس شاسی در سایز 30*40 برای خانواده عروس و داماد و 25 عدد گیفت عکس عروس و داماد برای میهمان ها به صورت رایگان.

آتلیه عروس آنتیک شیراز

یکی از حرفه ای ترین آتلیه های شهر شیراز استودیو آنتیک می باشد که با مدیریت آقای رضایی در معالی آباد شیراز واقع شده است. تجهیزات بسیار پیشرفته، هلی شات، کرین، TV های نمایش دهنده کلیپ اسپرت و عکس های فرمالیته در روز مراسم عروسی، لوکیشن های فرمالیته در کشورهای روسیه، ترکیه و شهرهای شمالی و جزایر جنوبی کشور از دیگر ویژگی های آتلیه آنتیک می باشد . قیمت پکیج عروس استودیو آنتیک از 8 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به بودجه و انتظارات عروس و داماد قیمت های بالاتر مشخص می شوند به عنوان مثال اگر کلیپ و عکاسی فرمالیته در کشور روسیه نیز توسط مشتریان درخواست گردد هزینه ای بالغ بر 65 میلیون تومان دریافت می گردد.

بهترین آتلیه های عروس کرمان

آتلیه عروس شهرزاد میرزایی
خانم شهرزاد میرزایی یکی از حرفه ای ترین و هنرمندترین عکاسان شهر کرمان می باشند که در استودیو شهرزاد کار عکاسی و فیلمبرداری عروس را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. از ویژگی های شاخص استودیو شهرزاد مشاوره های سازنده و خوب خانم میرزایی برای انتخاب نوع لباس فرمالیته و مراسم و انتخاب سالن زیبایی حرفه ای و متناسب با بودجه و انواع سوژه های جذاب و خاص فرمالیته و مراسم عروسی می باشد. فرمالیته استودیو شهرزاد معمولا در جزیره زیبای قشم فیلمبرداری می شود که حرفه ای ترین کلیپ های فرمالیته در شهر کرمان محسوب می شوند. یکی دیگر از ویژگی های بارز استودیو شهرزاد عکاسی لایو مراسم عروسی می باشد که به عبارتی شکار لحظه های زیبا و عکاسی ژورنالیستی در مراسم عروسی را محقق می کند. قیمت پکیج کامل عروس در استودیو شهرزاد از 4 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به نوع خدمات درخواستی عروس و داماد قیمت های بالاتر تعیین می گردند که گاهی تا 15 میلیون تومان هم می رسد.

بهترین اتلیه های عروس شهرهای شمالی ایران

آتلیه عروس پرو ویدئو ( تصویر) رشت
آتلیه پرو ویدئو با نام دیگر تصویر یکی از استودیوهای شناخته شده در شهر رشت می باشد که بسیاری از عروس و دامادها را به خاطر کیفیت بالای کارها و کارگردانی های بسیار حرفه ای و مدرن فیلم ها و کلیپ ها به سمت خود جذب می کند. اگر چه محدوده قیمتی استودیو پرو ویدئو در مقایسه با سایر آتلیه های شهر رشت بالاتر است اما هیچ گرانی ای بی حکمت نیست! با مراجعه به آتلیه پرو ویدئوی رشت خیالتان از بابت خاطره زیبای مراسم عروسی تان و هم چنین عکاسی فرمالیته راحت باشد. رفتار بسیار خوب و متین مدیریت و پرسنل آتلیه و هم چنین مشاوره های بسیار دلسوزانه و کارساز آنها در روند برنامه ریزی مراسم عروسی، انتخاب بهترین لوکیشن های فرمالیته ، زیباترین لباس ها و بهره گیری از هنر تناسب و رنگ در عکاسی، این آتلیه را شاخص نموده است.

آتلیه عروس حس رشت

یکی از پرطرفدارترین آتلیه های شهر رشت در زمینه عروسی استودیو حس واقع در گلسار رشت می باشد که تجهیزات بسیار پیشرفته و پرسنل آموزش دیده و مجرب و نمونه کارهای بسیار حرفه ای و با کیفیت، آن را به یک آتلیه بسیار معروف در سطح شهر رشت تبدیل نموده به طوری که بعضی از عروس و دامادها از شهرهای دور و نزدیک شمالی نیز برای کار عکاسی فرمالیته خود به این آتلیه مراجعه می کنند. بهره گیری از لوکیشن های زیبای ساحلی و جنگلی در قالب سبک های مدرن عکاسی و تهیه کلیپ فرمالیته از ویژگی های شاخص آتلیه حس می باشد. قیمت بسیار منصفانه با توجه به سابقه درخشان و نمونه کارهای قابل تحسین این استودیو هر عروس و دامادی را برای انتخاب آتلیه حس، ترغیب می نماید.
آتلیه عروس کاخ (رزا امیری) آمل
سراغ آتلیه رزا امیری آمل را حتی اگر در شهرهای دیگر شمال بگیرید برای هیچکس عجیب نیست. خانم رزا امیری در استودیو کاخ با عکاسی های بسیار هنرمندانه و کارگردانی حرفه ای کلیپ ها و فیلم های مراسم عروسی در بین مردم به شهرت رسیده اند. آتلیه کاخ با بهره گیری از تجهیزات بسیار پیشرفته و پرسنل تحصیل کرده و آموزش دیده در زمینه عکاسی هنری به یکی از انتخاب های اصلی هر عروس و دامادی در شهرهای شمالی ایران برای عکس و فیلم روز عروسی و فرمالیته تبدیل شده است.
آتلیه عروس شید ساری
یکی از معروف ترین استودیوهای عروس در شهر ساری آتلیه شید می باشد که با ارائه کارهای بسیار حرفه ای و با کیفیت در زمینه عکس های عروسی و فرمالیته در لوکیشن های ناب و جذاب، رزومه کاری بسیار درخشانی را برای خود رقم زده است. توجه ویژه به سلیقه شخصی عروس خانم ها و آقا دامادها در سوژه های عکاسی و مشاوره های بسیار حرفه ای در زمینه انتخاب لوکیشن از ویژگی های بارز آتلیه شید می باشد. کلیپ فرمالیته آتلیه شید شامل با کیفیت ترین فیلم ها در زیباترین مکان ها و انتخاب بهترین سوژه ها است که با قیمتی منصفانه و در حدود 1500000 تومان به مشتریان ارائه می شود.
آتلیه عروس پارامیس گرگان
آتلیه پارامیس در خیابان ولیعصر گرگان واقع شده است و یکی از حرفه ای ترین استودیوهای عروس در شهر گرگان محسوب می شود. کار با کیفیت، تجهیزات پیشرفته، لوکیشن های فرمالیته ساحلی و جنگلی زیبا همراه با سوژه های متفاوت که با هنر عکاسی پیشرفته آمیخته می شوند آتلیه پارامیس گرگان را شاخص نموده است. قیمت بسیار منصفانه در قبال بهترین خدمات، آتلیه پارامیس را به محلی مورد اعتماد و مناسب برای عروس خانم ها و آقا دامادها تبدیل نموده است. رفتار حرفه ای و برخورد بسیار محترمانه و آرامش بخش پرسنل استودیو پارامیس نیز برای زوج های جوانی که درگیر اضطراب ناشی از برنامه ریزی های عروسی هستند بسیار کمک کننده است.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت