خرید لباس مجلسی شیک (معرفی گالری افترنون Afternoon gallery)

خرید لباس مجلسی شیک (معرفی گالری افترنون  Afternoon gallery)

فهرست عناوین

طراحی، دوخت یا خرید لباس مجلسی و لباس شب یکی از کارهای لذت بخش و در عین حال سخت و چالش برانگیز برای خانم هاست. انتخاب مدل، توجه به سایز و فرم اندام و انتخاب پارچه متناسب با مدل لباس و مرغوبیت پارچه ها از جمله چالش هایی است که در خرید لباس مجلسی و لباس شب به وجود می آید اما مراجعه به گالری های لوکس و معتبر که محصولات خود را از بهترین برندهای دنیا انتخاب و وارد می کنند به میزان بسیار زیادی از مشکلات انتخاب لباس مجلسی می کاهد. گالری افترنون afternoon (لاندن گالری سابق) یکی از گالری های بسیار شیک و لوکس در منطقه الهیه تهران می باشد که تمامی لباس های خود را از مشهورترین و برترین برندهای انگلیسی انتخاب می کند. با بزمینه در ادامه مقاله همراه باشید تا برندهای وارداتی گالری افترنون را بیشتر بشناسیم.

برند چی چی لندن Chichi

برند چی چی لندن با سابقه ای 25 ساله، یکی از نام آورترین برندهای پوشاک در زمینه مد و فشن بانوان، لباس های مجلسی و شب است.
ظاهر جذاب و حس خوب روانشناختی که به واسطه لباس و پوشاک به افراد القا می شود هدف اصلی برند چی چی لندن می باشد. از ویژگی های بارز پوشاک چی چی می توان به کیفیت بسیار بالا و قیمت های مناسب اشاره کرد. طراحان فشن با درنظر گرفتن خط مشی و هدف اصلی برند همواره در حال ارائه طرح ها و مدل های خلاقانه می باشند.

برند لیپسی Lipsy

برند لیپسی، برند لوکس و معروف  بانوان در سال 1988 در لندن تاسیس شد. پوشاک و اکسسوری بانوان در مدل های متنوع و کاربردهای روزانه، مجلسی، رسمی و ... از جمله زمینه های فعالیت برند لیپسی می باشد. در سال 2008 لیپسی به کمپانی نکست Next PLS یکی از بزرگترین کمپانی های انگلیسی در زمینه پوشاک پیوست. محصولات این شرکت در حال حاضر علاوه بر 40 شعبه بین المللی در دوبی، عربستان و بحرین، در 49 فروشگاه پوشاک در انگلستان و ایرلند عرضه می شوند، همچنین فروشگاه لوکس لیپسی در چرچ استریت لیورپول که در سال 2015 افتتاح شد شهرت بسیار زیادی در بین برندبازان و طرفداران برند لیپسی دارد.

برند فیز ایت Phase Eight

برند فيز ايت که ترجمه فارسی آن فاز هشت می باشد، اولين بار چهل سال پيش در سال ١٩٧٩ در يك بوتيك كوچك توسط پاتسي سدون طراح بريتانيايي اغاز به كار كرد.
اين شركت در انگلستان ، ايرلند، سوئيس، آلمان، سوئد، استراليا، امارات و كشورهاي ديگر داراي فروشگاه های فعال می باشد که علاقمندان زیادی را به خود جذب نموده است و جزو برندهای لوکس در محدوده های قیمتی متوسط رو به بالا به شمار می رود.
برند فیز ایت به واسطه پيراهن هاي مجلسي مناسب براي مراسم عروسي و میهماني ها، لباس های شب کوتاه و بلند با طراحی های خاص و مدرن از دیگر برندهای پوشاک بانوان متمایز شده است. دیزاین جدید و با توجه به ترندهای سال و استفاده از متريال هايي مانند روبان دوزي براي نخستين بار توسط فیز ایت ، باعث شده است تا افرادی که این برند را انتخاب می کنند در هر مراسمی شاخص و متفاوت از بقیه افراد باشند.

برند والیس Wallis

برند انگلیسی پوشاک زنانه والیس Wallis در سال 1923 تاسیس‌شدو اکنون با 250 شعبه در انگلستان و شعب متعدد دیگر در آمریکا، اروپا و سراسر دنیا مشغول به ادامه فعالیت است. موسس این برند رافائل نت والیس نام‌ دارد. وی اولین فروشگاه برند خود را در بازارچه‌ای در شهر ایزلینگتن راه‌اندازی و از همان ابتدا برای تولید پالتوهای شیک و خاص و متفاوت زنانه شهرت زیادی کسب نمود. محبوبیت برند والیس Wallis پس از تولید گسترده پیراهن‌های زنانه افزایش چشمگیری پیدا کرد. شعار تبلیغاتی برند والیس «دعوت به مقایسه، شکست رقبا» می باشد.
در دهه 1950 پسر رافائل والیس مدیریت مجموعه را در دست گرفت و موفق شد با تلفیق مد روز پاریس و سبک انگلیسی محبوبیت این برند را چندین برابر کند. در این زمان برند والیس Wallis با شعار «گلچینی از پاریس» به فروشی بی‌نظیر دست‌یافت. تب خرید از مجموعه‌های جدید برند والیس Wallis چنان داغ شد که مانکن‌های فروشگاه‌ها را پیش از رونمایی از مجموعه‌های جدید هر فصل تا مدتی با پارچه می‌پوشاندند تا طرح‌ لباس‌ها مخفی بماند و از کپی شدن آنها جلوگیری شود.
از دهه 1960 به بعد کمپانی والیس Wallis توجه و حمایتش را به طراحان جوان انگلیسی تخصیص‌داد. در همین دوره صادرات برند والیس Wallis به کشورهایی همچون امریکا آغاز‌شد. ژورنال ها و کاتالوگ های مجموعه پوشاک زنانه والیس ازهر لحاظ کامل هستند به طوری که در هر فصل مجموعه‌هایی ویژه بانوان ریزنقش و مجموعه‌های پریمیوم و لوکس به‌طور جداگانه طراحی و عرضه می‌شوند.

گالری افترنون Afternoon

گالری افترنون (لندن گالری سابق) از سال ۱۳۹۱ با مدیریت خانم کثیری وکیل پایه یک دادگستری، فعالیت خود را در زمینه واردات مستقیم پوشاک بانوان از انگلستان آغاز کرد و در سال 1397 به طور رسمی برند خود را در ایران ثبت نمود.
 برندهای chichi، Lipsy، Wallis، Phase Eight، jacques vert، paper dolls   و mistress littleو next از جمله برندهای طرف قرارداد با گالری افترنون می باشند. در هر فصل و هر كالكشن، گالری افترنون ( لندن گالری سابق ) گلچيني از زيبا ترين هاي اين برندها را براي خانم های خوش سليقه خريداري و وارد ايران مي كند به طوری که این گالری به یکی از بهترین انتخاب ها برای لباس شب و لباس مجلسی زنانه تبدیل شده است. در روزمه کاری درخشان گالری افترنون كيفيت پارچه ها، منحصر به فرد بودن مدل ها و اجرای مهندسی شده در طراحی ها و دوخت و استاندارد بالا و بی نظیر سايز بندی لباس های انتخابی موجبات رضايت و خريد مجدد مشتريان را فراهم نموده است.
 برای مشاهده کارهای وارداتی گالری افترنون و خرید آنها می توانید به وبسایت Afternoongallery.com مراجعه نمایید هم چنین شوروم گالری واقع در خیابان فرشته، مجتمع کوئین سنتر واحد 503 واقع شده است. امکان خرید اینترنتی، مشاوره دقیق و اختصاصی سایز برای هر مشتری توسط تیم فروش و امکان تعویض و مرجوعی کالا تا ۲۴ ساعت پس از تحویل هم چنین ضمانت اصالت برند کالای عرضه شده از دیگر خدمات افترنون گالری می باشد که هر کسی را به خرید از این گالری ترغیب می نماید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت