7 ایده برای عکاسی در سالگرد ازدواج

7 ایده برای عکاسی در سالگرد ازدواج

فهرست عناوین

سالگرد ازدواج سال شمار روزهای عاشقی شماست. تاریخ روزی که در آن با هم پیمان وفاداری بسته اید و با یکدیگر هم قسم شده اید که تا آخر عمر در کنار هم بمانید. سختی ها و آسانی ها، شادی ها و غم ها، شکست ها و پیروزی ها را باهم بگذرانید و چالش های زندگی مشترک را به کمک یکدیگر حل و فصل کنید بی شک برای همیشه در یاد شما باقی خواهد ماند به همین دلیل سالگرد ازدواج از جمله روزهای مهم در زندگی یک زوج است که با هم یک خانواده را تشکیل داده اند. همان طور که سال ها یکی از پس دیگری می گذرند و عشق شما به هم سالخورده تر می شود خاطرات برای شما با ارزش تر می گردند، زمانی که فرزندان نیز به جمع خانواده دو نفره شما اضافه می شوند و زمانی که با هم پا به سن می گذارید و به اصطلاح در یک آسیاب مو سفید می کنید، این خاطرات تصویر زندگی چندین ساله شما هستند. گاهی تصمیم می گیرید برای بزرگداشت سالگرد ازدواج خود مراسمی مفصل تدارک ببینید و با جمع فامیل و دوستان این روز را به شادی بگذرانید و گاهی ترجیح می دهید که این روز را توام با آرامش و در کنار همسر باشید و به مرور خاطرات، خوردن یک شام دو نفره و ابراز عشق دوباره به یکدیگر بپردازید. در هر صورت هر سالگرد ازدواج قرار است خاطره ای باشد برای سالگردهای بعدی. پس عکاسی در این روز خاطره انگیز، بسیار مهم محسوب می شود. در ادامه مقاله با بزمینه همراه باشید تا ایده های جدیدی برای ثبت خاطرات سالگرد ازدواج را باهم بررسی نماییم.

پوشیدن دوباره لباس عروس

پوشیدن دوباره لباس عروس پس از سال ها حس و حال عجیبی دارد و می تواند سوژه عکاسی در روز سالگرد ازدواج باشد. حتی گاهی تنگی یا گشادی لباس عروس و داماد پس از سال ها نیز می تواند به یک سوژه خنده دار برای عکاسی سالگرد ازدواج تبدیل شود.

عکاسی با حضور فرزندان

فرزندان ثمره ازدواج شما و همسرتان و میوه های درخت زندگی شما هستند. حضور آنها در عکس سالگرد ازدواج شما نشان از پایداری عشق شما به یکدیگر دارد.
شاید اکثر زوج های جوان با به دنیا آمدن فرزندان و درگیری با کارهای مربوط به آنها فرصت کمتری برای ابراز عشق به یکدیگر داشته باشند اما به گفته روانشناسان فرزندان باید همیشه به عشق پدر و مادر خود به یکدیگر واقف باشند و این نکته به آنها احساس امنیت می بخشد و باعث می شود که در زندگی عاطفی خود در آینده موفق تر عمل کنند. ابراز عشق به یکدیگر در حضور فرزندان نیز می تواند دستمایه یک عکاسی دلچسب و زیبا قرار بگیرد.

عکس با استند عددی

یکی دیگر از ایده های عکاسی در سالگرد ازدواج استفاده از استندهای عددی در پوزیشن ها و ژست های مختلف عکاسی است. این استندهای عددی نشانگر سن ازدواج شما هستند و این که چند سال را در کنار یکدیگر زندگی نموده اید.

عکس با جملات جالب

ایده جالب دیگری برای خلق عکس های زیبا در سالگرد ازدواج نوشتن جملاتی جالب، رمانتیک، خنده دار یا فلسفی روی اشیا و اجسام مختلف نظیر کاغذ رنگی، تخته وایت برد، تخته سیاه یا دفترچه است. حتی گاهی می توان این جملات را کف دست نوشت. بعضی از این جملات عبارتند از :
با هم برای همیشه!
10 سال زندگی عاشقانه
خداروشکر که "بله" گفتم!
2 سال پیش شروع کردیم و 200 سال دیگر ادامه می دهیم!

عکس قدیمی مراسم عروسی خود را در دست بگیرید

در حالی که در کنار همسر خود ایستاده اید یکی از عکس های زیبا و واضح جشن عروسی خود را در دست بگیرید. تغییرات ظاهری شما در این دو عکس ایده زیبایی برای عکاسی است. این که با وجود این تغییرات ظاهری باز هم عاشقانه در کنار هم ایستاده اید.

ژست های رمانتیک

هیچ گاه برای عکاسی های رمانتیک دیر نیست. ژست های عاشقانه و رمانتیک در هر موقعیتی می توانند زیبا باشند. این سوژه های زیبا، حس و حال خوبی را به شما و بیننده القا می نمایند مخصوصا اگر این عکس ها در سالگرد ازدواج شما گرفته شوند.

مرور آلبوم خاطرات

عکس شما دو نفر در حالی که آلبوم خاطرات خود را مرور می کنید می تواند ایده بسیار جذابی برای عکاسی سالگرد ازدواج شما باشد و فکر این که همین عکس در سالگرد ازدواج بعدی جزو خاطرات مرور شدنی محسوب می شود حس خوبی به شما خواهد داد.
سخن آخر:
در هر سنی که باشید و ازدواج شما در هر موقعیتی که هست باز هم روابط احساسی و عاطفی شما با همسرتان نیازمند شارژ شدن است تا احساسات محبت آمیز بین شما تجدید دوباره شوند. گفتن جمله "دوستت دارم" تنها چیزی در این دنیاست که نه زمان می شناسد و نه مکان! هیچ گاه برای گفتن آن زود یا دیر نیست. سالگرد ازدواج فرصت مناسبی برای تجدید پیمان عشق بین شما و همسرتان است از آن غافل نشوید!
این مقالات را هم بخوانید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت