ایده های طراحی لباس کودک برای جشن تولد

ایده های طراحی لباس کودک برای جشن تولد

فهرست عناوین

تولد فرزندان در هر خانواده ای شروع یک تحول عظیم در روند زندگی زن و شوهر محسوب می شود. تحولی از جنس آرزوها، اشتیاقات، دغدغه ها و دیدگاه ها. همه پدر و مادرها دوست دارند سالگرد تولد فرزند خود را به بهترین نحو برگزار نمایند تا این اتفاق به یاد ماندنی را در هر سال خاطره انگیزتر بسازند. برگزاری جشن تولد برای کودکان با وجود حس و حال خوبی که در پدر و مادر ایجاد می کند کاری سخت و پیچیده است و نیازمند برنامه ریزی های منسجم می باشد چون باید همه چیز را از دید یک کودک نگریست و همه بخش های مراسم تولد را به گونه ای برنامه ریزی کرد که برای یک فرد خردسال جذاب و پر از زیبایی و لذت باشد. برای برنامه ریزی رایگان جشن تولد کودک خود به قسمت برنامه ریزی جشن بزمینه مراجعه نمایید. علاوه بر خود کودک معمولا میهمان ها در این نوع از جشن ها نیز خردسال می باشند پس باید تمام المان های مراسم از دکوراسیون و خوراکی ها گرفته تا برنامه های مربوط به سرگرمی، گیفت و تم و لباس مراسم را با وسواس خاصی انتخاب نمود. یکی از مهم ترین بخش های جشن تولد کودک انتخاب لباس مناسب، خاص و جذاب برای کودک دلبندمان است. برای انتخاب لباس او در این روز خاص که بی شک برای همیشه در یاد او باقی خواهد ماند و در آینده خاطره آن را برای همسر و فرزندان خود تعریف خواهد نمود باید به چند مورد توجه نمود تا بتوان ایده های جذاب و خلاقانه ای طراحی نمود.

در ادامه این مقاله با بزمینه همراه باشید تا ایده هایی جذاب برای انتخاب لباس تولد کودک را باهم بررسی نماییم.

کودک شما متولد چه فصلی است؟

در برگزاری مراسم تولد و انتخاب لباس اولین مساله ای که باید به آن دقت داشته باشید زمان برگزاری جشن است. علاوه بر دمای هوا و سرما و گرما، رنگ ها و مدل های مورد استفاده در فصول مختلف نیز می تواند باهم متفاوت باشد. تم های استوایی و هاوایی، بادی های دکمه دار برای نوزادان و نوپاها و لباس های دکلته برای فصل های بهار و تابستان مناسب تر هستند و تم های کریسمس، یلدایی و رنگ های زرد، قرمز، طلایی و سفید برای فصول پاییز و زمستان بیشتر توصیه می شوند، مخصوصا اگر جشن تولد کودک خود را در فضای باز برگزار می کنید.

هماهنگی با تم دکوراسیون

یکی از ایده های جذاب برای انتخاب لباس کودک هماهنگی لباس با تم دکوراسیون است که باعث فانتزی تر شدن فضا و زیباتر شدن عکس ها می گردد. به عنوان مثال اگر تم انتخاب میکی موس است انواع لباس میکی موس و مینی موس را برای دختربچه ها و پسربچه ها می توان تهیه نمود یا می توان تم تولد را سیندرلا یا پرنس چارمینگ انتخاب کرد و لباس ها را هماهنگ با این تم تهیه نمود. برای انتخاب تم تولد مناسب کودک اینجا کلیک کنید.

توجه به کاراکتر (شخصیت) مورد علاقه کودک

برای کودکان بزرگتر از نوپا و سنین 3 سال به بالا که دیدن تلویزیون و انیمیشن در حد قابل کنترل مانعی ندارد، می توان به کاراکترهای انیمیشنی مورد علاقه کودک توجه کرد و برای اینکه کودک از جشن تولد خود نهایت لذت را ببرد لباس را بر اساس آن طراحی نمود که انتخابی بسیار به جا و به یاد ماندنی است و کودک روزی را که تبدیل به سفیدبرفی یا اسپایدرمن شده است، هیچگاه از یاد نخواهد برد.

لباس هماهنگ با شغل پدر و مادر

اولین مشاغلی که کودکان با آنها آشنا می شوند شغل پدر و مادر است و معمولا کودکان قبل از این که به سن تفکر و تصمیم گیری برای مشاغل مورد علاقه برسند به شغل پدر و مادر خود تمایل زیادی نشان می دهند. لباس های مخصوص پزشکی، مهندسی، آشپزی، آتش نشان یا پلیس ایده های خوبی برای لباس تولد کودک هستند تا یک روز را در قالب یک شغل که همیشه برای او جذاب بوده است بگذراند. هم چنین می توانید از بقیه میهمانان خردسال خود بخواهید که لباسی متناسب با یک شغل بر تن کنند و با تدارک دیدن برنامه های سرگرمی متناسب با این مشاغل روزی زیبا و دلچسب را برای آنها رقم بزنید.

لباس های چاپی و شخصی سازی شده

لباس های چاپی و منحصر به فرد نیز می توانند ایده های جالبی برای انتخاب لباس کودک باشند. چاپ عکس روز به دنیا آمدن او، عدد سن کودک، تصویر شخصیت انیمیشنی مورد علاقه وی یا یک جمله که نشانگر احساس پدر و مادر به فرزندشان باشد برای چاپ روی لباس کودک بسیار مناسب هستند.

لباس های رسمی و فرمال

لباس های پفی و پرنسسی برای دختربچه ها و کت و شلوار برای پسربچه ها نیز انتخاب های بسیار زیبایی برای مراسم تولد آنها محسوب می شوند که ظاهری رسمی، شیک و لاکچری به مراسم تولد می بخشند.

لباس ست با پدر و مادر

ست کردن لباس پدر و مادر با کودک یکی از ایده های معمول و بسیار پرطرفدار برای تولد کودک به شمار می رود. برای ست کردن لباس فرزندتان با خود منتظر هیچ بهانه ای نباشید. این کار را هر وقتی که می توانید، انجام دهید و از احساس خوبی که با این کار پیدا می کنید و هم چنین عکس های جذاب در پوزیشن های ناب نهایت لذت را ببرید و چه بهتر که این کار را در روز مهم زندگی خانوادگی خود یعنی روز تولد کودک دلبندتان انجام دهید.

تم حیوانات و تم ماداگاسکار

برای دیزاین لباس کودک خود در روز زیبای تولدش می توانید از لباس های مبدل در اشکال مختلف و در قالب حیوانات گوناگون استفاده کنید. اگر از دوستان او نیز بخواهید از این لباس ها برای حضور در جشن تولد استفاده کنند عکس های دسته جمعی زیبا، شاد و خنده داری از تولد کودکتان باقی خواهد ماند.

استفاده از اکسسوری به جای لباس

برای نوزادان، مخصوصا در تولد یک سالگی در صورت این که زمان و مکان برگزاری تولد به شما این اجازه را بدهد می توانید به جای لباس از اکسسوری های رنگارنگ و خاص برای کودک خود استفاده کنید. پاپیون، کلاه، شورت، تاج، گل مویی، دستمال گردن یا کراوات، جوراب، پاپوش و کفش می توانند دستمایه این دیزاین برای پوشش کودک شما باشند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت