معرفی بهترین مزون های مانتو عقد و مانتو مجلسی در تهران

معرفی بهترین مزون های مانتو عقد و مانتو مجلسی در تهران

فهرست عناوین

مراسم عقد رسمی، عقد محضری و نامزدی از جمله مراسم هایی در روند ازدواج و عروسی هستند که لباس های مناسب و خاص خود را طلب می کنند. مراسم عقد محضری معمولا اولین لحظات ورود شما به خانواده همسرتان به عنوان عضوی از این خانواده است. تمامی صحنه های مراسم عقد محضری در ذهن شما و همسرتان باقی می ماند، وقتی که برای اولین بار دست در دست هم می گذارید و به عنوان همسر و شریک زندگی در چشم هم می نگرید، همه این تصاویر در ذهن شما ثبت می شوند. پس انتخاب لباس و استایل شیک و زیبا برای این لحظات به یاد ماندنی از جمله کارهای مهم در برنامه ریزی های مربوط به ازدواج است. این روزها برای انتخاب لباس مناسب عقد محضری انتخاب های گوناگونی پیش روی شماست که می توانید با توجه به سلیقه و استایل مورد علاقه خود، فرهنگ خانوادگی و نوع عقاید مذهبی، یکی از آنها را انتخاب کنید. برای مشاهده انواع مدل های مانتو عقد می توانید به فروشگاه بزمینه مراجعه نمایید همچنین می توانید برای انتخاب بهتر لباس عقد خود تست انتخاب لباس عقد در بزمینه را انجام دهید.
مزون های گوناگونی در سطح شهر تهران وجود دارند که در زمینه مانتوهای عقد مشغول به کار هستند. در ادامه مقاله با بزمینه همراه باشید تا معیارهای انتخاب بهترین مزون و طراح مانتوی عقد را بررسی نماییم سپس به معرفی بهترین مزون های مانتوی عقد در تهران می پردازیم.

پالت رنگی متنوع و ترند سال

در فرهنگ ایرانی رنگ سفید با مراسم های مربوط به ازدواج و عروسی عجین شده است و بسیاری معتقد هستند که رنگ های روشن خوش یمن و رنگ های مشکی و تیره در مراسم ازدواج بد یمن هستند، شما مجبور نیستید خود را به رنگ سفید محدود کنید، بلکه رنگ های روشن متنوعی می توانند برای مانتوی عقد مورد استفاده قرار بگیرند مثل رنگ های کرم، صورتی و آبی، سبز پسته ای، سبزآبی، لیمویی، شامپاینی، یاسی، کاراملی و نقره ای در طیف های روشن. بنابراین یکی از معیارهای انتخاب مزون مناسب برای انتخاب مانتوی عقد ارائه رنگ های متنوع و متناسب با ترند سال است که شما را محدود به تعدادی رنگ خاص نکند.

طراحی انواع مدل ها

طراحان مانتوهای عقد مدل های بسیار متنوعی را به نوعروسان ارائه می دهند. مدل هایی متناسب با انواع سلیقه ها و فرهنگ ها و عقاید مذهبی. مدل های اورآل، مانتوهای شنلی، مانتوهای ماکسی و بلند، مانتوهایی با دامن پلیسه، مانتو شلوار، مانتو و دامن که برای انواع استایل های محجبه نیز مناسب هستند علاوه بر آن کسانیکه دوست دارند در جمع صمیمانه تری از خانواده های دو طرف، لباس های آزادتری داشته باشند نیز انتخاب های زیبا و مناسبی در مدل های مانتو عقد دارند پس یکی دیگر از ویژگی های مزون های حرفه ای ارائه مدل های گوناگون و متنوع است.

انواع پارچه ها، خرجکارها و تزئینات مورد استفاده در مانتوهای عقد

مانتوهای عقد مانتوهای معمولی ای نیستند. آنها برای مراسم خاصی مثل عقد دو جوان در نظر گرفته می شوند. پس نوع تزئینات و خرجکارهایی که در آنها مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مهم است. سلایق در استفاده از تزئینات روی لباس ها بسیار متفاوت است. بعضی از افراد لباس های ساده را می پسندند و بعضی انواع سنگ دوزی ها و مروارید دوزی ها را روی مانتوی عقد خود ترجیح می دهند پس مزون های موفق در طراحی مانتوی عقد ارائه انواع پارچه ها مثل ساتن، ارگانزا، کرپ، تور، دانتل و گیپور و انواع خرجکارها مثل کریستال ها، سنگ ها، مروارید و گل های پارچه ای را در دستور کار خود قرار می دهند.

اکسسوری ست با مانتوی عقد

برای تکمیل شدن استایل شما در مراسم عقد محضری علاوه بر مانتوی عقد به اکسسوری هایی مثل کلاه، توربان، روسری، شال، تاج و حلقه های گل ست با مانتو عقد خود نیاز است. مزون های لوکس و درجه یک امکان انتخاب این اکسسوری ها را نیز برای شما مهیا می کنند تا با خیالی آسوده همه موارد موردنیاز برای روز عقد محضری را از یک جا فراهم کنید.

مشاوران خوب و دلسوز

فرم اندام در انتخاب مدل مانتوی عقد بسیار مهم است. گاهی نوعروسان در مورد مدل های مانتو متناسب با اندام خود اطلاعات کافی ندارند اما در مزون های معتبر و درجه یک، مشاوران طراحی و دوخت به صورت حرفه ای و با نگاهی صمیمانه و دلسوزانه آنها را برای داشتن یک انتخاب عالی یاری می دهند.
در ادامه این مقاله به معرفی بهترین مزون های موجود در شهر تهران می پردازیم.

مزون کوئین

یکی از لوکس ترین و بهترین مزون های موجود در شهر تهران مزون کوئین واقع در تجریش است که با ارائه طراحی های بی نظیر و بسیار شیک برای مانتوی عقد بسیاری از نوعروسان مخصوصا سلبریتی ها را جذب خود نموده است. مانتوهای عقد مزون کوئین در مدل های منحصر به فرد و خاصی دیزاین شده اند که باعث متفاوت شدن استایل عقد شما می شوند.

مزون سوئیت دولچه

یکی دیگر از مزون های بسیار موفق و صاحب نام در تهران مزون سوئیت دولچه نام دارد که با تعداد بالای دیزاینرها و طراحان مد و خیاط های بسیار حرفه ای و مجرب در زمینه مانتو عقد مشغول به کار است. مزون سوئیت دولچه که در منطقه نیاوران تهران واقع شده است با ارائه طرح های شاخص و جذاب تبدیل به یک برند لاکچری در بین سلبریتی ها شده است.

مزون مینیاتور

مزون مینیاتور از مزون های بسیار شیک در زمینه استایل عروس به شمار می رود که دو دو شعبه در خیابان های ولیعصر و ونک تهران مشغول به کار است. مدل های وارداتی مزون مینیاتور همگی از کشور ترکیه هستند و هم چنین طراحان و خیاطان حرفه ای در زمینه دیزاین مانتوی عقد بدون استفاده از چسب و پانچ در این مزون مدل های بسیار متنوع و شیکی را به مشتریان ارائه می دهند .

مزون سیترا بکائی

برند سیترا بکائی یکی از برندهای بسیار معروف در سفارشات لباس عروس و مانتوی عقد به شمار می رود که با مدیریت بسیار حرفه ای کار انتخاب مانتوی عقد را برای شما بسیار آسان می کند. مزون سیترا بکائی که در منطقه الهیه تهران قرار دارد ارائه دهنده انواع مدل های خاص مانتوی عقد و همچنین مدل های سفارشی است که در صورت تمایل مشتری طراحی ها به صورت سفارشی انجام می شوند و برای دوخت به کشورهای ترکیه یا ایتالیا فرستاده می شوند. پارچه های درجه یک و اصل و مدل های منحصر به فرد از جمله ویژگی های مزون سیترا بکائی است. برای اطلاعات بیشتر به مزون سیترا بکائی مراجعه کنید.

مزون مونازون

اگر به دنبال مدل های جذاب و شیک مانتو عقد هستید و دوست دارید در مراسم عقد محضری خود بدرخشید مزون مونازون انتخاب به جا و مناسبی است. مزون مونازون در پاساژ لیدوما تهران واقع شده است که با انواع پارچه های درجه یک و طراحی های حرفه ای مانتوهای عقد جالب توجهی را ارائه می دهد که با مراجعه به این مزون با خیال راحت می توانید به مراسم عقد محضری خود بیندیشید، زیرا اکسسوری های جذاب مانند کلاه حجاب هم برای ست شدن با مانتو دارند.

مزون اتاق مد ایران الماس

اگر برای عقد محضری خود از ژورنال های خارجی و ترکیه ای مدل شیک و خاصی را پسندیده اید ولی مشابه این مدل را در بین طرح های ارائه شده توسط مزون های ایرانی نمی یابید پیشنها ما به شما مزون اتاق مد ایران الماس است که با یک تیم حرفه ای و هنرمند مدل های سفارشی شما را با بهترین کیفیت پارچه و دوخت به شما تحویل می دهد. با وجود مزون اتاق مد ایران الماس دیگر نگران مدل های کمیاب نباشید و با خیالی آسوده هر مدلی که دوست دارید را انتخاب کنید. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مریم | 1399 تير 25


سلام از این مدل لباس دارین و قیمت میخام؟