راهنمای انتخاب هدیه مناسب

راهنمای انتخاب هدیه مناسب

فهرست عناوین

برای انتخاب هدیه مناسب، هر چقدر هم که نسبت به فرد مقابل آشنایی داشته باشید، باز هم با خیال راحت نمی توانید بگویید که چقدر از هدیه شما خوشحال شده است. خودتان تا به حال چند بار هدیه ای گرفته اید که حتی یک دقیقه هم از آن استفاده نکرده اید؟ پس در ادامه با بزمینه همراه باشید و ابتدا تست انتخاب هدیه را بدهید و سپس انواع هدایا را در این مقاله بخوانید. 

هدیه‌های تفریحی و مهیج

فردی که شما قصد هدیه دادن به او را دارید، یک شخصیت شاد و سازنده داره و ترجیح میده لحظه‌های زندگیش رو به بهترین شکل بسازه، پس بهترین انتخاب برای خرید هدیه، دسته ای از هدایا هستند که وسیله‌ای باشند برای لحظات شاد و لذت بخش.

شخصیت‌هایی که جواب تستشون این نوع از هدیه میشه، یا خیلی پر جنب و جوش و پر تحرک هستند که گزینه‌های ورزشی میتونه برای اون‌ها بسیار جذاب باشه و یا خیلی رویایی و خوش مشرب هستن که با یک بلیط تور مسافرتی یا کنسرت میتونید اون‌ها رو به خوشحال‌ترین آدم‌های روی زمین تبدیل کنید.

اگر دنبال هدیه‌هایی خاص‌تر هم هستید، یک جلسه ماساژ و اسپا میتونه یک پیشنهاد عالی باشه. اگر هم میخواهید به هدیه تون کمی حال و هوای احساسی بدید، کافیه یک ساعت رویایی رو در یک بالن رنگارنگ برنامه‌ریزی کنید و بهترین لحظه‌ها رو کنار هم رقم بزنید. 

هدیه‌های احساسی و عاشقانه

مهم‌ترین دلیل هدیه دادن انتقال عشق و محبته و چه چیزی بهتر از این که خصوصیات شخصی که قصد خرید هدیه براش رو دارید هم این سبک رو بپسنده و باعث بشه شما بیشترین احساسات مثبت رو با دادن هدیه در زندگی خودتون و طرف مقابلتون ایجاد کنید.

توی این سبک از هدیه اصلا جنبه مادی مطرح نیست و ارزونترین و در عین حال با ارزشترین هدیه‌ها توی این گروه قرار میگیرند.

میزان عشق و احساس این دسته از تمام هدیه‌های دسته‌های دیگر بیشتر و مختص عزیزان نزدیک شماست، پس بهتره هدیه‌ای رو انتخاب کنید که همیشه همراه او باشه و ضامن حال خوبش بشه. فقط یادتون باشه که هدیه شما هر چی موندگارتر باشه، بیشتر باعث خوشحالی فردی میشه که قراره بهش هدیه بدید.

برای رابطه‌های رسمی‌تر اما همچنان پر از محبت، موزیک باکس‌ها با قطعه‌ای که بیشترین حس خوب را در خود دارد جزء بهترین هدیه‌ها دسته‌بندی میشود.

برای رابطه‌های نزدیک و دوستی‌های شیرین، دستبند‌های ست و یا گردنبندی با عکس زیبا در اون میتونه بیشترین بار احساسی رو ایجاد کنه. به طور کل در دسته هدایای احساسی، دست شما باز هست که هرچیزی که توی رابطتون خاطره‌انگیز بوده و یا ازش صحبت شده رو بخرید و یا حتی خودتون درست کنید. 

هدیه‌های رسمی

این دسته از هدایا کاربرد عمومی‌تری دارند و برای تعداد افراد بیشتری صدق میکنند، از همکار و همکلاسی گرفته تا دوست و حتی استادتون کاندیدهای خوبی برای دریافت این دسته از هدایا هستند.

هدیه‌های رسمی نماد تشکر و قدردانی‌اند، به همین علت در مواردی که قصد رسوندن پیام‌های این چنینی رو دارید بهترین گزینه این دسته از هدایا هستند که در عین سادگی، یادگاری‌های خوب و ارزشمندی هم به حساب میایند.

اگر نسبت شما با فردی که میخواهید برایش هدیه بگیرید نزدیک‌تر و صمیمی‌تر از یک رابطه رسمی هست، اما با توجه به نتایج تست‌ به این نتیجه رسیدید که هدیه مورد علاقه اون فرد هدیه های رسمی هست، بهتره با اضافه کردن یک ویژگی این هدیه رو خاص‌تر کنید، مثلا یک عکس یادگاری روی ماگ چاپ کنید و یا روی خودکار و یا فلش اسم و تاریخ حک کنید و یا در ابتدای کتابی که برایش خریدید متنی که دست‌نوشته خودتان باشد را اضافه کنید تا هدیه شما شخصی‌سازی شود و به ارزش آن اضافه شود. 

هدیه‌های کاربردی

با توجه به شخصیت فردی که قصد دارید براش هدیه بگیرید، بهترین گزینه برای خرید هدیه، هدایایی هستند که قراره توی زندگی روزمره به کارش بیاد و با دیدن اون هدیه، یاد شما باشه.

در نظر این فرد هدیه‌هایی که بیشترین کاربرد رو دارند، جذاب‌تر هستند و جای بیشتری رو تو قلب اون فرد باز میکنند.

اگر فردی که قصد دارید به او کادو بدید خانم هست، بعد از گزینه خرید لباس که دم دست ترین انتخابه، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی از بهترین و خاص‌ترین انتخاب‌ها میتونه باشه و شما میتونید مطمئن باشید از فردای روزی که هدیه رو از دست شما بگیره با کلی عشق و لبخند از اون هدیه استفاده خواهد کرد.

اگر فردی که قراره از شما هدیه بگیره آقا هست، غیر از گزینه های بالا (مثل ادکلن و لباس) وسایل الکتریکی و چیزهایی که تکنولوژیک هستن هم میتونه انتخاب‌های منحصر به فردی باشه. البته که خانم‌های طرفدار تکنولوژی هم بسیار زیادند و شما به راحتی با کمی تفکر میتونید تشخیص بدید این هدیه تا چه حد قراره شادشون کنه.

این افراد، استفاده از هدیه شما رو یک جور احترام به حساب می آورند و با حفظ و نگهداری هدایاتون به شما اعلام می کنند که از بودن شما توی زندگیشون چقدر خوشحالند.

هدیه‌های خاص و لوکس

فردی که قصد خرید هدیه برای او را دارید، عاشق هدیه‌های لوکس و خاص است! چون در این نوع از هدیه‌ها، فرای جنبه مادی آنها، یک حس جاودانگی میبینه و از اینکه این هدیه تا همیشه از طرف شما براش به یادگار میمونه بسیار خوشحال است. این هدیه برای او نه تنها هیچ وقت قدیمی نمیشه بلکه هرچی میگذره عزیزتر میشه! مثل انگشتری که از مادربزرگتون به یادگار هدیه گرفتید.

بر اساس نتایج این تست، این فرد با گرفتن کادوهای لوکس خوشحال میشه، اما شما به اقتضای نسبتی که با فرد کادو گیرنده دارید، میتونید تصمیم بگیرید که چقدر گرفتن هدیه‌های این گروه مناسب هست.

بعد از سکه که جنبه مادی اون پر رنگ‌تره، هدیه‌هایی مثل زیورآلات طلا و نقره و ساعت و سنگ‌های گرانبها میتونن انتخاب‌های خاص و مناسبی باشن.

البته تمام هدیه‌های این دسته لزوما گرون نیستند. اگر فردی که قصد دارید برای او هدیه بگیرید عاشق تاریخ است، عتیقه‌جات هم خیلی خوشحالش می کنند و اگر او عاشق ستاره شدن است، یک مجسمه زیبا میتونه همیشه شما رو به یادش بیاره.

یادتون باشه که مهم‌ترین جنبه یک هدیه انتقال عشق و محبت هست، پس توی همین دسته هم میتونید با هزینه کمتر به این هدف برسید. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت