15 نوع کیک شیک و مناسب برای مراسم عروسی همراه با 45 مدل پیشنهادی

15 نوع کیک شیک و مناسب برای مراسم عروسی همراه با 45 مدل پیشنهادی

فهرست عناوین

انتخاب مدل و سفارش کیک در مراسم عروسی فارغ از هزینه های صرف شده برای آن، یکی از قسمت های جذاب برنامه ریزی مراسم عروسی است. دست شما برای هر نوع خلاقیت، هر رنگ بندی و هر مدلی که دوست داشته باشید باز است و می توانید تمام رویاهایی که گاه محقق شدن آنها در بقیه بخش های برنامه ریزی عروسی میسر نیست در کیک عروسی پیاده سازی کنید. کیک ها امروزه به بخش مهم یا شاید حتی مهم ترین بخش بسیاری از جشن ها مانند جشن های تولد تبدیل شده اند و همچنین در مراسم عروسی نیز یکی از المانهای بسیار مهم و قابل توجه به شمار می روند که گاهی عروس و دامادها بودجه های زیادی را برای آنها در نظر می گیرند. البته همیشه لازم نیست هزینه های هنگفتی برای سفارش کیک عروسی بپردازید و اگر در تامین بودجه ها دچار محدودیت هستید باز هم کیک به یاری شما می آید و می توانید آن را در لیست اقلام قابل صرفه جویی قرار دهید. همگی این ویژگی ها در کنار انواع مدل های خلاقانه و زیبا کیک را به یکی از قسمت های دوست داشتنی مراسم عروسی تبدیل کرده است.
در ادامه این مقاله با بزمینه همراه باشید تا چندین نوع کیک مناسب برای عروسی را بررسی کنیم.

کیک های چند طبقه کلاسیک

معمول ترین مدل کیک ها برای مراسم عروسی کیک های چند طبقه با آیسینگ های طلایی و سفید است که مدل های متنوعی برای آنها می توان در نظر گرفت. این کیک ها به دلیل ظاهر شیک و مجللی که دارند مورد توجه عده زیادی از عروس و دامادها قرار می گیرند.

کیک های یک طبقه چندگانه
معمولا سفارش کیک برای مراسم عروسی با توجه به تعداد بالای میهمان ها و حجم زیاد کیک به صورت چند طبقه انجام می شود اما یک ایده دیگر برای کیک عروسی می تواند کیک های یک طبقه که در کنار یکدیگر دیزاین شده اند، باشد.

کیک های چندضلعی

مرسوم ترین انواع کیک برای جشن عروسی کیک های گرد هستند که در مدل های مختلف ارائه می شوند. اما کیک های چندضلعی هم می توانند در نوع خود بسیار زیبا و متفاوت باشند.

کیک هایی با تزئین گل های طبیعی و میوه ها

ارزان ترین و در دسترس ترین روش تزئین کیک ها استفاده از گل های طبیعی یا میوه هاست که با هزینه کمی نسبت به سایر مدل های تزئین می توان کیک فاخری برای مراسم عروسی سفارش داد.

کیک های شکلاتی

معمولا شکلات و کاکائو مورد پسند اکثر ذائقه ها قرار می گیرد اما سفارش این نوع از کیک ها برای مراسم عروسی زیاد مرسوم نیست، دلیل آن هم رنگ تیره کاکائو است در حالی که بیشتر افراد برای کیک عروسی رنگ های روشن را می پسندند.

کیک های با روکش تیره و مشکی

در سال های اخیر عطش خاص و متفاوت بودن عروسی، سنت ها و چارچوب های قدیمی را در هم شکسته است. بسیاری از آنها پا را فراتر از این مرزهای مشخص گذاشته اند! به طوری که بعضی از افراد رنگ کیک عروسی خود را به رنگ های تیره و مشکی انتخاب می کنند که برخلاف سنت های معمول است و انتخاب جالب توجهی به شمار می رود.

کیک های ژئود

ژئود به عنوان یک سنگ زیبا در صنعت جواهرسازی شناخته می شود که ظاهر زیبا و ویژگی های منحصر به فرد آن باعث شده است که از آن در ساخت زیورآلات گرانبها استفاده شود.
سنگ های ژئود امروزه منبع الهام افراد در بسیاری از زمینه ها از جمله هنر دکوراسیون کیک شده اند. کیک های ژئود می تواند مدل دلخواه شما برای یک کیک لاکچری و زیبا باشد.

کیک های هماهنگ با تم مراسم عروسی

تم مراسم عروسی شما شامل دکوراسیون دیوارها و سقف، روکش های صندلی، رنگ گل ها در گل آرایی قسمت های مختلف، رنگ سفره عقد، رومیزی ها و لباس ساقدوش ها می شود که کیک را نیز می توانید در این المانها جای دهید. تم رنگی مراسم عروسی خود را انتخاب کنید، آبی روشن، صورتی، طلایی، بنفش، بژ یا هر رنگ دیگری که دوست دارید می تواند جزو پالت رنگی شما برای مراسم عروسی باشد. پس از انتخاب رنگ موردنظر به سراغ مدل کیک متناسب با تم انتخابی خود بروید.

کیک های نمادین

گاهی بعضی از مکان ها، اشیا یا شخصیت ها برای شما و همسرتان خاص محسوب می شوند. مثلا اولین مکان معروفی که با هم رفته اید یا جایی که با هم آشنا شده اید می تواند دستمایه مدل های دکوراسیون کیک عروسی شما باشد که در نوع خود بسیار خاص و متفاوت است.

کیک های آبرنگی

یکی از آخرین و جدیدترین مدل های دکوراسیون کیک، مدل های آبرنگی هستند که با دیدن آنها به یاد نقاشی های سبک اسپلش یا رئال آبرنگی میفتیم. کیک های آبرنگی هم مدل های بسیار جذابی برای کیک عروسی به شمار می روند.

کیک های کهکشانی

اگر به نجوم و اجرام آسمانی علاقمند هستید و از دیدن عکس های کهکشانی احساس شعف و هیجان می کنید بهترین پیشنهاد برای شما کیک های کهکشانی هستند که با الهام از عکس های فضایی رنگ آمیزی شده اند. معمولا این کیک ها به رنگ تیره هستند. اگر کیک های کهکشانی را دوست دارید ولی رنگ تیره را برای کیک عروسی خود نمی پسندید می توانید فقط یکی از طبقات را به صورت کهکشانی سفارش دهید که بسیار چشم نواز است.

کیک های فانتزی خلاقانه

اگر به روکش های فوندانت علاقمند هستید یا تمایل دارید که در مراسم عروسی خود کیک فانتزی با موضوعات جالب و گاهی خنده دار داشته باشید این کیک ها را به شما پیشنهاد می کنیم. دست شما برای موضوع و مدل سفارش این کیک ها باز است.

کیک های هماهنگ با لباس عروس

یکی از ایده های جالب برای انتخاب مدل کیک عروسی، الهام گرفتن از مدل لباس عروس خانم است. تزئیناتی که روی لباس عروس شما انجام شده اند یا مدل یقه یا دامن می تواند روی کیک عروسی شما تاثیرگذار باشند.

کیک های با تزئینات کریستال یا مروارید

کریستال ها و مرواریدها همیشه جزو جدانشدنی مراسم های عروسی هستند و در قسمت های مختلف از تزئینات سفره عقد گرفته تا لباس عروس به کار می روند. برای دکوراسیون کیک عروسی خود نیز می توانید از نگین های کریستالی یا مرواریدی استفاده کنید که ظاهر کیک شما را فاخر و مجلل می سازند.

کیک ماکارون یا برج ماکارون

ماکارون ها یکی از جدیدترین مدل های کیک هستند که علیرغم ظاهر ساده ای که دارند قیمت آنها نسبت به مدل های دیگر کیک بالاتر است. برج های ماکارون از جمله شیرینی های فرانسوی هستند که به صورت تمام و کمال با آرد بادام تهیه می شوند و در رنگ های متنوع و بسیار جذاب می توانند به صورت های مختلف در کیک عروسی شما مورد استفاده قرار گیرند. گاهی از این ماکارون های جذاب صرفا برای تزئین کیک های خامه ای استفاده می شود و گاهی تمام بدنه کیک از ماکارون ساخته شده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت