بهترین مارک ریمل بلند کننده و پرکننده (بررسی 17 مدل براش ریمل)

بهترین مارک ریمل بلند کننده و پرکننده (بررسی 17 مدل براش ریمل)

فهرست عناوین

یکی از ابزارهای آرایشی که کمک زیادی به زیباتر شدن فرد می‌کند ریمل مژه است. ریمل‌ها در انواع و اقسام گوناگون از شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند که انتخاب را کمی‌ دشوار می‌کند. تاثیری که ریمل روی مژه‌ها می‌گذارد به نوع براش ریمل بستگی دارد. در این مقاله بزمینه جهت راهنمایی شما برای میکاپ اصولی، به معرفی انواع براش‌ها و بهترین ریمل‌های موجود پرداخته است.
ریمل‌ها با طراحی‌های مختلفی که برای براش آن‌ها در نظر گرفته شده است کاربردهای گوناگونی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
1- براش شانه ای: اگر مژه‌های کوتاهی دارید ریمل‌های دارای این نوع براش کمک می‌کنند تا با هر بار شانه کردن مژه‌ها، به طول آن‌ها اضافه شود. ریمل بلند کننده مژه پوش آپ آنجل میبلین از این نوع می‌باشد.
2- براش نوک تیز: این ریمل‌ها در واقع دو در یک هستند. یعنی هم می‌توانید از آن‌ها به طور معمول و شانه کردن مژه‌ها استفاده نمایید هم از نوک تیز آن برای بلندتر کردن دانه دانه مژه‌ها استفاده نمایید. ریمل ای پورتر لانکوم براشی مشابه این نوع براش دارد.
3- براش مثلثی: این براش در بعضی ریمل‌های اورآل دیده می‌شود. این براش به چشم شما حالتی مانند چشمان گربه می‌دهد. ریمل فالس لش فلاتر اورآل دارای این نوع براش می‌باشد.
4- براش منحنی: براش‌هایی که دارای سری منحنی هستند برای فر کردن و حالت دادن به مژه‌ها مناسب هستند. ریمل فر دهنده و حالت دهنده آرت دکو (CURL & STYLE MASCARA) در این دسته قرار می‌گیرد.
5- براش‌های توپی: شاید این گونه براش‌ها کمی‌عجیب و غریب به نظر برسند اما در اصل این براش‌ها بهتر از براش‌های سنتی در دست یابی به نقاطی مثل گوشه چشم‌ها عمل می‌کند. با این گونه براش‌ها دیگر مواد ریمل روی پلک و سایر قسمت‌های پوستتان برخورد نمی‌کند. ریمل فنومن ژیوانشی دارای چنین براشی است.
6- براش مخروطی: این براش‌ها باعث می‌شوند پوشش یکنواختی روی تمام مژه‌ها داشته باشید زیرا هم برای مژه‌های میانی خوب عمل می‌کنند هم دسترسی کاملی به مژه‌های گوشه داخلی و خارجی چشم دارند. ریمل دال آیز لانکوم براش مخروطی شکل دارد.
7- براش مخروط وارونه: ریمل‌های دارای این براش برای پر کنندگی و بلند کردن مژه‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند. دندانه‌ها و موهای ریز تر واقع در پایین براش به ریشه‌ها می‌خورد و با شانه کردن به سمت نوک مژه‌ها طول مژه را افزایش می‌دهد. ریمل سه در یک گلامور از برند مکس فکتور چنین براشی به همراه دارد.
8- براش مستطیلی: این براش‌ها گرچه برای گوشه‌های چشم خوب نیستند و دسترسی به وسیله آن‌ها به این نقاط دشوار است اما برای پر کردن مژه‌ها و افزایش طول آن‌ها براش‌های خوبی محسوب می‌شوند. ریمل بلند کننده مژه آرت دکو Long lashes mascara در این دسته قرار دارد.
9- براش حبابی: براش‌های حبابی بیش از پر کردن مژه‌ها برای حالت دهی و بلند کردن آن‌ها مفید هستند. اگر مژه‌های شما پر و کوتاه است می‌توانید ریمل‌های دارای این براش را انتخاب کنید. ریمل کوتور ژیوانشی دارای این براش است.
10- برس خمیده: ریمل‌هایی که دارای این براش هستند تنها با یک بار استفاده نتیجه شگفت انگیزی در حجم دهندگی به مژه‌ها دارند. فرم نود درجه ای این براش کنترل دست را افزایش می‌دهد. ریمل گراندیوس اکستریم لانکوم براش خمیده دارد.
11- برس باریک: بهترین براش برای بلند کردن مژه‌ها همین ریمل است که مژه‌ها را از ریشه شانه کرده و به سمت نوک خارجی آن‌ها را بلند می‌کند. ریمل دراما کاپریس براش مشابه این نوع دارد.
12- براش مینیاتوری: این براش‌ها برای افرادی مناسب است که نمی‌توانند مژه‌های پایینی خود را بدون آن که کل گونه خود را به مواد ریمل آغشته کنند ریمل بزنند. با استفاده از این براش، ترسی از سیاه شدن صورتتان نخواهید داشت. براش باتمن لش از برند کلینیک براش مینیاتوری دارد.
13- براش جامبو یا ضخیم: این براش‌ها برای ضخیم کردن تارهای مژه و پر کردن مژه‌ها کاربرد دارد. علاوه بر این با استفاده از چنین براشی زمان استفاده از ریمل به نصف می‌رسد، چرا که این براش به حجم خود به کارتان سرعت می‌بخشد. ریمل حجم دهنده کلاسیک آرت دکو دارای چنین براشی است.
14- براش مارپیچ: این براش مشابه براش حبابی کار می‌کند و با هر بار غلتیدن طول مژه‌ها را افزایش می‌دهد. براش میس بیبی رول از برند اورآل براش مارپیچی دارد.
15- براش ساعت شنی: این نوع براش برای پر کردن و حالت دهندگی و بالا بردن مژه‌ها کاربرد دارد. ریمل شاک ایوسن لورن دارای این براش است.
16- براش سنتی پلاستیکی: این نوع براش‌ها برای کسانی که دوست دارند مژه‌های طبیعی و دانه دانه و نه به هم چسبیده داشته باشند خوب است. براش‌های پلاستیکی به مژه شما حجم زیادی نمی‌دهد و به صورت طبیعی عمل می‌کند. ریمل دیورشو از برند دیور براش پلاستیکی دارد.
17- براش سنتی: افرادی که می‌خواهند برس نرم تری نسبت به نوع پلاستیکی استفاده کنند یا انتظار آن‌ها از ریمل افزایش حجم مژه‌هاست می‌توانند از ریمل‌های دارای این براش استفاده کنند. ریمل شارلوت تیلبری لگندری لش دارای این براش است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت