10 ایده برای برگزاری زیباتر مراسم عروسی در تابستان

10 ایده برای برگزاری زیباتر مراسم عروسی در تابستان

فهرست عناوین

اگر مانند بسیاری از زوج های جوان به این نتیجه رسیدید که به هزاران دلیل مثل مساعد بودن هوا و اوقات فراغت بیشتر، فصل مناسب برای برگزاری مراسم عروسی فصل تابستان است ابتدا مقاله 8 نکته که در برگزاری مراسم عروسی تابستانی باید رعایت کنید! را مطالعه کنید سپس ایده های بزمینه در برگزاری زیباتر مراسم های عروسی تابستانی را در مقاله پیش رو بخوانید.

از سرسبزی طبیعت نهایت استفاده را ببرید!

فصل تابستان فصل سبزی و به بار نشستن گیاهان است. طبیعت در فصل تابستان مانند یک استودیوی عکاسی پهناور لوکیشن های بی نظیری را برای عکاسی و فیلمبرداری در اختیار شما قرار می دهد. برگزاری مراسم عروسی در فصل تابستان این مزیت را برای شما به همراه دارد که از سرسبزی و نشاط طبیعت برای زیبایی هر چه بیشتر عکس ها و فیلم های عروسی خود استفاده کنید.

چادر برپا کنید

اگر مراسم عروسی شما در فضای باز برگزار می شود یک ایده جالب برای شما برپایی چادرهای سایه بان است. البته با توجه به اینکه مراسم های عروسی در ایران در شب هنگام برگزار می شوند آفتاب باعث آزار شما و میهمانانتان نخواهد شد، ولی برپایی چادرهای تابستانه باعث تعدیل دمای هوا می شوند و بهره وری سیستم های سرمایشی و خنک کننده را بیشتر می کنند.

نوشیدنی های خنک سرو کنید!

کوکتل های رنگارنگ، نوشیدنی های خنک و استوایی، موهیتو و انواع بستنی ها می توانند از خوراکی های پرطرفدار در مراسم عروسی تابستانی باشند. گرمای هوا، تعریق زیاد و هیجان و تحرک بالا باعث می شود میهمانان شما به صورت مرتب احساس تشنگی کنند پس در تدارک نوشیدنی های خنک و آب سرد خساست به خرج ندهید و آنها را به فراوانی در دسترس میهمانان قرار دهید. با در نظر گرفتن میزهای سرو نوشیدنی در مکان برگزاری مراسم عروسی خود، میهمانان را خوشحال کنید. ظرف های پر از یخ همراه با نوشیدنی های خوشمزه برای میهمانان بهتر از هر هدیه ای از طرف شماست.

منوی غذایی خود را متناسب با فصل انتخاب نمایید. 

در عروسی های تابستانه بهتر است غذاهای پرچرب را در منوی غذایی خود به حداقل برسانید و در کنار غذاهای اصلی از انواع سالادهای سرد استفاده کنید. مطمئن باشید سالاد سزار در کنار چلو ماهیچه، منوی غذایی شما را جذاب و اشتها آور می سازد.

میوه های مناسب فصل تابستان را به شیوه های جذاب دیزاین کنید!

میوه های تابستانی مثل هندوانه و توت فرنگی در ابتدا میوه های مناسبی برای پذیرایی مراسم عروسی به نظر نمی رسند ولی اگر آنها را هنرمندانه دیزاین کنید به طوری که خوردن آنها سخت نباشد و باعث به هم خوردن میکاپ میهمان ها یا کثیف شدن لباس آنها نشود می توانند انتخاب های خوب و هیجان انگیزی برای مراسم شما باشند. مراسم شما با انتخاب این میوه ها خاص و متفاوت برگزار می شود.

رنگ های مناسب برای فصل تابستان

برای دکوراسیون مراسم عروسی خود از حال و هوای مناسب فصل برگزاری جشن خود استفاده کنید. اگر مراسم شما در فصل تابستان برگزار می شود استفاده از رنگ های گرم مثل قرمز باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون شما می شود اما بهترین انتخاب برای تم رنگی تابستانه رنگ های روشن مثل صورتی روشن، بژ، فیروزه ای و سبزآبی هستن که حس آرامش و خنکی را به بینندگان القا می کنند. برای لباس ساقدوش ها هم می توانید از این رنگها الهام بگیرید.

استایل بوهو یا روستیک و دکورهای استوایی شما را جذابتر می سازند!

برای مشتاقان طبیعت استایل بوهو یا روستیک برای عروسی های تابستانه بهترین انتخاب است. طبیعت دست شما را برای زیباتر شدن تا بی نهایت باز می گذارد. استفاده از نخل های استوایی، میوه های استوایی مثل نارگیل و آناناس و گل های وحشی در جای جای دکوراسیون شما مراسم عروسی شما را منحصر به فرد می سازد. گل های آفتابگردان نیز حس و حال صمیمانه ای را به جشن شما می بخشند، می توانید برای تزئین میز میهمان ها از آنها استفاده کنید.

برای کارت دعوت و گیفت عروسی از طبیعت الهام بگیرید!

شما به عنوان یک عروس و داماد تابستانی فرصت های زیادی برای استفاده از حال و هوای گرم و زیبای تابستان دارید. یکی از این فرصت های طلایی کارت دعوت و گیفت عروسی است. نمادهای فصل تابستان را مرور کنید تا ایده های خوبی به ذهن شما خطور کنند. شاخه های طلایی گندم، نخل های استوایی، آفتابگردان های جذاب، صندل های تابستانی، اشعه های داغ خورشید یا حتی بستنی همگی می توانند ایده های نابی برای طراحی کارت دعوت یا گیفت عروسی شما باشند.

فرمالیته در کنار ساحل دریا!

فصل تابستان به شما این فرصت را می دهد که بدون صرف هزینه های بالا، فرمالیته خود را در کنار ساحل برگزار کنید و از عکس های ساحلی خود در استایل های تابستانی و خنک همراه با مناظر زیبای غروب آفتاب لذت ببرید.

تزئین تابستانی کیک ها

کیک از جمله المان های عروسی است که هزاران نوع خلاقیت می تواند در آن گنجانده شود. عروسی های تابستانه مناسبت خوبی برای دیزاین تابستانی کیک ها هستند.
سخن آخر:
جشن ازدواج خود را در هر زمان و در هر مکانی که برگزار می کنید مهم ترین اولویت خود را شادی و لذت بردن خود و میهمانانتان از مراسم قرار دهید. چه عروس زمستانی هستید چه تابستانی، روز عروسی روز شماست. هر چیزی که باعث هیجان شما می شود و از آن لذت میبرید می تواند دستمایه بهتر و زیباتر شدن جشن شما باشد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت