6 مدل بافت مو مناسب برای استفاده در مراسم عروسی و نامزدی

6 مدل بافت مو مناسب برای استفاده در مراسم عروسی و نامزدی

فهرست عناوین

امروزه برای آرایش مو راه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند که بافت مو یکی از آنهاست. بافت مو از قدیم در میان زنان رایج بوده که گاه برای آرایش و گاه برای جمع و جور کردن موهای بلند، آنها را می بافتند اما این روزها بافت مو در سالن های زیبایی به صورت حرفه ای تر و مدرن در آمده است و طراحان شینیون عروس برای زیبایی و جذابیت بیشتر شینیون های خود از مدل های مختلف بافت مو استفاده می کنند که باعث می شود کار آنها به مدل های جدید و به روز نزدیک تر شود. مدل های بافت مو از تنوع بالایی برخوردار هستند و مختص به نقطه خاصی از موها نیستند بلکه بعضی از آنها در جلوی موها و بعضی در کنار شقیقه ها و گوش ها و برخی در پشت سر قرار می گیرند.
اگر برای مراسم نامزدی و عروسی یا عقد خود به دنبال مدل شینیون مناسبی هستید حتما استفاده از بافت را در لیست پیشنهادات خود قرار دهید تا شینیون کار شما با توجه به فرم صورت تان در استفاده از بافت ها شما را راهنمایی کند.
علاوه بر همه این ها از بافت های مو برای عکاسی فرمالیته قبل از مراسم عروسی خود نیز می توانید بهره ببرید با توجه به این که در اکثر مواقع در مراسم عروسی از شینیون های بسته استفاده می شود، می توان از مدل های موی باز بافته شده در فرمالیته استفاده کرد که باعث می شود عکس های آن بسیار متنوع و متفاوت با عکس های عروسی باشند.
علاوه بر شینیون های مراسم های مختلف بافت ها برای مدل موهای روزانه و کاربردی هم بسیار مناسب هستند. اگر مدل موهای تان تکراری شده است و از آن خسته شده اید ولی دوست ندارید موهای خود را کوتاه کنید بافت مو برای شما بهترین پیشنهاد است . با بافت مو در جلوی سر حالت صورت شما به کلی تغییر می کند و فرم صورت شما کشیده تر به نظر می رسد. 
نکته دیگری که می تواند شما را به استفاده از بافت در مدل موهای تان ترغیب کند این است که بافت مو حالت دخترانه تر و جوان تری به صورت و استایل شما می بخشد همچنین برای مدل های موی اروپایی و ساده و برای موهای باز، بافت مو در پشت سر بسیار متفاوت و زیباست.
مدل های بسیار متنوع و متفاوتی برای بافت مو وجود دارد که بعضی از آنها عبارتند از: مدل مکزیکی، آفریقایی، استرالیایی، فرانسوی، تیغ ماهی، آبشاری، حصیری و ...
حتی گاهی شینیون کارها پا را فراتر گذاشته و از نخ های رنگی و تزئینی در بافت مو استفاده می کنند که به این روش دردلاک (Dread lock) گفته می شود.
با بزمینه همراه باشید تا در ادامه بعضی از مدل های معروف بافت مو را به شما معرفی کنیم .

بافت موی دردلاک

در زمان های پیش از میلاد، بافت موی دردلاک مختص نژادها و اقوام خاصی بود مانند بودائیان، فراعنه مصر و بومیان آفریقا. اما امروزه دردلاک به مدل موی معروفی تبدیل شده است که البته بیشتر به عنوان نماد و نشانه جنبش های اجتماعی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. در بافت دردلاک موهای بافته شده افراد در نخ های تزئینی و رنگارنگی پیچیده می شود به طوری که تنوع رنگ ها از شاخصه های بافت دردلاک محسوب می شود. عروس های علاقمند به استایل بوهو می توانند در مراسم خود از این مدل بافت به صورت محدود استفاده کنند.

بافت موی آفریقایی

بافت موی آفریقایی یکی از مدل های محبوب بافت مو است که البته انجام آن پروسه بسیار زمان بری است. ولی برای دختران نوجوان و افرادی که موهای فرفری دارند مدل بسیار زیبایی محسوب می شود. مدل موی آفریقایی به علت کشیدگی زیاد در بافت ها، دوام بسیار زیادی دارد و گاهی تا هفته ها می تواند به همان حالت اولیه خود باقی بماند. اگر به عنوان یک مهمان نوجوان به مراسم عروسی دعوت شده اید می توانید با داشتن این مدل بافت، در مهمانی عروسی ظاهری خاص داشته باشید.

بافت موی فرانسوی

بافت موی فرانسوی یکی از پرطرفدارترین مدل های بافت مو است که هم یادگیری آن بسیار آسان و سریع انجام می شود، هم مانند مدل های افریقایی باعث کشیدگی مو و پوست سر شما نمی شود، به همین دلیل استفاده از این مدل بافت به صورت روزانه بسیار متداول است. این مدل برای یک عکاسی فرمالیته در دل طبیعت عالی است.

بافت حصیری

بافت موی حصیری از جمله بافت های بسیار ساده است که ظاهری متفاوت و کلاسیک به شما می بخشد. شما با بافت حصیری جوانتر به نظر می رسید و در عین سادگی استایل موهای شما بسیار مرتب به نظر می رسد.

بافت آبشاری

بافت موی ابشاری برای موهای بلند بسیار مناسب است که با انجام هایلایت روی بافت ها بسیار جذاب تر به نظر می رسد. محل شروع بافتها در بافت آبشاری کاملا سلیقه ای است و هم می تواند از جلوی موها شروع شود و هم برای آرایش پشت موها مناسب است. آرایشگران ماهر این مدل را به نحوی می بافند که دوام خوبی برای کل مراسم داشته باشد.

بافت موی تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی نیز از جمله مدل های بافت دخترانه و کاربردی است که بسیار ساده است و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد.
برای مدل های بافت روی موهایتان حتما لازم نیست از یکی از این مدل ها به تنهایی استفاده کنید، می توانید آنها را با هم ترکیب کنید. به عنوان مثال بافت فرانسوی و بافت آبشاری از جمله مدل هایی هستند که ترکیب آنها در کنار هم بسیار زیبا و جذاب است و برای مراسم هایی مثل عقد رسمی و محضر و میهمانی های عصرانه مدل موی بسیار مناسبی محسوب می شود.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت