سلبریتی ها لباس عروس خود را چگونه طراحی می کنند؟

سلبریتی ها لباس عروس خود را چگونه طراحی می کنند؟

فهرست عناوین

معمولا همه افراد به روز عروسی خود به عنوان یک روز خاص و فراموش نشدنی می نگرند و سعی می کنند تا جایی که توان دارند در زیبا شدن و خاص بودن آن تلاش کنند. با این حساب خارج از تصور نیست که لباس عروس سلبریتی های معروف دنیا الگو و الهام بخش افراد برای طراحی و انتخاب لباس عروسی شان باشد. با بزمینه در ادامه این مقاله همراه باشید تا لباس عروس چند تن از افراد مشهور را از لحاظ مدل و جنس پارچه های استفاده شده بررسی کنیم.

 لباس عروس گریس کلی Grace Kelly

گریس کلی بازیگر سرشناس هالیوودی که با ازدواج با شاهزاده موناکو به پرنسس موناکو تبدیل شد در روز عروسی خود لباس عروس بسیار پوشیده با یقه ایستاده به تن کرد که دیزاین آن توسط Helen Rose طراح برند معروف MGM انجام شد. بالاتنه لباس او از جنس تور بروکسل بود که با هزاران مروارید به صورت دست دوز تزئین شده بود. دامن لباس او از جنس حریر و با دنباله ای بلند چشم ها را به خود خیره می کرد.

لباس عروس کیت میدلتون Kate Middelton

کیت میدلتون همسر پرنس ویلیام شاهزاده خاندان سلطنتی بریتانیا در مراسم عروسی برای لباس خود از مدلی الهام گرفته از لباس گریس کلی استفاده نمود. لباس او نیمه کلاسیک و نیمه مدرن و توسط Alexandra McQueen’s Sarah Burton طراحی شده بود. در مدل لباس او از یقه هفت کشیده و دامن کات آ استفاده شده بود که همراه با تور بلند او که توسط پیپا خواهر کیت به عنوان ساقدوش حمل می شد ظاهری باشکوه و سلطنتی به او بخشیده بود.

لباس عروس پریانکا چوپرا Priyanka Chopra

پریانکا چوپرا بازیگر مشهور هندی از جمله کسانی است که لباس عروسی او حالاحالاها از یادها نمی رود. چوپرا در مراسم سنتی هندی ازدواج خود از انواع لباس های پر زرق و برق سنتی هندوستان استفاده نمود که برای یکی از آنها که توسط Sabyasachi Mukherji طراحی شده بود 100 نفر به صورت همزمان در 3720 ساعت کار کرده بودند. چوپرا برای مراسم ازدواج مسیحی خود لباس عروس سفیدی با دامن کات آ که با بیش از دو میلیون پولک تزئین شده بود را بر تن کرد.

لباس عروس مگان مرکل Meghan Markle

یکی از جشن های عروسی که در سال های اخیر برگزار شد و تعجب همگان را برانگیخت مراسم عروسی مگان مرکل بود. لباس عروس او در مراسم، همه ی میهمان ها را شگفت زده کرد، مگان مارکل در مراسم ازدواج خود با پرنس هری شاهزاده بریتانیا لباسی مینیمال (ساده) را انتخاب نمود. مگان مرکل از فعالان عرصه فمینیسم و دفاع از حقوق زنان است که استراتژی انتخاب لباس عروسی او بر این اساس طراحی شده بود، زنان موفق در جامعه امروز برای درخشش نیازی به میکاپ مو و صورت و استفاده از لباس های پر زرق و برق ندارند. نمایش صورت طبیعی عروس بدون هیچگونه آرایش اضافی مورد توجه همگان و ایرانیان قرار گرفت.
ایده و طراحی لباس مگان مرکل از Clare Waight Keller بود. توصیه می کنیم برای دیدن تاج او مقاله 11 مدل تاج‌ از عروسی‌های سلطنتی را هم بخوانید.

لباس عروس کیم کارداشیان Kim Kardashian

وقتی کیم کارداشیان و Kanye West تاریخ مراسم عروسی خود را اعلام کردند، همه طراحان لباس عروسی سلبریتی ها، ایده های خود را در شبکه های اجتماعی و از روش های دیگر به کیم کارداشیان اعلام کردند تا شاید فرصت اظهار وجود در برابر دیدگان میلیون ها نفر که عروسی آنها را رصد میکردند به دست بیاورند. وقتی که روز عروسی فرا رسید، او در به یاد ماندنی ترین لباس عروس قرن بیست و یکم در برابر دیدگان ظاهر شد لباسی با پارچه های دانتل گران قیمت، به شکل پری دریایی که توسط دوست نزدیک او، Ricardo Tisco طراحی شده بود. لباس او با آستین های بلند توری همراه با تور بلند کاتدرال بود که به گونه بسیار زیبایی بر اندام کیم کارداشیان خودنمایی می کرد.

لباس عروس سلن دیون Celine Dion

قبل از ورود عروس، هزاران نفر مشتاق ورود باشکوه یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ همراه با همسرش Rene Angelil بودند. سلن دیون با لباس عروسی با دامن پف دار که یک دنباله 6 متری به همراه داشت و توسط Mirella و Steve Gentile طراحی شده بود لباس عروس سلن دیون با آستین های بلند سلطنتی کمری باریک و یقه دلبری بر تن این خواننده معروف خودنمایی میکرد. سلن دیون برای تکمیل استایل خود از تاجی فراموش نشدنی استفاده کرده بود که با 2000 کریستال اتریشی تزئین شده بود.

لباس عروس بیانسه Beyonce

وقتی خبر ازدواج بیانسه و جی زی Jay-Z منتشر شد، طرفداران او تشنه ی دیدن حتی یک تصویر از لباس او بودند. ولی بیانسه تمامی عکس های لباس خود را شخصی نگه داشت و آن را فاش نکرد. دلیل او برای این کار نداشتن رضایت کافی از لباسش بود که توسط مادرش طراحی شده بود. لباس عروس بیانسه مدل دکلته همراه با دامنی پیچ در پیچ بود که به او ظاهری کلاسیک بخشیده بود.

لباس عروس گوئن استفانی Gwen Stefani

هنگامی که گوئن استفنی با Gavin Rossdale ازدواج کرد، لباس عروسی با سبک Rock ‘n’ Roll انتخاب نمود. لباس او از جنس ابریشم و سفید رنگ بود و در قسمت پایین دامن از رنگ قرمز استفاده شده بود که شور و حرارتی دلچسب به استایل او بخشیده بود. جنس لباس عروس از ابریشم و طراح آن نیز John Galliano بود. گوئن با انتخاب این لباس استایل خود را منحصر به فرد ساخت و مراسم عروسی او در فضایی رمانتیک برگزار شد. گوئن لباس منحصر به فرد خود را دو بار پوشید. یک بار در مراسم ازدواج خود در لندن و بار دیگر دو هفته بعد در مراسم تجدید عهد و پیمان خود در L.A.

 لباس عروس ایوانکا ترامپ Ivanka Trump

ایوانکا ترامپ برای انتخاب لباس عروس خود بیش از مدل،به اصالت آن توجه کرده بود. برای طراحی لباس عروس ایوانکا از یکی از محبوب ترین لباس های عروس تاریخ، یعنی لباس پرنسس گریس الهام گرفته شده بود. دامن لباس در مدل کات آ و توسط Vera Wang طراحی شد و برای دوخت آن از پارچه های ابریشم ظریف و تور لیون استفاده شد و آستین ها به صورت Illusion (لوشن) دوخته شده بود. تور بلند و دنباله دار همراه با جواهرات الماس برای او ظاهری دراماتیک ساخته بود.

لباس عروس ادری هپبورن Audrey Hepburn

لباس عروس ادری هپبورن بازیگر زیبای هلندی یکی از مشهورترین و یکتاترین لباس های عروس در طول تاریخ است. لباس عروس او کوتاه با سبک وینتیج و بسیار پر زرق و برق بود که توسط Pierre Balmain طراحی شده بود. مدل یقه او ایستاده پوشیده همراه با آستین های پفی بود که با دستکش های بلند سفید و گل های سفید به کار برده شده در موها، او را برای همیشه خاص و متفاوت ساخت.

لباس عروس سارا جسیکا پارکر Sarah Jessica Parker

سارا جسیکا پارکر بازیگر آمریکایی برای مراسم ازدواج خود تشریفات خاصی در نظر نگرفت و برای لباس عروس یکی از لباس هایی که در ویترین مغازه مورد علاقه خود دیده بود را انتخاب نمود. لباس سارا جسیکا پارکر در نوع خود بسیار منحصر به فرد بود زیرا بر خلاف لباس های عروس دیگر رنگ مشکی داشت. سارا لباس عروس خود را مشکی انتخاب نمود تا جشن عروسی او بی سرو صدا برگزار شود ولی همین لباس مشکی باعث شد تا جشن عروسی او توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند.

لباس عروس کرولاین کندی Caroline Kennedy

کارولین کندی دختر رئیس جمهور مقتول آمریکا جان کندی در سال 1986 با Edwin Schlossbeg ازدواج کرد، مراسم عروسی او بسیار ساده و بدون تشریفات برگزار شد و تعداد زیادی میهمان برای شرکت در مراسم دعوت نشده بودند اما 2000 نفر در بیرون از کلیسا منتظر او بودند تا لباسش را ببینند. لباس عروس ساده و ابریشمی که توسط Carolina Herrera طراحی شده بود.

لباس عروس مرلین مونرو Marilyn Monroe

مرلین مونرو سه بار ازدواج کرد ولی فقط یک بار لباس عروس سفید به تن کرد، آن هم برای اولین عروسی خود که درسن 16 سالگی او برگزار شد وقتی که با Joe DiMaggio بازیکن مشهور بیس بال ازدواج کرد برای استایل عروسی خود یک کت و دامن قهوه ای تیره با یقه خز سفید انتخاب نمود که کار طراحی آن توسط Normal Norell و John Moore انجام شده بود.

لباس عروس الزابت تیلور Elizabeth Teylor

الیزلبت تیلور بازیگر سرشناس انگلیسی – آمریکایی در طول زندگی خود هشت بار ازدواج کرد که در اولین مراسم ازدواج او که در سن 18 سالگی برگزار شد لباس عروسی که دیزاین آن توسط Helen Rose طراح برند MGM که شش سال بعد لباس پرنسس گریس را نیز طراحی کرد، انجام شد. لباس او از جنس ابریشم با آستین های بلند و یقه دکلته طراحی شد.

لباس عروس پریسیلیا پریسلی (همسر الویس پریسلی) Priscilla Presley

طراح لباس عروس پریسیلیا پریسلی خودش بود! لباس او در مدل شیفون همراه با مروارید دوزی های زیبا و دست دوز طراحی شده بود. او برای تکمیل استایل خود از تور عروس سرشانه استفاده نمود.

لباس عروس میراندا کر Miranda Kerr

مدل معروف استرالیایی میراندا کر برای جشن عروسی خود لباسی الهام گرفته از لباس پرنسس گریس و از برند دیور را انتخاب نمود. لباس او از جنس ساتن و در استایلی کاملا کلاسیک با دامن کات آ و آستین های بلند با تزئین گل های بهاری دوخته شده بود .

لباس عروس ویکتوریا بکهام Victoria Beckham

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام بازیکن فوتبال معروف، برای لباس عروسی خود یک لباس با دامن پفی با بالاتنه بدون پشت از جنس ابریشم انتخاب نمود که توسط Vera Wang طراحی شده بود . ویکتوریا با انتخاب توری دنباله دار با طول 6 متر همراه با تاج گرانبها با الماس های 18 قیراطی ظاهری با شکوه و سلطنتی پیدا کرده بود.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت