6 دلیل که خانم ها از حلقه ازدواج خود متنفر شده اند!

6 دلیل که خانم ها از حلقه ازدواج خود متنفر شده اند!

فهرست عناوین

حلقه عقد و نامزدی یکی از یادگاری های مهم از روزهای نخست ازدواج شما و همسرتان است. حلقه نشانه ای از روزهای ابتدایی ازدواج و نشانگر سلیقه شماست که همیشه به همراه خواهید داشت و دیگران آن را می بینند. بعضا دیده شده که خانم ها پس از گذشتن مدت زمانی از انتخاب حلقه خود پشیمان می شوند و حتی ترجیح می دهند آن را بفروشند و حلقه دیگری جایگزین آن کنند. در این مقاله بزمینه به علت هایی که ممکن است شما را در آینده از حلقه ازدواجتان متنفر کند پرداخته است.

1- حلقه بر اساس مد روز انتخاب شده است.

گاها دیده می شود که در دنیای عروسی و ازدواج، مدل های خاصی از لباس عروس، مدل موی عروس و... مد می شود. حلقه ازدواج نیز مستثنی نیست و بعضا دیده می شود که بعضی خانم ها سلیقه خود را فدای سیل به راه افتاده در دنیای مد می کنند و حلقه ای را انتخاب می کنند که نه مناسب دست آن هاست و نه در واقع آن را دوست دارند. اگر قصد دارید حلقه ازدواجتان را همیشه دوست داشته باشید پیش از تصمیم گیری مدل های مختلف را ببینید بررسی کنید سپس بر اساس سلیقه و اصول صحیح حلقه بر اساس نوع انگشتان خود حلقه ای را انتخاب کنید.

2- حلقه ارزان قیمت بوده است.

در اوایل ازدواج معمولا وضعیت مالی افراد با سال های پس از آن متفاوت است. بسیاری از خانم ها به علت محدودیت های مالی نمی توانند حلقه ای که دوست دارند را بخرند و ناچارند از بین حلقه های ارزان تر یکی را انتخاب کنند. این مورد باعث می شود این دسته از خانم ها در ابتدای کار نیز از حلقه خود صددرصد راضی نباشند چه برسد چند سال بعد که آرزو می کردند ای کاش پول الان را اول ازدواج داشتیم. بنابراین یکی از علت هایی که خانمی ممکن است از حلقه خود متنفر شود محدودیت مالی اول ازدواج است. این اتفاق معمولا برای افرادی که نمی توانند احساسات مثبتی را در خود ایجاد کنند می افتد. می توان به چنین حلقه ای به چشم یک یادگاری از روزهایی نگاه کرد که زندگی مشترکی را روی پاهای خود آغاز کردید و ساختید و به این نقطه رسیدید.

3- حلقه بدون حضور عروس خانم خریده شده است.

یکی از اصلی ترین علل نارضایتی از حلقه ازدواج این مورد است. این اتفاق معمولا در خانواده هایی که به سنت بیش از اندازه پایبند هستند می افتد. عدم حضور عروس خانم در خرید حلقه می تواند منجر شود به عدم تطابق حلقه و سلیقه او. این حلقه قرار است تا پایان عمر ازدواج در دستان خانم باشد بنابراین حق مسلم او این است که در انتخاب آن اظهار نظر کند. اگر شما نیز از آن دسته خانواده هایی هستید که خرید حلقه را بدون حضور عروس انجام می دهید بد نیست از اطرافیان و یا خود او سلیقه عروس خانم را جویا شوید تا هزینه هنگفتی که صرف می کنید نتیجه ای داشته باشد که باعث خوشحالی صاحبش شود. زیرا این یک هدیه معمولی نیست که بتوانیم از آن به عنوان اسب پیشکشی یاد کنیم!

4- حلقه خیلی بزرگ و سنگین بوده است.

بسیاری از خانم ها دوست دارند حلقه ازدواج خود را از انواع سنگین تر انتخاب کنند. این که علت انتخاب چنین حلقه هایی سلیقه شخصی است یا خودنمایی بحث جداگانه ای می طلبد اما این که آیا چنین حلقه ای مناسب همیشه می باشد یا خیر چیز دیگری است. بسیاری از خانم ها از حلقه خود متنفر می شوند چرا که موقع انتخاب حلقه فکر این نبودند که روز مره و بسیاری از جاها باید این حلقه را استفاده کنند. حلقه بزرگ و سنگین باعث اذیت شدن آن ها می شود و روی دستشان سنگینی می کند. بنابراین اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که به حلقه های سنگین علاقه دارید پیش از خرید فکر همه چیز را بکنید!

5- سنگ حلقه تکراری شده است.

برخی از افراد دوست دارند که از حلقه هایی با سنگ رنگی خریداری کنند. یاقوت کبود، یاقوت سبز و ... در نگاه اول چنین حلقه هایی دل همه افراد را می برد اما بسیاری از افرادی که به خرید چنین حلقه هایی اقدام کرده اند از خرید سنگ های خاص پشیمان شده اند. از این رو اگر با دیدن حلقه ای با چنین سنگ هایی احساس کردید حلقه رویاهای خود را یافته اید فکر کنید که چند سال بعد هم این حلقه هنوز در دل شما جا خواهد داشت یا خیر!

6- حلقه با توجه به فرم دست انتخاب نشده است.

بسیاری از حلقه ها بر روی جا حلقه ای زیبا هستند اما زمانی که افراد مختلف آن را دست می کنند نمای متفاوتی از خود نشان می دهند. قبل از خرید حلقه آن را در دستان خود امتحان کنید. حلقه ای که انتخاب می کنید باید متناسب با فرم انگشتان شما باشد. افرادی که انگشتان پهن و بزرگی دارند نباید حلقه های خیلی ظریف تهیه کنند و بالعکس اگر انگشتان شما ظریف است بهتر است حلقه ای ظریف انتخاب کنید.
در آخر توصیه می کنیم قبل از خرید حلقه ازدواج خود، تست انتخاب حلقه ازدواج را انجام دهید و ایده های مرتبط را در سایت بزمینه ببینید. سپس با جمع آوری اطلاعات کافی درباره نوع و رنگ و سایز جواهرات، اقدام به خرید کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت