9 دلیل برای اینکه فرمالیته را حذف نکنید!

9 دلیل برای اینکه فرمالیته را حذف نکنید!

فهرست عناوین

یکی از مراحل قبل از مراسم عروسی، عکاسی فرمالیته یا اسپرت است که بسیاری از عروس و دامادها با تصور این که کاری پر هزینه و غیرضروری است آن را حذف می کنند. بزمینه در این مقاله دلایلی را به شما ارائه می دهد تا بدانید که عکاسی فرمالیته کاری بیهوده نیست و علیرغم صرف هزینه می تواند برای شما خاطره ای زیبا از روزی فراموش نشدنی در کنار همسرتان بسازد.

هیچ قانونی وجود ندارد!

برای عکاسی فرمالیته از هر چیزی که لذت می برید استفاده نمایید. لباس های رنگی و اسپرت، لباس عروسی متفاوت با لباس عروس اصلی، عکاسی در منزل آینده یا فضای بسته آتلیه، عکاسی در طبیعت، گندمزار، ساحل و کوهستان یا حتی عکاسی در شهر و کشوری دیگر همه و همه می توانند در عکاسی فرمالیته شما قرار بگیرند . هر استایلی که برای موها و میکاپ خود دوست دارید، لباس های اسپرت ست با همسرتان، لباس های خنده دار و ژست های طنزآلود هم می توانند در عکاسی فرمالیته در نظر گرفته شوند. پس از این تابوشکنی ها لذت ببرید و خود را در چارچوب خاصی محصور نکنید. توصیه می کنیم مقاله فرمالیته در استانبول ترکیه را هم مطالعه کنید.

آشنایی با عکاس!

هر عکاسی مدل کاری، اخلاق و روحیات متفاوتی دارد. برای برخی از ژست های عکاسی اهمیت بیشتری قائل است و شگردهای متنوعی برای خلق تصاویر احساسی و رومانتیک بین شما و همسرتان دارد. عکاسی فرمالیته و اسپرت این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا با متد کاری عکاستان بیشتر آشنا شوید و در روز مراسم اصلی حرف یکدیگر را بهتر و راحت تر متوجه شوید. توصیه می کنیم نمونه کارهای موجود از آتلیه های عکاسی و فیلم برداری در بزمینه را ببینید.

بهترین آتلیه های عکس و فیلم

استودیو عکاسی رد شات مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس شاهرخ مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس یونیک مشاهده این کسب و کار

آشنایی بیشتر میکاپ آرتیست با چهره شما!

معمولا عروس خانم ها در روز فرمالیته به ارایشگاه اصلی خود مراجعه می کنند. این موضوع باعث می شود میکاپ آرتیست شما با چهره شما بیشتر آشنا شود و با مشورت شما طراحی مناسب تری برای میکاپ و مدل موی شما در روز عروسی در نظر بگیرد.

مدل های متفاوت میکاپ و مو را تجربه کنید!

اگر در روز عروسی مدل موی شما شینیون های رو به بالاست و یا میکاپ لایت را انتخاب کرده اید در روز فرمالیته می توانید مدل های دیگری را امتحان کنید و از تنوع عکس های خود لذت ببرید. مدل موی باز، تاج های رنگی، میکاپ های غلیظ عربی از جمله مواردی هستند که می توانند باعث احساس متفاوت شما در روز فرمالیته باشند.

برای روز عروسی تمرین کنید!

عمق نگاه، نوع لبخند و میزان احساسی که در چهره خود دارید در زیباتر شدن عکس های عروسی شما بسیار تاثیرگذار هستند. در روز فرمالیته می توانید این مسائل را با عکاس خود تمرین کنید تا در روز عروسی با آمادگی بیشتری جلوی دوربین ظاهر شوید. سناریوها را اجرا کنید و احساس عاشقانه و واقعی به همسرتان را در چهره خود منعکس کنید.

تهیه کلیپ عروسی و اکران آن

یکی از برنامه هایی که در روز عروسی می توانید داشته باشید اکران کلیپ عروسی برای میهمانان است. فرمالیته این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد. در روز فرمالیته می توانید لباس عروس اصلی یا لباسی متفاوت با لباس اصلی بپوشید و کلیپ عروسی خود را در صحنه هایی متفاوت و زیبا مثل دشت های سبز، فضاهای پاییزی رنگارنگ، لوکیشن های خاص در کشورهای خارجی و ... فیلمبرداری نمایید.

گیفت و کارت دعوت عروسی را با عکسهای فرمالیته بسازید!

در صورتی که عکاسی فرمالیته را در لیست کارهای قبل از مراسم عروسی خود داشته باشید می توانید از این عکس ها در گیفت عروسی یا کارت دعوت مراسم اصلی خود استفاده نمایید.

استایل های خاص را تجربه کنید

روز فرمالیته روز شماست پس می توانید در این روز فارغ از هر سنت و قانونی انواع لباس های رنگارنگ و استایل های متفاوت مثل استایل های کلاسیک و قدیمی را تجربه کنید. به سبک بازیگران قدیمی انگلیسی و ایتالیایی درآیید یا با لباس ها و خال هندی شبیه بازیگران بالیوود شوید. این عکس ها شاید هیچوقت در زندگی شما تکرار نشوند.

از خستگی روز عروسی بکاهید.

روز عروسی روز پرکاری است. از صبح خیلی زود باید به سالن زیبایی بروید و گاهی ساعتها روی صندلی آرایشگاه بنشینید. لباس عروس سنگین و کفش های پاشنه دار را برای ساعتهای طولانی به تن کنید و در آتلیه انواع مدل های عکاسی را اجرا نمایید و تازه پس از این ها به جشن عروسی بروید و پرانرژی باشید و تا ساعتهای پایانی شب جنب و جوش داشته باشید با عکاسی فرمالیته برای خود وقت بیشتری برای استراحت می خرید. البته به این شرط که عکاسی فرمالیته شما با همان لباس اصلی عروسی شما انجام شود و در روز عروسی دیگر لازم نباشد تا ژستهای عکاسی را تکرار کنید.
به طور کلی عکاسی فرمالیته با وجود این که فرآیندی هزینه بر است، اما می تواند خاطره زیبایی برای شما باقی بگذارد. لحظات عاشقانه ای که با همسر خود قبل از مراسم عروسی تمرین می کنید و عکس های رنگارنگ و خاطره انگیز، همه و همه برای شما روز جذابی خواهند ساخت که شاید پس از سال ها هزینه های صرف شده برای آن به دست فراموشی سپرده شود، اما خاطره آن هیچگاه از یاد شما و همسرتان نمی رود.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت