چه سرویس طلایی برای خرید عروسی شما مناسب است؟ (به همراه 10 مدل ست عروس 2020)

چه سرویس طلایی برای خرید عروسی شما مناسب است؟ (به همراه 10 مدل ست عروس 2020)

فهرست عناوین

در استایل عروسی شما، لباس شما ستاره درخشان این نمایش چشم نواز و جذاب است اما لباس به تنهایی استایل شما را تکمیل نمی کند و اکسسوری هایی که در کنار آن استفاده می کنید سند جذابیت شما خواهد بود. تور، دسته گل عروس، جواهرات و سرویس طلایی که انتخاب می کنید همه در زیبایی ظاهر شما نقش مهمی دارند. در مقاله همه نکاتی که در انتخاب تور عروس باید به آنها دقت کنید! و  چگونه دسته گل عروسی منحصر به فرد انتخاب کنیم ؟ نکاتی را برای انتخاب درست تور و دسته گل بررسی کردیم. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا نکاتی که برای انتخاب سرویس طلای خود باید به آنها توجه کنید را بدانید.
بهترین زمان برای انتخاب سرویس طلای شما زمانی است که لباس و استایل موی خود را مشخص کرده اید. پس برای خرید سرویس طلای خود عجله نکنید. بسیاری ازعروس خانم ها سرویس طلا را در لیست خرید عقد و نامزدی قرار می دهند، در حالی که هنوز هیچ تصمیمی برای استایل جشن عروسی نگرفته اند و با میکاپ آرتیست خود برای انتخاب مدل موی مناسب با چهره خود مشورت نکرده اند. این نکته را فراموش نکنید که اگر سرویس طلا و جواهرات خود را متناسب با لباس عروس و مدل موی خود انتخاب کنید، زیبایی شما دو چندان می شود و این دو در رقابتی برای خودنمایی بیشتر قرار نمی گیرند. و اگر سرویس طلا را متناسب با یقه لباس خود انتخاب نکنید ممکن است چشم ها از صورت شما به سمت سرویس طلای شما کشیده شوند و جلوه و زیبایی صورت شما نادیده گرفته شود.

طلای سفید بخریم یا زرد ؟

برای لباس عروس چند نوع رنگ در نظر گرفته می شود که برای انتخاب رنگ سرویس طلای خود باید به آن توجه داشته باشید.

لباس عروس سفید مرواریدی

اگر رنگ لباس عروس شما سفید و درخشان است و از پارچه هایی مثل ساتن و ارگانزا در آن استفاده شده است بهتر است سرویس طلای خود را نیز سفید انتخاب کنید چون هم پوشانی رنگی بسیار زیبایی بین آنها برقرار می شود. مروارید نیز برای لباس عروس سفید انتخاب بسیار به جایی است که ظاهری دراماتیک و سلطنتی به شما می بخشد.

لباس عروس سفید عاجی

این نوع از لباس های عروس مایه هایی از رنگ کرم درون خود دارند. برای این لباس ها از هر دو نوع طلای سفید یا زرد می توانید استفاده کنید و این بستگی به سلیقه شما دارد اما طلاهای زرد ظاهری کلاسیک و طلاهای سفید ظاهری مدرنتر به شما می بخشند.

لباس عروس شامپاینی و بژ

برای این لباس ها، طلای زرد بیشتر توصیه می شود. ترکیب طلای زرد و سفید یا طلاهای زرد با نگین های برلیان درخشان نیز انتخاب های خوبی برای این لباس ها هستند تا جلوه رنگ بژ در این لباس ها بیشتر نمایان شود.

چه نوع گردنبندی را انتخاب کنیم ؟

وقتی به بازار طلا و جواهر فروشان مراجعه می کنید انتخاب های بسیار متنوعی پیش روی شما قرار می گیرد. گردن بندهای پر زرق و برق، گردنبندهای بلند که گاه بلندی آنها تا بالای ناف می رسد و در مقابل گردن بندهای چوکر با جواهرات درخشان. این انتخاب ها گاهی شما را گیج می کند اما مهم ترین نکته ای که برای انتخاب سرویس طلای خود باید به آن توجه داشته باشید نوع یقه لباس عروس تان است

یقه هالتر، یقه فرنچ و یقه های پشت گردنی

برای یقه های هالتر، یقه فرنچ و یقه هایی که پشت گردن بسته می شوند، بهتر است اصلا از گردنبند استفاده نکنید و به جای آن به سراغ گوشواره های متناسب با مدل موی خود بروید اما اگر اصرار دارید که در سرویس طلای خود گردن بند هم داشته باشید به هیچ وجه سراغ گردن بندهای چوکر یا کوتاه نروید و زنجیرهای ظریف و بلند را انتخاب نمایید تا زیبایی یقه لباس شما با انتخاب گردن بندی نامناسب از بین نرود.

یقه دکلته، یقه دلبری، یقه رومی

در این نوع یقه ها، گردن و شانه ها در معرض دید هستند و ظرافت جذابی به استایل شما می دهند. اگر لباسی که برای جشن عروسی خود انتخاب کرده اید یقه دکلته، دلبری یا رومی دارد بهترین انتخاب برای شما گردن بندهای چوکر یا طوقی شکل و گردن بندهای کوتاه دورگردنی هستند تا نگاه ها از روی صورت و لبخند شما منحرف نشوند و ظرافت شانه های شما پوشیده نشود. دراین یقه ها دست شما برای استفاده از گردن بندهای بزرگ با نگین های فراوان باز است به شرطی که چوکر یا کوتاه باشند. در یقه رومی یک انتخاب منحصربه فرد برای عروس خانم ها، عدم استفاده از گردنبند و در عوض استفاده از گوشواره های بلند است. 

یقه هفت

برای لباس های عروس با یقه هفتی شکل از گردن بندهای ظریف و آویزدار استفاده نمایید به طوری که درست روی سینه قرار بگیرند اما برای طول گردن بند یا آویز آن به طول V یقه خود توجه داشته باشید. گردن بند باید کاملا داخل یقه قرار بگیرد و روی آن یا حتی روی خط مرزی بین یقه و پوست شما قرار نگیرد.

یقه قایقی

یقه های قایقی بسیار ظریف و ساده هستند و با توجه به نوع ایستی که روی گردن شما دارند بهتر است از گردنبند استفاده نکنید و به جای گردنبند، گوشواره های بزرگ و آویزدار را انتخاب نمایید. گردنبندهای چوکر مدل یقه شما را به هم می زنند و سادگی نهان شده در یقه قایقی را از بین می برند و گردن بند های زنجیری و بلند نیز روی آهار یقه قرار می گیرند و بدفرم به نظر می رسند.
اخرین نکاتی که برای انتخاب جواهرات خود باید مدنظر داشته باشید مدل گردن، بالاتنه و نوع آرایش موی شما است. اگر بالاتنه درشتی دارید گردن بندهای بزرگ و سنگین را فراموش کنید، گردن بندهای ظریف و باریک باعث می شوند ظریف و کشیده تر به نظر برسید.
اگر گردن کوتاه یا شانه هایی افتاده و پهن دارید گردن بندهای ظریف با زنجیری تا بالای سینه برای شما بسیار مناسب هستند اما اگر گردن بلند و کشیده، شانه هایی استخوانی و لاغر دارید گردن بندهای چوکر و دور گردنی انتخاب های خوبی برای شما هستند.
برای مدل موهای باز و اروپایی گردنبندی ظریف و کوچک را با توجه به نوع یقه لباس خود استفاده کنید اما اگر آرایش انتخابی برای موهای شما شینیون های رو به بالاست دست شما برای استفاده از گردن بندهای سنگین و بزرگ باز است.
در انتها، تمام این نکات را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. سرویس طلای شما نباید نگاه ها را از صورت شما بدزدند بلکه باید تکمیل کننده استایل شما باشند و در کنار لباس، تور و مدل میکاپ و مو، از شما یک ملکه زیبایی بسازند.
در ادامه مدلهای جذاب سرویس (ست و نیم ست) عروس را می بینیم. برای انتخاب بهترین جواهرفروشی ها از بزمینه کمک بگیرید.
توصیه می کنیم این مقالات را هم بخوانید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت