14 عکس جالب از داماد و ساقدوش‌ها

14 عکس جالب از داماد و ساقدوش‌ها

فهرست عناوین

ساقدوش‌ها نه تنها کمک بزرگی برای عروس و داماد محسوب می‌شوند بلکه حضور آن‌ها سبب جذابیت بیشتر عکس‌ها می‌شود. در این مقاله تمرکز مطالب ما روی ساقدوش‌های داماد است. در ادامه می‌توانید ایده‌های جالب عکاسی از ساقدوش‌های داماد را مشاهده کنید. پس با تیم بزمینه همراه باشید.

1- بلند کردن داماد روی دست‌ها

ساقدوش‌های داماد را با آن لباس‌های رسمی ‌و چهره خندان تصور کنید که داماد را روی دست‌های خود بلند کرده اند. این ژست برای آن دسته دامادهایی مناسب است که وزن خیلی بالایی ندارند یا ساقدوش‌های آن‌ها بیشتر از سه نفر است. به فکر کمر درد ساقدوش‌ها باشید آن‌ها را مجبور به کاری که در توان ندارند نکنید آن‌ها گناهی جز این که ساقدوش شما شده اند ندارند!

2- پرتاب داماد به بالا

این ژست کمی‌خطرناک است! ساقدوش‌ها باید بیشتر از چهار نفر باشند و مراقب باشند پس از پرتاب داماد فراموش نکنند که او را بگیرند. هنگام پرتاب داماد به بالا عکاس باید بلافاصله عکس خود را بگیرد. اگر به ژست‌های فان علاقه دارید این گزینه را از یاد نبرید. ولی مراقب باشید که در این بین کسی آسیب نبیند چرا که یک عکس ارزش از دست دادن خود مراسم عروسی را ندارد.

3- عکس با پلی استیشن

اگر داماد و دوستانش که اکنون ساقدوش‌های او شده اند مانند بسیاری از آقایان اهل پلی استیشن بازی کردن هستند بد نیست برای شوخی یک عکس از آن‌ها با این ژست گرفته شود. در کلیپ نیز چنین ایده ای می‌تواند جالب باشد. البته طراحی این ژست‌ها به امکانات، فضا و خلاقیت عکاس شما نیز بستگی دارد.

4- خطر سقوط داماد

این کار می‌تواند در فتوشاپ انجام شود یا با فضایی که در اختیار دارید چنین ژستی بگیرید. داماد در نقطه ای بایستد که امکان سقوط و افتادن او وجود دارد و ساقدوش‌ها برای نجات او در تلاش هستند.

5- آماده شدن داماد

از عکاس بخواهید عکسی از داماد و ساقدوش‌ها در هنگام آماده شدن بگیرد. یکی از معمول ترین ژست‌ها این است که ساقدوش‌ها در حال آماده کردن داماد هستند و هرکس کمکی به او می‌رساند. اما ژست جالب تر می‌تواند این باشد که ساقدوش‌ها در گوشه ای از تصویر در حال کمک کردن به هم برای حاضر شدن هستند و داماد تنها در گوشه دیگر تصویر ایستاده و با تعجب یا عصبانیت به آن‌ها نگاه می‌کند. این عکس یک عکس جالب است که در آن ساقدوش‌های داماد به او محل نمی‌گذارند و به فکر خودشان هستند!

6- راه رفتن داماد و ساقدوش‌ها

یکی از عکس‌های کلاسیک و زیبای داماد با ساقدوش‌ها عکاسی از راه رفتن آن‌ها به سمت دوربین است. از ساقدوش‌ها خواسته می‌شود که در اطراف و پشت سر داماد قرار بگیرند و همراه با داماد به سمت دوربین حرکت کنند، در این زمان عکاس از آن‌ها عکس‌هایی را ثبت می‌کند.

7- انتظار برای عروس و ساقدوش‌های عروس

عکاس باید به داماد و ساقدوش‌ها بگوید که منتظر باشند تا عروس خانم و ساقدوش‌هایش بیایند. ژست طبیعی انتظار کشیدن آن‌ها برای عکاسی ایده جالبی می‌تواند باشد.

8- ژست‌های هماهنگ

داماد و ساقدوش‌ها به صورت هماهنگ و یکسان ژستی را بگیرند. در حال راه رفتن دکمه کت خود را ببندند، عینک آفتابی به چشم افق را تماشا کنند، دست‌های خود را داخل جیب قرار دهند و به نقطه یکسانی نگاه کنند و کارهایی از این قبیل.

9- پریدن هم زمان به سمت بالا

اگر داماد و ساقدوش‌ها پر انرژی و جوان باشند این ژست را دوست خواهند داشت. با شمارش عکاس هم زمان همگی به سمت بالا می‌پرند و عکاس عکس آن‌ها را ثبت می‌کند. همراهی ساقدوش‌ها و خلاقیت آن‌ها در گرفتن ژست‌های مختلف هنگام پریدن بسیار مهم است.

10- رقابت عروس و ساقدوش‌ها بر سر داماد

یکی از عکس‌هایی که چندسالی است عروس و دامادهای علاقمند به این گونه عکس‌ها دوست دارند این ژست است. در این عکس داماد را از یک طرف عروس و از سوی دیگر ساقدوش‌ها به سمت خود می‌کشند و البته معمولا زور عروس خانم به تمام ساقدوش‌ها می‌چربد!

11- سلفی گرفتن داماد و ساقدوش‌ها

داماد و ساقدوش‌ها از جمع خود با موبایل سلفی بگیرند و عکاس هم زمان از آن‌ها هنگام سلفی گرفتن عکس بگیرد. ژست دیگری که با سلفی گرفتن می‌توانید داشته باشید این است که تمام ساقدوش‌ها گوشی خود را دربیاورند و هم زمان سلفی بگیرند.

12- پز دادن داماد

داماد مقابل ساقدوش های خود بایستد و دست خود و در واقع حاقه ازدواجش را به آن ها نشان دهد و ساقدوش های داماد با عکس العمل های مختلف به آن واکنش نشان دهند و عکاس این صحنه را ثبت کند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت