7 راه برای جذابیت بیشتر جشن تولد بزرگسال

7 راه برای جذابیت بیشتر جشن تولد بزرگسال

فهرست عناوین

برگزاری تولد کاری جالب و هیجان انگیز است مخصوصا اگر قرار است عشقتان و کسیکه دوستش دارید را سورپرایز کنید. اگر در حال تدارک دیدن یک جشن تولد برای همسر، خواهر یا دوست خود هستید خلاقیت خود را به کار بیندازید تا بتوانید یک جشن شاد و خاطره انگیز را برگزار نمایید.
در هر شرایطی می توانید با استفاده از تخیل و سلیقه تان جشنی زیبا و به یاد ماندنی برگزار نمایید. بزمینه در ادامه این مقاله ایده های جالبی برای جذابیت بیشتر جشن تولدتان به شما ارائه می دهد. برای مشاهده ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید.

از تم فصلی استفاده کنید

شما می توانید با تزیین کردن اتاق با حال و هوای فصلی که در آن قرار دارید، جشنی زیباتر و خاص تر داشته باشید.
برای تم بهاری خانه را پر از گل های رنگارنگ کنید، همچنین می توانید برگ های سبز، درختهای پر از شکوفه های سفید و صورتی و پرنده های کاغذی را دور اتاق قرار دهید.
برای تم تابستانی می توانید از رنگهای زرد، سبز و بنفش بیشتر استفاده کنید، همچنین می توانید نوشیدنی های خود را درون ظروف ساخته شده از نارگیل بریزید و دسرهای ژله ای را در پوست هندوانه درست کنید. به میهمانان تازه رسیده گردنبند های گل گرمسیری پیشنهاد دهید و بهتر است جشن را در یک فضای آزاد برگزار نمایید.
در پاییز می توانید با استفاده از رشته های براق نارنجی و برگ های مصنوعی پاییزی همچنین غذاهایی مثل پای سیب ، پای کدوحلوایی و یا کیک هویج حال و هوای متفاوتی به جشن خود بدهید. رنگهای قرمز، زرد و نارنجی بهترین رنگ ها برای تم پاییزی جشن شما هستند.
برای تم زمستانی می توانید دانه های برف که با کاغذ درست شده اند را از سقف آویزان کنید و پولک های نقره ای دور اتاق بپاشید و از لامپ های آبی و سفید استفاده کنید تا تم سرد زمستانی به خوبی درون خانه جاری شود. درختهای کریسمس، بابانوئل یا گوزن هم برای تم های زمستانی جالب توجه هستند.

یک دوره زمانی تاریخی را انتخاب کنید

میهمانانتان را با تم لباسی که انتخاب می کنید به یک سفر تاریخی ببرید به طور مثال اگر میخواهید با دوستنانتان کمی بخندید می توانید دهه 60 شمسی را انتخاب کنید می توانید از موسیقی های همان دوران نیز برای جشنتان استفاده کنید همچنین حتی می توانید به قبل تر بروید و تم های قاجاری و موسیقی سنتی آن زمان را داشته باشید. برای جذابیت بیشتر در هنگام دعوت میهمان ها از آنها بخواهید حتی المقدور در پوشش خود از تم جشن پیروی کنند و لباسی مطابق با تم بپوشند.

انتخاب پارچه های رنگی متناسب با تم تولد

با پهن کردن پارچه روی میزها می توانید رنگ بیشتری به جشن خود بدهید ، توجه داشته باشید که رنگ پارچه شما با تمی که انتخاب کرده اید متناسب باشد تا بتواند در زیبایی فضا کمک کننده باشد.
در صورتی که پارچه متناسب با تم جشن را در دسترس ندارید می توانید از سفره های یک بار مصرف رنگی و یا کاغذهای کشی که در رنگ بندی متنوع در بازار موجود هستند استفاده نمایید.

از بنر، علامت ها و تابلوعکس ها استفاده کنید.

دست به کار شوید و بنر تولدت مبارک دست سازتان را درست کنید همچنین می توانید با استفاده از یک پروژکتور تصاویر را روی دیوار بیندازید. چاپ کردن عکس کسی که قرار است برای او جشن تولد بگیرید از سنین کودکی تا بزرگسالی هم میتواند ایده خوبی برای تزئین دیوارها باشد.

بخش سرگرمی جشن را فراموش نکنید.

بخشی از خانه را برای این کار اختصاص دهید و صندلی و میز در آنجا قرار دهید. بازی های رومیزی بسیاری هستند که میتوانند شما و میهمانانتان را سرگرم کنند به عنوان مثال راز جنگل که یک بازی نوستالژیک برای بسیاری از افراد است می تواند میهمانان شما را هیجان زده کند. بازی دبرنا، منچ، مونوپولی، سیطره کتان هم انتخاب های جالبی برای بازی های گروهی و بخش سرگرمی جشنتان هستند.

نورپردازی کنید.

با استفاده از نوپردازی و به کار بردن نورهای رنگی با ریتم تند میتوانید احساس شادی و هیجان را به میهمانان خود القا کنید و بدین ترتیب جشنی سراسر شادی و جنب و جوش را برگزار نمایید.

این مقالات را هم بخوانید!

بهترین رستوران‌های تهران برای برگزاری جشن تولد مشاهده این مقاله
70 تم تولد رایج برای دختربچه ها و پسربچه ها مشاهده این مقاله
بادکنک آرایی ساده برای تولد مشاهده این مقاله

از بادکنک آرایی غافل نشوید

بادکنک ها پایه اصلی تمام تزیینات جشن تولد هستند. بهتر است بادکنک ها را با گاز هلیم پر کنید تا در اتاق شناور بمانند و جلوی دست و پا نباشند البته یک راه برای کم کردن هزینه ها این است که بادکنکها را به صورت معمولی باد کنید و آنها را با نوار چسب به سقف بچسبانید.
بادکنک آرایی شیوه های متنوعی دارد که در ادامه چند ایده برای بادکنک آرایی را مرور می کنیم.

بادکنک های تودرتو

برای این کار بادکنکی شیشه ای یا بی رنگ را انتخاب کنید و چند بادکنک رنگی کوچک را در آن قرار دهید. برای این کار نیاز به پمپ باد برای باد کردن بادکنکهای داخلی دارید.

پرکردن بادکنک ها با پولک، کاغذ رنگی یا اکلیل

در حین باد کردن بادکنک ها می توانید برای نمای بهتر آنها داخل آنها را با پولک های براق، کاغذ رنگی های خرد شده یا اکلیل پر کنید . اگر اکلیل را برای این کار انتخاب میکنید عواقب آن را نیز در نظر بگیرید. اگر بادکنکها بترکند همه جا پر از اکلیل می شود و به راحتی از شر آنها راحت نمی شوید.

ریسه و آرک بادکنکی

به کمک استندهای فلزی یا پلاستیکی می توانید آرک یا ریسه های بادکنکی بسازید و از آنها در تزئینات خود استفاده نمایید. از آرک های بادکنکی برای تزئین ورودی مراسم و ساخت دروازه های بادکنکی هم میتوان استفاده نمود.
برای برگزاری جشنی ایده آل مقاله ایده هایی برای جشن تولد بزرگسالان را هم ببینید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت