6 کشور ارزان قیمت برای ماه عسلی خاطره انگیز

6 کشور ارزان قیمت برای ماه عسلی خاطره انگیز

فهرست عناوین

  بسیاری از زوج های جوان در ابتدای زندگی مشترک خود دوست دارند سفری رویایی را با همسر خود تجربه کنند، اما با برگزاری مراسم عروسی بخش اعظم پس انداز آنها تمام شده و دچار محدودیت در بودجه هستند. کمبود بودجه هیچوقت نباید شما را از داشتن یک ماه عسل خاطره انگیز محروم کند. 
برای داشتن یک ماه عسل خارج از کشور و ارزان، بهترین راه، انتخاب کشورهای ارزان قیمت و در عین حال پر از جاذبه های توریستی است.
تیم بزمینه کشورهای زیبا، جذاب توریسیتی و در عین حال ارزان قیمت را به شما معرفی می کند. این مقاله را از دست ندهید.
گرجستان
این کشور کوچک، جزء مکان هایی است که نام آن در سال های اخیر زیاد به گوش می رسد. اگر میخواهید با جیب خود مهربان باشید، گرجستان را در صدر لیست کشورهایی که میتوانید به آن سفر کنید قرار دهید.
همه چیز از مرکز شهر تفلیس آغاز می شود. آنجایی که خانه های قدیمی چوبی گرجستانی که همگی در حال فروریختن هستند در کنار معماری عصر شوروی و طرح های معاصر قرار دارند. این یک نوع معماری جادویی عجیب است که با انرژی جذاب خود کاری می کند که برای مدت زمان طولانی در آنجا بمانید. در تفلیس شما می توانید در کوه های قفقازی گشت و گذار کنید، پاهایتان را در "دریای سیاه" به آب بزنید و از صومعه های تاریخی که در کل کشور پراکنده هستند دیدن کنید.
گرجستان در میان کشورهای توریستی دیگر بسیار ارزان است! از پیدا کردن خانه های اجاره ای شبانه با قیمت های 5 دلاری و 15 دلاری شگفت زده نشوید!
حداقل بودجه: 20 دلار در روز
میانه بودجه: 40 دلار در روز

مراکش
مراکش یکی از کشور های ارزانی است که در آفریقای شمالی واقع شده و سفر به آن می تواند تا حد زیادی لذت بخش باشد. البته اگر مراقب فروشنده های فرش باشید که می خواهند به قیمت گزافی محصولات خود را به شما قالب کنند!
اگر می خواهید با حداقل بودجه سفر کنید، مراکش را فراموش نکنید چون مراکش یک شبکه کوچک از هاستل های کم هزینه را در دل خود جای داده است. اگر مقدار بیشتری هزینه کنید، می توانید در هتل های فرهنگی که با باغ های پر جنب و جوش تزئین شده اند اقامت کنید.
مراکشی ها می گویند که تعداد ذرات شن موجود در صحرای بزرگ آفریقا (Sahara) از تعداد ستاره های کهکشان بیشتر است! با شنیدن این جمله، ایده اقامت شبانه در صحرای دلنشین آفریقا و تماشای ستاره های پرنور آسمان در ذهن مسافر تداعی می شود.
حداقل بودجه: 40 دلار در روز
میانه بودجه: 60 دلار در روز
ترکیه
ترکیه به دلیل نزدیکی و شمار زیاد ایرانی ها، گزینه اول اکثر زوج هاست. تقریبا همه ماه های سال برای سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول مناسب می باشند، اما فصل های بهار و پاییز بسیار مناسبتر هستند. علاوه بر هوای دلچسب، حراج ها و جشنواره های زیادی نیز در این دو فصل برگزار می شود که می تواند هزینه های سفر را بهینه کند. طبیعت زیبای ترکیه در کنار بازارها و مراکز خرید متنوع و کم بودن مسافت هر ساله مسافران ایرانی زیادی را به خود جذب میکند. مسجد ایاصوفیه، قلعه روملی حصار، کلیسای چورا، جزایر پرنسس و سواحل زیبا از جاذبه های گردشگری بی نطیر در ترکیه هستند. توصیه می کنیم حتما مقالات ماه عسل در استانبول و ماه عسل در آنتالیا را بخوانید.
حداقل بودجه: 30 دلار در روز
میانه بودجه: 50 دلار در روز
ارمنستان
اگر عاشق اتومبیل های کلاسیک، ساختمانهای قدیمی و معماری سنتی هستید ارمنستان برای شما یک گزینه عالی و ارزان محسوب میشود.. مناظر آن با آثار متعلق به دوران شوروی پر شده و هنوز ماشین های لادا (روسی) در خیابان های ارمنستان حرکت می کنند.
اگر فرصت دیدن از فستیوال "ورداور" را داشته باشید، قطعا شگفت زده می شوید! این رویداد در شهر یروان اتفاق می افتد و مردم شهر با تفنگ آبپاش و بادکنک پر شده از آب با هم می جنگند و یک روز خوب و هیجان انگیز را رقم می زنند. در این لحظات حتی پلیس نیز به جنگ آبی مردم می پیوندد.
حداقل بودجه: 20 دلار در روز
میانه بودجه: 40 دلار در روز
علاوه بر انتخاب یک مقصد ارزان قیمت برای مسافرت، نحوه مدیریت هزینه ها نیز در ارزان سفر کردن بسیار مهم است. برای مدیریت هزینه ها، مقاله چگونه به ارزان ترین روش ممکن مسافرت کنیم؟ را بخوانید.
بلغارستان
اگر دوست دارید با بودجه خود سری به قاره سبز اروپا بزنید، بلغارستان می تواند گزینه مناسبی باشد. سواحل وارنا سومین شهر بزرگ بلغارستان، مقصد مسافرانی است که با بودجه محدود قصد سفر به اروپا را دارند. تورهای معمول این کشور شامل 7 شب اقامت می باشد و بسته به هتل مد نظر شما نرخی حدود 6 میلیون تومان به بالا دارند. گفتنی است اگر هدف شما از سفر خرید کردن است بلغارستان را از لیست خود خط بزنید چرا که مراکز خرید وارنا بسیار محدود است. مانند تمام شهرهای ساحلی دنیا علاوه بر مراکز دیدنی شهر می توانید از ورزش های آبی نیز لذت ببرید.
مالزی
از آن جا که سفر توریستی به مالزی و کمتر از 14 روز اقامت در این کشور نیازی به اخذ ویزا ندارد، هزینه سفر نسبت به کشورهایی که لازم است ویزا تهیه کنید کاهش چشمگیری می یابد. طبیعت، معابد، تفریحات و مکان های تاریخی مالزی جاذبه های این کشور را تشکیل می دهند. تور مالزی به صورت ترکیبی با سنگاپور هم برنامه ریزی می شود که این تور ترکیبی نیازمند صرف هزینه بیشتری است.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت