انتخاب لباس عروس با توجه به اندام (معرفی مزون Eddyk)

انتخاب لباس عروس با توجه به اندام (معرفی مزون Eddyk)

فهرست عناوین

زیبا و جذاب به نظر آمدن یکی از چالش های اصلی هر خانمی است. امروزه انواع و اقسام کارها از میکاپ گرفته تا عمل های زیبایی برای زیباتر به نظر رسیدن ، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و باشگاه های ایروبیک، پیلاتس، بدنسازی و ... رونق چشمگیری پیدا کرده اند. اما یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه برازنده تر و جذاب تر جلوه کنید انتخاب لباس مناسب اندام تان است.
در گذشته با آمدن اسم لباس عروس همگی به یاد لباس عروس با آستین ها و دامن پفی می افتادیم اما این روزها انتخاب لباس عروسی، مدل یقه، مدل آستین ها، نوع دامن و نوع تزئین انجام شده روی بالاتنه از اصلی ترین کارهای عروسی است که نیازمند مشورت با یک متخصص است. شما هر اندامی که دارید، چاق هستید یا لاغر؟ قدتان نسبتا بلند است یا کوتاه؟ باز هم باید در مراسم عروسی خود مانند یک ملکه زیبایی بدرخشید و بعد از عروسی زمانی که عکس ها و فیلم مراسم عروسی خود را مرور میکنید به طراح و خیاط لباس عروستان افتخار کنید.
دامن های پرنسسی، مدل ماهی، کات آ، حلزونی، بالاتنه های ارگانزا، دانتل، ساتن، سنگ دوزی، یقه های دکلته، مدل هفت باز و بسته، قایقی، رومی و ... همگی مدل هایی هستند که باید آنها را متناسب با اندام خود برای لباس عروس خود انتخاب نمایید و در صورت انتخاب غیر حرفه ای ممکن است جذابیت شما خدشه دار شود.
این روزها لباس های عروس ایتالیایی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. دوخت مدرن و بی نقص، ظاهری باشکوه، پارچه های با کیفیت و اصیل و زیبایی در عین سادگی باعث پرطرفدار بودن این لباس های عروس شده است.
"ادی کی" معروفترین طراح لباس عروس در ایتالیا، بیش از 20 سال است که سابقه طراحی و دوخت زیباترین لباس های عروس با پارچه های با کیفیت ایتالیایی در شهر میلان را دارد که در تمام کشورهای اروپا، آمریکا و کانادا عرضه می گردد.
در نمایندگی رسمی این برند معروف ایتالیایی "ادی کی " که در محدوده زعفرانیه تهران واقع شده است، بر اساس فرم اندام تان به کمک مشاوران ما، می توانید از مدل های متفاوت و متنوع در رنگ های سفید، گلدلایت (نود) و شامپاینی با طراحی جذاب اروپایی که مانند یک اثر هنری چشم نواز است، بهترین و زیباترین لباس عروس را انتخاب کنید، تمامی اندام ها در قالب پنج نوع گنجانده شده است.

* اندام مستطیلی

در اندام مستطیلی، اندازه عرض شانه با اندازه دور کمر و دور باسن اختلاف کمی دارد. بسیاری از سلبریتی های هالیوودی اندام مستطیلی دارند و با پوشیدن لباس های مناسب اندامشان انحناهای بدنشان را بیشتر میکنند تا زنانه تر به نظر برسند.
 یقه هفت باز، دامن کات آ و دامن پفی برای این اندام مناسب می باشد.

* اندام ساعت شنی

در این اندام اندازه عرض شانه با اندازه دور باسن برابر است و دور کمر به نسبت بسیار کوچکتر است. این افراد بسیار خوش شانس هستند و انواع مدلهای لباس برای این اندام مناسب است و انتخاب آن به سلیقه آنها بستگی دارد.

* اندام مثلثی

به اندامی گفته می شود که عرض سرشانه بزرگتر از عرض باسن باشد. افرادی که اندام مثلثی دارند باید طوری لباس بپوشند که روی پایین تنه شان تاکید بیشتری شود و خط کمرشان نیز بیشتر مشخص شود. دامن پفی و کات آ، بالاتنه آستین دار با یقه هفت و یقه های ایستاده مناسب این اندام ها می باشد.

* اندام گلابی

در اندام گلابی، عرض شانه و دور سینه کوچکتر از عرض باسن است. در این نوع از اندام باید بالاتنه بیشتر به چشم بیاید و انحناهای بالاتنه برجسته تر به نظر بیایند. دامن های ماهی با بالاتنه پرکار و پرحجم و خطوط افقی در یقه بهترین انتخاب است. در این اندام از دامن کات آ به شرط داشتن قد بلند، میتوانید استفاده کنید.

*اندام سیبی

دور سینه و دور کمر پهن است و باسن نسبت به دور سینه و دور کمر کوچک است. اغلب در این اندام گردن کوتاه، فاصله کمر تا سینه کم است و شانه این افراد نرم و گرد می باشد. افراد با این اندام باید از پوشیدن دامن های پفی و یا یقه های دکلته خودداری کنند.. دامن های راسته، بالاتنه هفت باز انتخاب خوبی برای این اندام است.
مطالب گفته شده بر اساس فرم اندام است و دیگر هیچ ارتباطی به سایز بدن شما ندارد. امیدواریم این اطلاعات در راستای انتخاب بهتر لباس به شما کمک کند.
" با ما همراه شوید.eddyk.ir برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق پیج اینستاگرام ما "
باسپاس
Eddy K
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت