با این کیک های عجیب جشن خود را متفاوت برگزار کنید.

با این کیک های عجیب جشن خود را متفاوت برگزار کنید.

فهرست عناوین

خاص و متفاوت بودن مساله ای است که قبل از هر جشن یا مناسبتی ذهن بیشتر افراد را درگیر خود میکند. فراموش نکنید خلاقیت، همیشه شما را در زمره انسانهای خاص قرار می دهد. یکی از مهمترین آیتم های بسیاری از جشن ها از جمله نامزدی، عروسی، تولد، سالگرد ازدواج، بی بی شاور، جشن های مناسبتی و ... کیک است. کیک یکی از مواردی است که می توانید در آن منحصر به فرد باشید و خاص بودن خود را در آن به رخ دیگران بکشید. 
هنر دکوراسیون کیک هنری است که ابتدای آن به قرن نوزدهم بازمی گردد ولی در سال های اخیر گسترش بسیاری پیدا کرده است و هر روز ما را در معرض ایده های جذاب، رنگارنگ و هنرمندانه قرار می دهد.
تیم بزمینه در این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید ایده های جالبی برای کیک جشن خود بیابید.

کیک های ترسناک

تصور کنید در جشن شما همه با دیدن این کیک ها چقدر شوکه می شوند. البته انتخاب این مدل از کیک ها بستگی به روحیات و استایل مورد علاقه شما دارد.

کیک های معلق

غلبه بر نیروی جاذبه همواره از کارهای مورد علاقه بشر بوده است تا حدی که این علاقمندی به صنعت دکوراسیون کیک نیز رسوخ کرده است. کیک های معلق از جمله کیک هایی هستند که جشن شما را جزو جذابترین جشن ها قرار میدهند.

کیک های ژئود

برای کسانی که استایل مورد علاقه آنها لاکچری است کیک های ژئود را پیشنهاد میکنیم. سنگ ژئود از جمله سنگ هایی است که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. دکوراتورهای کیک با الهام از این هنرمندی طبیعت کیک های بسیار زیبایی را ارائه میدهند.

کیک های سه بعدی

وقتی به یک گالری نقاشی سر میزنیم همیشه با دیدن نقاشی های سه بعدی به وجد می آییم اما حالا با کیک هایی از این تیپ روبرو می شویم. تصور کنید چقدر زیبا خواهد بود.

کیک شخصیت های معروف کارتونی یا سینمایی

اگر از دسته کسانی هستید که سینما و تئاتر جزو علاقمندی هایتان است و در صحبت کردن یا نوشتن، از دیالوگ های معروف استفاده می کنید و یا پوستر شخصیت های معروف سینما را به در و دیوار اتاق تان چسبانده اید پیشنهاد ما برای شما این کیک هاست. کیک هایی با قالب شخصیت های معروف سینما مثل جوکر یا دزدان دریایی کارائیب، شخصیت های هری پاتر یا هر کاراکتری که مورد علاقه شماست. برای جشن های کودکانه و حتی بزرگسالانی که عاشق انیمیشن هستند میتوان شخصیت های جذاب والت دیزنی را در دیزاین کیک قرار داد و حتی در دکوراسیون این کیک ها از ایده های دیگری مثل کیک های معلق نیز بهره برد مثل این کیک غول چراغ جادو !

کیک های تندیس

اگر می خواهید عشق خود را سورپرایز کنید بهترین ایده کیک های تندیسی است. تندیس خود او را بعنوان کیک سفارش دهید. هم جذاب است، هم خنده دار، هم هنرمندانه و هم غافلگیر کننده.

 کیک های الهام گرفته از طبیعت

این کیک ها مخصوص کسانی است که عاشق حیوانات و طبیعت هستند.اگر برای خودتان یا کس دیگری جشن برگزار میکنید به این فکر کنید که چه پرنده یا حیوانی را دوست دارید یا کسی که قرار است برای او جشن بگیرید از کدام یک از اجزای زنده طبیعت لذت می برد؟ طاووس ؟ لک لک ؟ آهو ؟ خرگوش؟ درخت ؟ و هر چیزی که فکرش را بکنید میتواند ایده جالب توجهی باشد.

کیک مشاغل

برای مناسبت هایی مثل روز مهندس، روز پزشک، روز پرستار، روز کارگر، روز نقاش یا حتی تولد می توانید از این کیک های نمادین استفاده کنید. در این کیک ها حرف های زیادی نهفته است. مثلا "عزیزم من به تو افتخار میکنم!"

کیک های چندش آور

اگر دوست دارید هنگام سرو کیک در جشنتان به یکباره صدای خنده میهمانان به آسمان برسد از این کیک ها استفاده کنید اما با احتیاط پیش بروید و در چندش آور بودن کیک ها زیاده روی نکنید!
برای دیدن بهترین های بزمینه  در دکوراسیون کیک و شیرینی به اینجا مراجعه کنید
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت