11 عکسی که در عروسی باید بگیرید.

11 عکسی که در عروسی باید بگیرید.

فهرست عناوین

روز عروسی پر از لحظات خاطرانگیز است که باید در دوربین عکاس حرفه ای ثبت شوند، اما سکانس‌هایی از مراسم هستند تفاوت زیادی با بقیه لحظات دارند. بزمینه در این مقاله به ذکر عکس‌هایی که آلبوم عکس‌های عروسی را به آلبومی ‌فوق‌العاده تبدیل می‌کند پرداخته است. به عکاس مراسم خود تاکید کنید که این عکس‌ها را ثبت کند تا به یادگار برای شما باقی بماند.

1- اولین نگاه پدر عروس به دخترش در لباس عروسی

آرزوی هر پدری است که دخترش را در لباس عروس ببیند. اولین نگاه پدر عروس به دخترش یکی از زیباترین و پر احساس‌ترین لحظات ممکن برای ثبت در دوربین عکاس است. البته بدون شک اولین برخورد پدر و مادر داماد با او یا مادر عروس با دخترش هم بسیار زیباست. ولی عکس‌العمل‌های احساسی دیده شده از پدر عروس به عنوان یک آقا بسیار جالب توجه است.

2- اولین نگاه داماد به عروس

عکاس داماد را در کنار ساقدوش‌هایش منتظر نگه می‌دارد و از عروس می‌خواهد برای اولین بار در مقابل آن‌ها ظاهر شود. شکوه این لحظه وصف ناشدنی است. ذوق داماد و فضایی که ساقدوش‌های داماد ایجاد می‌کنند صحنه جالبی را ایجاد می‌کند.
3- نگاه ساقدوش‌ها به لحظه دیدار عروس و داماد
زمانی که داماد عروس را می‌بیند معمولا ساقدوش‌های عروس در هنگام مشاهده این صحنه هیجان زیادی دارند. ثبت این هیجان در دوربین عکاس و فیلمبردار نتیجه جالبی را ایجاد خواهد کرد.

4- حضور مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها

معمولا در مراسم‌های عروسی مادر بزرگ‌ها به علت سن و سالی که دارند در جریان مراسم کمتر حضور دارند. از این رو‌ترند جدیدی که در بین عروس‌های خارجی وجود دارد این است که سبد گلی به مادربزرگ‌ها می‌دهند تا در مقابل دوربین روی سر آن‌ها گلبرگ بریزند. اگر فرهنگ حاکم بر مراسم شما با این‌ترند هماهنگی دارد می‌توانید از این‌ترند ایده بگیرید تا حضور مادر بزرگ‌ها را در مراسم پررنگ کنید. در غیر این صورت از عکاس بخواهید از مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌ها عکس‌های زیادی بگیرند، چرا که بنا به تجربه جای تصاویر آن‌ها در فیلم عروسی خالی خواهد بود.

5- بوسه در زیر آرک ساقدوش‌ها

از ساقدوش‌ها بخواهید ردیفی در دو طرف شما بایستند و دستان خود را از بالای سر شما به هم بچسبانند تا در بالای سر شما آرکی درست کنند. عکاس در این لحظه باید بوسه شما را در دوربین خود ثبت کند. این ژست یکی از ژست‌های جالب عروس و داماد با ساقدوش‌هایشان است.

6- عکس در باغ مراسم

اگر مراسم عروسی شما در فضای یک باغ یا در سالن یک باغ تالار برگزار می‌شود، از عکاس بخواهید که از شما در فضای باغ مراسم نیز عکس بگیرد. معمولا عروس و داماد‌ها عکاسی خود را در عمارت یا باغ تالاری جدا از باغ مراسم انجام می‌دهد و فراموش می‌کنند که در باغ مراسم نیز عکس بگیرند. عکس ثبت شده در باغ مراسم یادگاری خوبی خواهد بود زیرا باغ مراسم عروسی خاطرانگیزتر از باغ لوکیشن عکاسی است.

7- عکس با چتر

اگر مراسم عروسی شما در فصلی برگزار می‌شود که احتمال بارش باران یا برف در آن وجود دارد، برای خود و ساقدوش‌ها چتر به همراه داشته باشید. اگر باران ببارد عکس شما و ساقدوش‌ها با چترهای سفید یا چترهای رنگی و هماهنگ بهترین عکس ممکن را رقم خواهد زد. در واقع با این عکس بهترین استفاده را از باران و شرایط بد آب و هوایی کرده‌اید.

از محصولات فروشگاه بزمینه دیدن کنید.

8- عکس با یک پلاکارد

در حال بوسیدن پلاکاردی با یک متن خاص رو به دوربین نگه دارید. این متن می‌تواند با داستان ازدواج شما در هماهنگی باشد. برای مثال اگر برای ازدواج با مخالفت‌های شدید خانواده‌ها روبرو بودید روی پلاکارد جملاتی مانند «بالاخره ازدواج کردیم» یا به انگلیسی «We Eloped» بنویسید. اگر داماد از عروس خانم به سختی جواب مثبت را گرفته روی پلاکارد جملاتی مثل «بله رو گرفتم» یا «she said yes» بنویسید. این‌گونه عکس‌ها عکس‌های جالبی می‌شوند. می توانید حتی این پلاکاردها را به دست بچه های کوچکتر بدهید و با نوشتن جملات جالب، اسباب خنده مهمانها را فراهم کنید.

9- لحظه ورود

لحظه ورود شما به سالن یکی از بهترین لحظات برای عکاسی است. موقعی که مهمانان اولین لحظه شما را می‌بینند و عکس العملی که شما دارید برای عکاسی سوژه جالبی خواهد بود. هیجان، شادی، غافلگیری و هر احساس دیگری که در آن لحظه دارید در این عکس ثبت خواهد شد. توصیه می کنیم مقاله ایده‌های ورود عروس و داماد به سالن عروسی را هم بخوانید.

10- حلقه مهمانان دور عروس و داماد

در طول مراسم موقعیت‌هایی پیش می‌آید که مهمانان با هماهنگی بین خود یا هماهنگی ایجاد شده توسط خواننده دور عروس و داماد حلقه می‌زنند و عروس و داماد در وسط این حلقه قرار می گیرند. عکاس شما باید این لحظه را شکار کند و عکس‌های خوبی بگیرد.

بهترین آتلیه ها را در بزمینه ببینید

آتلیه عروس میلاد مرادی مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس شاهرخ مشاهده این کسب و کار

11- لحظات رقص عروس و داماد

رقص تانگو یکی از احساسی‌ترین و رمانتیک‌ترین صحنه های عروسی است که در لحظه لحظه آن می‌توان ژست‌های عاشقانه را دید. کافی است عکاس از لحظات رقص عروس و داماد عکاسی کند. این عکس‌ها زیباترین حالات ممکن آن هم به صورت کاملا طبیعی و رئال است که بعدا درون آلبوم شما خواهد درخشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت