قیمت لباس عروس در بورس مزونهای عروس تهران

قیمت لباس عروس در بورس مزونهای عروس تهران

فهرست عناوین

قبل از برنامه‌ریزی عروسی، باید هزینه‌ها را برآورد کنید. لباس عروس یکی از مواردی است که باید در تخصیص بودجه توسط برنامه‌ریز مراسم لحاظ شود. قیمت لباس عروس با توجه به مدل، کیفیت دوخت، جنس پارچه و... متفاوت است. در این مقاله کارشناسان بزمینه مزون‌های سه منطقه مختلف بورس لباس عروس و سه مدل لباس عروس‌ را مورد بررسی قرار دادند تا بتوانند به شما یک قیمت حدودی برای خرید لباس عروس در تهران بدهند.
در طی این مقاله نام ‌مزونهای مورد بررسی آورده نمی‌شود و دسته بندی مزون‌ها به صورت مناطق تهران می‌باشد. گفتنی است قیمت‌های میانگین ارائه شده با کنار گذاشتن داده‌های پرت و به شکل میانگین قیمت می‌باشد. بدین معنا که اگر در منطقه‌ای از تهران اغلب مزون‌ها قیمت دو میلیون تومان را برای مدل مشخصی ارائه کردند و یک مزون لوکس در همان منطقه قیمت 5 میلیون تومان را برای همان لباس ارائه داد، رقم استثنا را در میانگین وارد نکردیم.

1-    مزون‌های خیابان امیر اکرم و جمهوری

یکی از مناطقی که به بورس لباس عروس تبدیل شده و با ورود به این منطقه بلافاصله با تعداد انبوهی از مغازه‌های لباس عروس و پاساژهای مربوطه روبرو می‌شوید منطقه جمهوری و چهارراه امیراکرم است. لباس‌های ارائه شده در این منطقه قیمت مناسب و متوسطی دارند. کیفیت دوخت و پارچه بستگی به مزون انتخابی شما دارد. لازم به ذکر است با مراجعه به مزون‌های مختلف این منطقه به جز دو سه مزون، متوجه می‌شوید که قیمت‌ها در یک حدود است. باید با استفاده از تجربه سایرین و لباس‌های آماده موجود یک مزون را انتخاب کنید.
لباسی با بالاتنه دانتل، دامن اسکارلتی توری، یقه آف شولدر در این منطقه با قیمت میانگین دو میلیون و صد هزار تومان (در ابتدای سال 98) قابل تهیه است. گفتنی است کمترین و بیشترین قیمت ارائه شده برای این لباس در این منطقه به‌ترتیب یک میلیون و پانصد هزار تومان و سه میلیون تومان بود.
لباسی تمام دانتل، مدل ماهی، یقه دکلته در این منطقه با قیمت میانگین سه میلیون تومان قابل تهیه است. کمترین قیمت و بیشترین قیمت ارائه شده در این منطقه برای این لباس به‌ترتیب یک میلیون و هشتصد هزار تومان و پنج میلیون تومان بود.
لباس عروس ساتن با استفاده کمی‌ از پارچه دانتل در قسمت آستین‌ها و بالا تنه با دامنه A-line در این منطقه، با میانگین قیمت دو میلیون تومان قابل تهیه است. کمترین و بیشترین قیمت ارائه شده برای این مدل لباس در میان مزون‌های مورد بررسی قرار گرفته یک میلیون و ششصد هزار تومان و سه میلیون و پانصد هزار تومان بود.

2-    مزون‌های میرداماد

مزون‌های محدوده میرداماد به نسبت سایر مناطق قیمت‌های بالاتری دارند. کیفیت بالای دوخت و پارچه در بعضی مزون‌ها نسبت به مزون‌های مناطق پایین‌تر، به وضوح قابل مشاهده بود. اگر محدودیت بودجه در خرید لباس عروس ندارید توصیه می‌شود سری به مزون‌های میرداماد هم بزنید سپس تصمیم گیری کنید. علاوه بر این بعضی از مزون‌های منطقه میرداماد تنها به خاطر منطقه قرارگیری میزون قیمت بالاتری نسبت به مزون‌های واقع در جمهوری ارائه می‌کنند و گن دوزی، پارچه و کیفیت کلی کار تفاوت محسوسی با مزون‌های جمهوری ندارد. بنابراین حتما با بررسی و تحقیق مزون لباس عروس را انتخاب کنید.
دوخت لباس بالاتنه دانتل، دامن اسکارلتی یقه آف شولدر با قیمت میانگین سه میلیون هفتصد هزار تومان در این منطقه قابل تهیه است. کمترین قیمت ارائه شده در این منطقه در بین مزون‌هایی که کارشناسان بزمینه بررسی کرده اند سه میلیون تومان و بیشترین قیمت پنج میلیون تومان است.
دوخت لباسی تمام دانتل مدل ماهی و یقه دکلته در این منطقه با قیمت میانگین چهار میلیون و دویست هزار تومان امکان پذیر است. کمترین و بیشترین قیمت ارائه شده توسط مزون‌های مورد بررسی تیم بزمینه، به‌ترتیب سه میلیون و هشتصد هزار تومان و هفت میلیون تومان بوده است.
دوخت لباسی تمام ساتن با کاربرد مقدار کمی‌دانتل و دامن A-line در این منطقه با قیمت میانگین سه میلیون و صد هزار تومان انجام می‌شود. کمترین و بیشترین قیمت ارائه شده توسط مزون‌ها دو میلیون و پانصد هزار تومان و چهار میلیون تومان بوده است.

3-    مزون‌های کوچه رفاهی

مزون‌های کوچه رفاهی به نسبت دو منطقه قبلی قیمت و البته کیفیت پایین‌تر و مدل‌های قدیمی‌تری دارند. البته استانداردها را معیارهای شما تعیین می‌کند. زمانی که بودجه شما کمتر است باید استانداردهای خود را با توجه به آن پایین بیاورید.
دوخت لباس بالاتنه دانتل، دامن اسکارلتی یقه آف شولدر با قیمت یک میلیون و ششصد هزار تومان در این منطقه قابل تهیه است. کمترین قیمت ارائه شده در این منطقه در بین مزون‌هایی که کارشناسان بزمینه بررسی کرده اند یک میلیون و صد هزار تومان و بیشترین قیمت دو میلیون تومان است.
دوخت لباسی تمام دانتل مدل ماهی و یقه دکلته در این منطقه با قیمت میانگین یک میلیون و هشتصد هزار تومان امکان پذیر است. کمترین و بیشترین قیمت ارائه شده توسط مزون‌های مورد بررسی تیم بزمینه به‌ترتیب یک میلیون و چهارصد هزار تومان و دو میلیون و پانصد هزار تومان بوده است.
دوخت لباسی تمام ساتن با کاربرد مقدار کمی‌دانتل و دامن A-line در این منطقه با قیمت میانگین یک میلیون ودویست هزار تومان انجام می‌شود. کمترین و بیشترین قیمت ارائه شده توسط مزون‌ها نهصد هزار تومان و دو تومان بوده است.

بهترینها را در بزمینه ببینید.

مزون عروس بهارک اخلاقی مشاهده این کسب و کار

سخن آخر
بدون شک تعداد مزون‌های موجود در سه منطقه ذکر شده تا حدی زیاد بودند که کارشناسان بزمینه توانایی بررسی تک تک آن‌ها را نداشتند و به صورت رندوم انتخاب شدند. بنابراین اگر منطقه بورس لباس عروسی که می‌خواهید به آن مراجعه کنید را انتخاب کردید، حتما خودتان تحقیقات بیشتری انجام دهید تا انتخاب درست‌تری داشته باشید. همه چیز در این مقاله به صورت تقریبی بیان شده است.
سایر مناطق تهران نیز دارای مزون‌های خوبی هستند که در این مقاله آورده نشد. منطقه اندرزگو، تهرانپارس، ونک، نازی آباد و سایر مناطق نیز مزون‌هایی دارند که بسته به محل سکونت خودتان می‌توانید سری به آن‌ها بزنید. 
برای این که بدانید باید برای تهیه لباس عروس چه مقدار هزینه کنید ابتدا مدل مورد نظر خود را پیدا کنید (برای اینکار سری به قسمت ایده ها بزنید و تست انتخاب لباس عروس را بدهید) سپس ببینید استانداردهای شما برای یک لباس عروس چیست؟ برای شما گن دوزی و تمیزی دوخت چه اندازه اهمیت دارد؟ این که دانتل‌ها دست دوز باشد یا با چسب چسبانده شود تغییری در نظر شما ایجاد می‌کند؟ و در آخر واقع بینانه بگویید که بودجه کلی شما برای مراسم عروسی و لباس عروس چقدر است؟

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت