ایده هایی برای جشن تولد بزرگسالان

ایده هایی برای جشن تولد بزرگسالان

فهرست عناوین

فرقی نمی کند 3 ساله باشید یا سی ساله، تولد شما یک روز خاص و مهم برای شما و عزیزانتان هست و بهترین کار در این روز جشن گرفتن و دورهم بودن است. برای برگزاری یک مهمانی عالی و خاطره انگیز باید علاوه بر برنامه ریزی دقیق، خلاقیت را هم چاشنی کار کنید و جشنی با سلیقه خودتان برپا کنید. در ادامه با بزمینه همراه باشید و ایده هایی برای تم تولد، تزئین و دکوراسیون، انتخاب کیک و لباس و خوراکی را ببینید.

دکوراسیون جشن و تم تولد

گل آرایی یا بادکنک آرایی؟ شاد هم گلهای کاغذی را انتخاب کنید. هیچ کدام از این آیتمها بچه گانه نیستند و شما می توانید با انتخاب رنگهای مناسب، در جشن 70 سالگی خود نیز بادکنک آرایی زیبایی داشته باشید! بادکنک هلیومی سن تولد یا استند سن تولد از آیتمهای جذاب دکوراسیون جشن تولد هستند.

میز خوراکی

میز کوکی و فینگرفود و خوراکی ها و نوشیدنی ها و دسرها یک بخش بسیار مهیج از جشن شما برای مهمانها است. پس با توجه به بودجه خود برای جشن، این میز را بچینید و قبل از آمدن مهمانها یک عکس یادگاری با میزی که به سلیقه خود تهیه کرده اید بگیرید. سعی کنید حتما ردی از سلیقه و خلاقیت خود را در المانهای میز خوراکی به جا بگذارید.

کیک تولد

مهمترین المان جشن شما، کیک است. مسلما انتخاب کیک برای جشن تولد 18 سالگی با جشن تولد 40 سالگی متفاوت است ولی سعی کنید به صدای کودک درون خود گوش کنید و کیک تولد خود را یک کیک خاص با الهام از علایق و داستان زندگی خودتان انتخاب کنید.

لباس تولد

با توجه به تم تولد در مورد لباس خود تصمیم بگیرید. اگر مهمانی شب است و مجلسی رسمی است، پوشش شما هم لباس شب رسمی خواهد بود. اگر مهمانی یک دورهمی دوستانه به صرف عصرانه است، پوششی شاد و غیر رسمی انتخاب کنید. اگر مهمانی شما تم عجیب و فانتزی دارد، هم خودتان لباس خاص بپوشید و هم از قبل به مهمانتان اعلام کنید تا در جریان روند جشن باشند.

کارت دعوت مهمانان

یک ایده جدید برای اطلاع رسانی در مورد جشن تولد و زمان و مکان تولد، استفاده از کارت دعوت آنلاین بزمینه است. در این کارت دعوت شما پوسته مورد علاقه خود را انتخاب می کنید و به راحتی اطلاعات جشن را وارد کرده و برای مهمانان ارسال می کنید. مهمانان پس از دریافت لینک دعوت، فرم انتهای آن را پر کرده و به شما حضور یا عدم حضور خود را اطلاع می دهند.

در نهایت سعی کنید در روز تولد خود تا می توانید شاد باشید و در کنار مهمانان اوقات خوشی داشته باشید. خواندن این مقالات را هم توصیه می کنیم:

  1. 5 بازی محبوب و سرگرم کننده برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها
  2. منوهای پیشنهادی برای جشن تولد
  3. بادکنک آرایی با ایده های خلاقانه (20 مدل جذاب)
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت