تزئینات جشن نامزدی و بله برون

تزئینات جشن نامزدی و بله برون

فهرست عناوین

مراسم نامزدی و بله برون از اولین جشنهای مشترک دو خانواده پیش از جشن بزرگ عروسی است و شیوه پذیرایی، دکوراسیون و پوشش در این جشنها اهمیت بالایی برای خانواده ها دارد. در راستای هرچه زیباتر برگزار کردن جشن بله برون و نامزدی، جایگاه عروس و داماد و میز جشن نامزدی یا بله برون را می توانید با المانهای مختلف بنا بر سلیقه خود تزئین کنید و فضایی زیبا و به یادماندنی خلق کنید. در ادامه با بزمینه همراه باشید و اجزای مورد نیاز برای تزئین و مدلهای مختلف دکور نامزدی و بله برون را ببینید.

سبک روستیک

اگر از طرفداران سبک های غیر تجملی مانند روستیک هستید، از المانهایی مانند ریسه های بلند، حریر نازک، گلدان و گل و برگ فراوان برای تزئین میز و جایگاه استفاده کنید. دبه های چوبی و پایه های چوبی و فانوسهای طرح قدیمی به این استایل رنگ و روی واقعی می بخشند.


سبک فانتزی

اگر استایل شما فانتزی است، بادکنک آرایی به صورت آرک نامنظم یا ستون با بادکنکهایی با تم رنگی متناسب با رنگ لباس نامزدی یا متناسب با کیک و یا گل آرایی انتخابی عالی است. برای سبک فانتزی، بهترین انتخاب رنگی، تم رنگی صورتی است که برای گل آرایی و دیزاین مراسم عالی است.

سبک لوکس

تعداد طرفداران سبک لوکس در جشن نامزدی یا عروسی بسیار زیاد است. برای این دسته افراد بهترین انتخاب استند گل آرایی شده است به همراه میزی گل آرایی شده و مملو از خوراکی ها. رنگهای سفید و طلایی یا رنگهای بنفش بادمجونی یا سورمه ای از رنگهای دیزاین لوکس محسوب می شوند.

سبک رومانتیک

اگر دوست دارید در و دیوار را پر از بادکنک طرح قلب کنید و با شمع های قرمز کوتاه روی میز طرح قلب درست کنید، مطمئنا به استایل رومانتیک علاقمندید. هرچند این استایل برای جشن عروسی چندان کاربرد ندارد ولی برای جشن نامزدی و بله برون می توان با کمک المانهای جذاب قرمز و کم کردن نور محیط و روشن کردن شمع و پخش موسیقی ملایم، محیطی رومانتیک و عاشقانه ایجاد کرد.

در ادامه می توانید مدلهای متنوع میز نامزدی را ببینید و از آن برای جشن خود الهام بگیرید.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت