آموزش شینیون ساده موی عروس در منزل

آموزش شینیون ساده موی عروس در منزل

فهرست عناوین

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از عروس خانم‌ها تصمیم می‌گیرند تا به آرایشگاه مراجعه نکنند و کار میکاپ و شینیون را خودشان انجام دهند. در این مقاله کارشناسان بزمینه به آموزش چند شینیون ساده پرداخته‌اند که در کنار تاج عروسی و همراه با تور عروس، در عین سادگی زیبایی خاص خود را خواهد داشت. از این شینیون‌ها می‌توانید برای مراسم‌های فرمالیته، اسپرت، حنابندان و ... استفاده کنید.

آموزش مدل موی ساده برای عروس

یکی از محبوب‌‌ترین مدل موهای عروس برای فرمالیته و عروس‌های با تم اروپایی براشینگ است. موها را براشینگ کنید و باز بگذارید و تور و تاج خود را نصب کنید. اما اگر موهای تا این حد ساده را برای خود به عنوان عروس نمی‌پسندید موهای خود را فر کنید و باز بگذارید. موهای فر و باز در صورتی که صورت لاغری دارید صورت شما را پرتر و جذاب‌‌تر نشان می‌دهد. این مدل مو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فرمالیته است.

آموزش مدل موی دم اسبی برای عروس

 این اواخر مدل موی دم اسبی به یکی از محبوب‌‌ترین استایل‌ها تبدیل شده است. برای حنابندان، پاتختی، عکاسی اسپرت، فرمالیته و حتی روز عروسی دم اسبی یک مدل موی دخترانه به نظر می‌رسد. خصوصا افرادی که پلک‌های افتاده دارند با این مدل موی ساده با کشیدن موها به سمت بالا چشمان زیباتری پیدا می‌کنند.
ابتدا موها را خوب سشوار بکشید. اگر دوست دارید موهای کاملا صافی نداشته باشید و موهایتان کمی‌حالت داشته باشد به هیچ عنوان از نرم‌کننده استفاده نکنید. بعد از این که موها خوب براشینگ شد و وز نبود، در صورت تمایل با یک دستگاه ویو موها را طبقه طبقه موج دار کنید. (عکس 1) این کار موهای شما را حجیم‌‌تر هم نشان می‌دهد. سپس با یک شانه مخصوص پوش، موها را لایه لایه پوش دهید. (مرحله 2) بعد از پوش دادن موها پایین موهای خود را با اتوی مو یا دستگاه فر مو فر کرده و تارهای مو را در حالت فر از هم باز کنید تا حجیم‌‌تر شود. (مرحله 3) اگر دوست دارید حجم موهای شما در این مدل بیشتر به نظر برسد باید از یک پروتز استفاده کنید. مطابق عکس 4 و 5 عمل کنید. موهای خود را در قسمت بالا گیره بزنید و محکم کرده و پروتز را در جای مناسب کار بگذازید و با گیره محکم کنید. در مرحله 6 بخشی از موها را جدا کنید تا روی پیشانی بیفتد باقی موها را به پشت سر منتقل کنید و مطابق عکس 7 با کش و گیره متصل به هم به موهای پشت متصل کنید و روی پروتز را بپوشانید.

آموزش مدل موی پایین برای عروس

اگر به مدل موهای پایین علاقمند هستید. می‌توانید با این روش ساده به یک مدل موی پایین و ساده برسید. ابتدا موهای خود را به پنج دسته شامل سه دسته پر‌‌تر که در وسط قرار دارند و دو دسته کم حجم‌‌تر که در دو طرف دسته‌های اصلی قرار می‌گیرند. دسته‌های حجیم‌‌تر را با کش نازکی ببندید. هر کدام را جداگانه ببافید و بافت‌ها را کمی از هم ‌باز کنید و سپس هر دسته موی بافته شده را به شکل گل لوله کنید و با سنجاق سر به پایین سر محکم وصل کنید. در پایان شاهد سه عدد گل که در نزدیکی هم به سر به شکل منظم وصل شده اند خواهید بود. دو دسته فرعی را تاب دهید و از بالای گل‌ها رد کنید تا بی نظمی‌بالای آن‌ها را پوشش دهد و با گیره به زیر موها محکم کنید و با سنجاق مویی به مو وصل کنید. در پایان جلوی موها را نیز مطابق سلیقه خود درست کنید و با تافت موها را ثابت کنید.

آموزش مدل موی بالا برای عروس

مطابق سایر مدل‌های گفته شده، ابتدا موها را خوب براشینگ کنید و با یک کش باریک به صورت دم اسبی محکم ببندید. سپس موها را در دست بگیرید و بپیچید و مطابق عکس سه روی سر دور قسمت انتهای مو که با کش بسته بودید بپیچید. سعی کنید این کار را به گونه ای انجام دهید که موها وز یا بی نظم نشوند. در پایان با یک کش باریک و حلقه ای موها را محکم کنید. سپس موها را مانند عکس 4 از هم باز کنید تا حالت زیبا‌‌تری پیدا کند. و با سنجاق سفت کنید تا تکان نخورد. در پایان با اسپری مو شینیون خود را ثابت کنید.
برای مدل موی بالا، علاوه بر مدل گفته شده در قسمت قبل می‌توانید پس از براشینگ و بعد از این که موها را به صورت دم اسبی بستید، موها را شاخه شاخه کرده و با دستگاه فر مو فر کنید. سپس هر شاخه را دور خود بپیچید و با سنجاق به موها وصل کنید.
در پایان لازم به گفتن است شاید مدل‌های گفته شده در این مقاله آن قدر ساده باشند که به راحتی بتوانید در خانه آن را پیاده کنید، اما باید بدانید که این مدل موها با یک میکاپ ساده و تاجی که به سر می‌گذارید، شما را به یک عروس زیبا تبدیل می‌کند. برای عکاسی اسپرت نیز اگر دوست داشتید تغییری در ظاهر خود داشته باشید و تمام عکس ها با موی ساده و باز نباشد، در مدت زمان کوتاهی می‌توانید این شینیون ها را انجام دهید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت