بادکنک آرایی با ایده های خلاقانه (20 مدل جذاب)

بادکنک آرایی با ایده های خلاقانه (20 مدل جذاب)

فهرست عناوین

بادکنک آرایی و دکوراسیون جشن عموما به جشنها هیجان و زیبایی می بخشد. هرچه بادکنک آرایی باشکوهتر باشد و با تم انتخابی تولد یا مراسم شما هماهنگتر باشد، عکسهای مراسم شما نیز خاصتر و زیباتر خواهد بود. 

بادکنک آرایی می تواند با بادکنک های لاتکس یا بادکنکهای فویلی انجام شود. طرح و شکل بادکنک ها، ترکیب رنگها و فرم چیدن بادکنک ها در کنار هم می تواند در دکوراسیون نهایی اثر گذار باشد. بادکنک های لاتکس در رنگهای متالیک، طرحدار یا بی رنگ و آبرنگی در بازار موجود هستند. بادکنک های چراغدار نیز به تازگی در جشنها مورد استفاده قرار می گیرند.

در همایش ها، افتتاحیه ها، برنامه های مدارس و مهدکودک ها نیز به وفور از مدلهای مختلف بادکنک آرایی استفاده می شود. ولی جذابترین و پیچیده ترین مدلهای بادکنک آرایی معمولا با تم خاصی متناسب با جشن تولد پیاده سازی می شوند. (برای انتخاب تم تولد پسرانه یا دخترانه کلیک کنید)

بادکنک آرایی مناسبتی معمولا بنا به موقعیت مورد نظر است. در موقعیت هایی مانند ولنتاین، بادکنک های هلیومی طرح قلب گزینه مناسبی هستند. برای دکوراسیون شب یلدا نیز می توان از مدلهای بادکنک آرایی به شکل هندوانه استفاده کرد.

مدلهای مختلف بادکنک آرایی 

به طور کلی انواع بادکنک آرایی مراسم عبارت است از بادکنک آرایی آرک (طاق) منظم، آرک نامنظم، بادکنک آرایی ستون یا ال شکل، بادکنک آرایی عروسکی، بادکنک های سن تولد، و نهایتا جالبترین و به روزترین مدل که بادکنک آرایی خلاقانه است.

در ادامه 20 نمونه جذاب و خلاقانه بادکنک آرایی را با هم می بینیم. برای مشاده نمونه های بیشتر به قسمت ایده های سایت بزمینه مراجعه کنید. برای سفارش بادکنک آرایی اینجا کلیک کنید.



به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت