استایل لباس پوشیدن شما چیست؟ (بررسی 9 استایل پوشش)

استایل لباس پوشیدن شما چیست؟ (بررسی 9 استایل پوشش)

فهرست عناوین

نوع لباس پوشیدن شما تا حد زیادی شخصیت، علائق و طرز تفکر شما را در زندگی نشان می دهد. از این رو شاید برای شما جالب باشد که بدانید سبک و سیاق پوشش شما چه چیزهایی در مورد شما به دیگران منتقل می کند و به کدام استایل نزدیک تر هستید. بزمینه پیرو این هدف، تست استایل لباس پوشیدن را ایجاد کرده است تا شما بتوانید به صورت دقیق تری متوجه استایل پوشش خود شوید. در این مقاله به بررسی 9 نتیجه مختلف در این تست می پردازیم.

استایل نمایشی

شما اعتماد بنفس بالایی دارید و دوست دارید با نحوه پوشش خود، خودتان را نمایش بدهید. افرادی که استایل دراماتیک و نمایشی را انتخاب می کنند افراد بی پروایی هستند و از اکسسوری هایی که به خوبی به چشم بیایند استفاده می کنند. کمربند های پهن، زیورآلات بزرگ، ساعت های رنگی و ... استفاده می کنند. اگر به این استایل علاقمند هستید بهتر است کمی متعادل تر پیش بروید تا به نظر نرسد که می خواهید خودتان را به نمایش بگذارید البته اگر واقعا قصد این کار را ندارید. در حالت اغراق شده در این استایل، به استایل اگزوتیک یا عجیب می رسیم که در بین نوجوانها گاهی طرفدار پیدا می کند.

استایل اسپرت

شما طرفدار استایل اسپرت هستید و این موضوع از لایف استایل شما و از طرز لباس پوشیدن شما کاملا مشخص است. شما غالبا با شلوار جین و کفش های ورزشی دیده می شوید و در بین لباس های شما کلاه های لبه دار و سویشرت های ورزشی به چشم می خورند. حس زندگی دوستی و شادابی شما باعث انرژی بخشیدن به اطرافیانتان می شود و اپلیکیشنهای تغذیه و فیتنس در گوشی شما حتما پیدا می شود.

استایل رمانتیک

افرادی که به استایل رمانتیک علاقمند هستند طبیعتا روحیه رمانتیک و احساساتی دارند. لباس های موج دار و چین دار در بین لباس های این افراد به چشم می خورند. اگر استایل شما نیز رمانتیک است به لباس هایی که با پارچه های توری و ابریشمی دوخته شده است علاقه دارید و زیورآلات ظریف استفاده می کنید. در انتخاب های خود به هیچ عنوان تحت تاثیر دیگران قرار نگیرید و سعی کنید خود واقعیتان را در بین رنگهای روشن و پارچه های لطیف منتخبتان نشان دهید.

استایل بوهمیا

شما علاقمند به استفاده از لباس های عجیب و در عین حال ساده هستید و دوست دارید انواع لباس ها را با هم ترکیب کنید و از ست کردن لباس های مختلف با هم واهمه ندارید. بوهو نه تنها یک استایل در صنعت فشن است بلکه یک سبک از زندگی است. لباس های این استایل تنوع بالایی دارند و می توان لباس هایی مانند دامن بلند، لباس ماکسی، شلوار جین ریش ریش، لباس های سایز بزرگتر از فرد، گردنبندهای مهره دار و ... را در کمد علاقمندان به این سبک مشاهده کرد. استفاده از اکسسوری های متنوع و المانهایی مانند دریم کچر و پارچه های قلاب بافی شده از نشانه های علاقمندان به این سبک است.

استایل کژوال

شما در کمد لباس های خود چیزهایی دارید که کاربردی هستند و از طرفی بسیار راحت و غیر چسبان هستند. نوع غالب لباس های شما، لباس های معمولی است که می توان در رفت و آمد های روزانه پوشید و معقول به نظر رسید. شما خیلی پیرو مد نیستید و چیزهایی که مناسب خودتان می دانید تهیه می کنید. این استایل معمولا نشاندهنده شخصیتی بدون تکلف و پیچیدگی است.

استایل رترو یا وینتیج

استایل رترو و وینتیج تفاوت هایی با یکدیگر دارند اما در مجموع هر دو با نگاهی به گذشته همراه هستند. افرادی که تعلق خاطر به نوستالژی ها دارند این سبک را یک سبک جذاب می دانند و از سبک پوشش در دهه های 50 تا 80 میلادی پیروی می کنند. اگر سبک پوشش شما وینتیج یا رترو است به پوشیدن لباس های گل گلی یا خال خالی علاقمند هستید. عینکهای گربه ای و کلاههای قدیمی با گل درشت هم می تواند جز انتخابهای شما باشند.

استایل الگانت یا شیک

اگر از جمله افراد علاقمند به استایل الگانت هستید، احتمالا تا زمانی که از بهترین بودن لباس های خود مطمئن نباشید از منزل خارج نمی شوید. خانم های با پوشش در سبک الگانت، لباس های گرانقیمت، پرزرق و برق و زیورآلات لوکس را برای پوشش خود انتخاب می کنند و در نهایت به یک آراستگی خانمانه و مد روز می رسند. این استایل با رنگهای طلایی و نقره ای گره خورده است و معمولا دقت در هماهنگی اکسسوری ها با لباس و کیف و کفش در بالاترین سطح خود اتفاق می افتد. ناخن های بلند با رنگهای مات و طلایی معمولا مورد استقبال افراد در این سبک قرار می گیرد.

استایل کلاسیک

شما کمد لباستان را با چیزهایی پر می کنید که همیشه مد هستند و دمده نمی شوند. لباس های بدون طرح و ساده برای استایل کلاسیک مناسب هستند. در استایل کلاسیک اکسسوری ها باید به اعتدال استفاده شوند و اندازه لباس ها باید کاملا فیت باشد، خیلی بزرگ یا خیلی تنگ نباشند. در استایل کلاسیک ناخن ها ساده هستند و اندازه آن ها خیلی بلند نیست. شما می توانید کمی رنگ های شاد به استایل کلاسیک خود اضافه کنید تا آن را به حالت شخصی تری درآورید. استایل کاری یا businesswoman هم به نوعی شبیه این استایل است.

استایل ترندی یا مدگرا

کمد شما پر از پوشیدنی هایی است که ترند شده باشند. شما تا حدود زیادی پیرو مد هستید و لباس های شما با مد پیش می رود و به شکل خلاقانه ست می شوند. به گونه ای که اگر لباس های خود را مدت زیادی نگه دارید می بینید که دیگر در صنعت مد جایی ندارند و باید لباس جدیدی تهیه کنید. اگر استایل پوشش شما ترندی است، حتما کمدی پر از اقلام مختلف دارید و هر چیزی که ترند باشد به کمدتان اضافه می کنید. اگر شالهایی با رنگهای نئونی مد شوند شما حتما آنها را می خرید و اگر شالهای پلیسه مد شوند شما بدون اعتنا به تعداد شالها در کمدتان حتما آن را می خرید.برای انجام سایر تست های استایل شناسی اینجا کلیک کنید.

خواندن مقاله راه و رسم خوش تیپ شدن در بهار را هم به شما توصیه می کنیم.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت