30 مدل کیک تولد دخترانه (از یک سال تا 17 سال)

30 مدل کیک تولد دخترانه (از یک سال تا 17 سال)

فهرست عناوین

دختر شما در روز تولدش شاهزاده خانم رویاهایش هست پس کیک تولد مورد علاقه اش را سفارش دهید تا خوشحالترین دختر دنیا باشد. برای انتخاب کیک تولد مناسب سن و روحیات دخترتان این مقاله را در بزمینه بخوانید و برای انتخاب تم تولد مناسب او تست انتخاب تم تولد را بدهید. در ادامه دسته بندی های مختلف کیک تولد دخترانه را می بینید و می توانید برای سفارش آنها با بهترین دکوراتورهای کیک تماس بگیرید. 

کیک تولد با رنگهای جذاب

برای کودکان زیر 2 سال که با دنیای کارتون و دیزنی هنوز آشنا نشده اند می توانید از جادوی رنگها کمک بگیرید. هر چه کیک انتخابی رنگارنگ تر باشد کودک شما بیشتر به هیجان می آید و عکسهای تولدش زیباتر می شوند.

کیک تولد عروسکی

برای دختربچه های 2 تا 6 سال کیک های عروسکی (با عروسک پلاستیکی یا خمیر فوندانت) بسیار جذاب است.

کیک تولد پرنسسی و کارتونی

دختر کوچولوها در سنین 4 تا 8 سالگی در دنیای پرنسس ها و کارتونها غرق می شوند. سیندرلا، دیو و دلبر، پرنسس موآنا، پری دریایی، سوفیا و کارتون لالالوپسی همگی کاراکترهای مورد علاقه دختر کوچولوها هستند. هفت مدل کیک پرنسسی و کارتونی را در ادامه می بینید.


کیک مینی موس، یک انتخاب همیشگی

مینی موس و میکی موس از گذشته تا به حال همیشه شخصیتی دوست داشتنی برای کودکان بوده و کیک های مینی موس را می توان در شکلها و طرح های مختلف تهیه کرد.

 کیک یونی کورن (تک شاخ) 

کیک اسب تک شاخ برای تولدها با تم فانتزی در هر سنی از 1 سالگی تا 100 سالگی مناسب هستند! یونیکورن ها رویای جاودانه هر دختربچه ای هستند و انتخاب کیک یونیکورن در شکلها و طرح های متنوع می تواند گزینه ای عالی برای تولد باشد.

کیک های هیجان انگیز

در سنین نزدیک به نوجوانی دختر شما دوست دارد کیک های هیجان انگیزتر داشته باشد تا از دنیای کودکی فاصله بگیرد. به این منظور کیک هایی که راوی داستان های مورد علاقه او هستند، انتخابی مناسب به شمار می روند. 

کیک های مناسب نوجوانان

برای سنین بالای 13 سال، دختر شما سلیقه ای خاص خود دارد و شما می توانید با دادن ایده هایی به او در انتخاب نهایی کمک کنید. کیک های آبرنگی، کیک ژئود، کیک به شکل کیف، کفش، یا لوازم آرایش انتخاب هایی عالی هستند. حتی می توانید کیک فیگور به شکل دخترتان سفارش دهید و او را سورپرایز کنید!

بهترین کیک فروشی های تهران

توصیه می کنیم این مقالات را هم مطالعه کنید.

20 مدل کیک خاص برای تولد بزرگسالان، نامزدی یا عروسی

13 مدل دسر شیک و خوشمزه برای جشن ها

کیک تولد را چگونه با گل تزئین کنیم؟

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هلیا | 1400 مرداد 16


این کیک تولد خیلی قشنگ بود