کیک تولد پسرانه (از 1 سالگی تا 16 سالگی)

کیک تولد پسرانه (از 1 سالگی تا 16 سالگی)

فهرست عناوین

کیک تولد پسر شما می تواند با الهام از کارتون مورد علاقه او درست شود یا ترکیبی از آرزوها و رویاهای او باشد. این کیک های متنوع را در بزمینه ببینید و با توجه به علاقه پسرتون کیک را به کیک فروشی های حرفه ای سفارش دهید.

کیک های ساده ولی جذاب 

برای سنین زیر 2 سال که کودک هنوز با شخصیتهای کارتونی آشنا نشده است می توانید از طرح های جذاب که برای او جلب توجه می کند استفاده کنید. کیک دلقک یک انتخاب خوب برای این سن است.

کیک های کارتونی

برای سنین زیر 6 سال، کیک های کارتونی انتخابی عالی هستند. کیک با طرح مک کویین یا پیست مسابقه، پوکویو، بت من، سوپر من و میکی موس همه انتخابهایی عالی برای پسربچه های کوچک و شیرین هستند.کیک های قهرمانی 

برای سنین 6 تا 12 سال پسربچه ها در رویاهایشان قهرمان پروری می کنند. قهرمان آنها گاهی فوتبالیست است و گاهی راننده مسابقات رالی! گاهی عاشق هیبت دایناسورها هستند و گاهی عاشق شخصیتهای جنگ ستارگان. پس آرزوهای آنها را با فوندانت و شکر و آرد به حقیقت نزدیک کنید و کیک تولدی که دوست دارند را سفارش دهید.کیک های علمی تخیلی

در سنین بالاتر از 10 سال پسر شما مردی با علایق جدید و فراری از دوران کودکی است. پس به عقاید جدید او احترام بگذارید و کیک های دلخواه او را برای روز تولدش سفارش دهید. ممکن است علایق جدید او مدرسه هاگوارتز و هری پاتر باشد یا منظومه شمسی و یا تیم فوتبال بارسلونا!

کیک های جذاب برای سنین مختلف

بسته به تم انتخابی شما و پسرتان برای تولد، از این کیک ها هم می توانید ایده بگیرید. برای سفارش کیک های مختلف اینجا کلیک کنید.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت