12 مدل نوشیدنی و اسموتی خوشمزه برای مهمانی ها

12 مدل نوشیدنی و اسموتی خوشمزه برای مهمانی ها

فهرست عناوین

مهمانان پس از ورود به مهمانی تولد، نامزدی, عروسی یا دورهمی های خانوادگی معمولا با نوشیدنی پذیرایی می شوند. این نوشیدنی می تواند چای ساده در فصل سرما یا شربت در فصل گرما باشد. ولی اگر می خواهید یک میزبان نمونه باشید بهتر است دستور تهیه چند نوشیدنی جذاب را یاد بگیرید. پس با بزمینه همراه باشید و طرز تهیه چند اسموتی و نوشیدنی مدرن و شیک را بخوانید.

1. شیر طالبی با عسل

طالبی خنک، شیر و تکه های یخ را در مخلوط کن بریزید و اگر شیرینی آن کم است کمی عسل به آن بیفزایید. این نوشیدنی را می توانید به جای شیر با بستنی وانیلی هم درست کنید در این حالت بهتر است عسل استفاده نکنید.

2. موهیتو با نعنای تازه

مهمانهای شما طعم تند و تلخ را دوست دارند یا شیرین و ملس؟ اول به این سوال پاسخ دهید و سپس دست به کار شوید. اگر طعم تندتر را انتخاب کردید لیموهای تازه را با پوست در مخلوط کن بریزید (البته هسته ها را بگیرید) مقدار زیادی برگ نعنای تازه، آب گاز دار و شکر اضافه کنید. اگر آب گاز دار در دسترس ندارید از اسپرایت استفاده کنید. در صورتی که مهمانان شما علاقه چندانی به طعم تند ندارند یا عموما کم سن و سال هستند، پوست لیمو را بگیرید و مقدار شکر یا عسل را بیشتر کنید. مقدار نعنای تازه را کمتر بریزید و موهیتویی خنک و خوشمزه برای مهمانها آماده کنید.

3. اسموتی انبه با بستنی

برای تهیه این اسموتی خوش عطر،  راحتترین راه مخلوط کردن انبه و شیر خنک و شکر در مخلوط کن است. اگر اسموتی غلیظتری می خواهید بهتر است موز و بستنی هم به مخلوط کن اضافه کنید. هرچه نسبت انبه بیشتر باشد، رنگ نارنجی اسموتی شما هم پررنگتر است. 

4.آب پرتقال ساده دوست دارید یا پرتقال گلاسه؟

در فصل پرتقال بهتر است از این نوشیدنی همه پسند غافل نشوید. می توانید آب پرتقال طبیعی را تازه سرو  کنید یا آب پرتقال را با بستنی وانیلی و کمی پوست پرتقال رنده شده در مخلوط کن بریزید. اگر در آخر چند تکه ژله هم به مخلوط اضافه کنید نتیجه عالی می شود. 

5. میلک شیک آناناس با مارشمالو

تکه های آناناس یخ زده را با شیر و بستنی وانیلی در مخلوط کن بریزید. کمی پودر وانیل یا ماست وانیلی هم اگر دارید به مخلوط اضافه کنید. برای تزیین آن می توانید از تکه های آناناس یا مارشمالوی کبابی استفاده کنید. این نوشیدنی برای تولد کودکان گزینه ای مناسب است. 

6. آب هندوانه با لیمو ترش یا نعنا

هسته های هندوانه را بگیرید و در مخلوط کن بریزید. کمی آب لیمو ترش تازه یا کمی نعنا تازه به آن اضافه کنید. تکه های یخ را اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید. این نوشیدنی برای جشن فارغ التحصیلی، تولد و مهمانی های خانوادگی عالی است.

7.چای دارچین و عسل به همراه کوکی

اگر مهمانی شما در فصل سرما است هیچ چیز دلچسبتر از یک چای خوش طعم نیست. برای تهیه چای دارچین از چوبهای دارچین استفاده کنید و کمی عسل هم در انتها به چای اضافه کنید. 

8. شیر موز بستنی با خامه 

شیر موز را با یک تکه درشت از بستنی وانیلی تهیه کنید و بر روی آن هنگام سرو اسپری خامه بزنید. اگر کمی اسپرینکل رنگی هم بر روی خامه بپاشید یک نوشیدنی هیجان انگیز برای تولد و دورهمی آماده کرده اید. اگر تم تولد پسر شما تم فضانوردی و کهکشان است، اسپرینکلهای ستاره ای آبی از قنادی تهیه کنید و اگر تم تولد دختر شما یونیکورن صورتی است، اسپرینکلهای رنگین کمانی را بر روی خامه شیرموز بپاشید و سرو کنید. 

9. اسموتی سیب سبز و نعنا

این اسموتی جذاب از سیب سبز، برگ نعناع تازه، کمی زنجبیل، لیموی تازه، کمی نمک و یخ تهیه می شود. همه مواد را در میکسر بریزید و بسته به ذائقه خودتان یا مهمانان خود آن را تند یا شیرین کنید.

10. شیک نوتلا

برای تهیه شیک نوتلا, ابتدا شیر را به همراه بستنی (شکلاتی یا وانیلی) و نوتلا در میکسر بریزید و هم بزنید. بدنه داخلی لیوان را به نوتلا آغشته کنید و مخلوط را در لیوان بریزید. با اسپری خامه تزئین کنید. 

11. تخم شربتی دو طبقه با رنگ بنفش

 تخم شربتی رو خیس کنید تا لعاب داشته باشد و با شکر و زعفران مخلوط کرده و در پارچ بریزید. برای مرحله بعد از گل ختمی یا بنفشه استفاده کنید. گل ختمی را در آب خیس کنید تا رنگ آبی به آب بدهد. اگه دوست دارید رنگ آن به بنفش نزدیک شود کمی آبلیمو اضافه کنید. سپس آن را صاف کنید و آرام آرام بر روی تخم شربتی ها در پارچ بریزید. این شربت دو رنگ علاوه بر جذابیت و زیبایی، خواص زیادی هم دارد و برای مهمانی های خانوادگی مخصوصا در ماه رمضان توصیه می شود.

12. اسموتی بلوبری و توت فرنگی 

بلوبری، توت فرنگی، کمی عسل، یک موز و یک لیوان شیر را در میکسر بریزید و از نتیجه آن لذت ببرید. اگر خیلی طرفدار موز نیستید، به جای شیر و موز بستنی وانیلی اضافه کنید. این نوشیدنی خوش رنگ مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت.

خواندن این مقالات را هم به شما توصیه می کنیم:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت