11 ترند میکاپ و زیبایی در سراسر دنیا

11 ترند میکاپ و زیبایی در سراسر دنیا

فهرست عناوین

با گذر زمان معیارهای زیبایی تغییر می‌کنند. بعضی از معیارها از بین می‌روند و جای خود را به مورد دیگری می‌دهند و گاه به شکل دیگری نمایان می‌شوند. گاها دیده می‌شود اعمالی که در یک زمان مد بوده‌اند، پس از ده‌ها سال دوباره به عنوان یک ترند در بین افراد جامعه جا باز می‌کند. در ایران نیز معیارهای زیبایی همواره رو به تغییر است. به عنوان مثال در سال‌های نه چندان دور خانم‌های پیرو مد، ابروهای خود را نازک می‌کردند و سایه‌های رنگارنگ می‌زدند، حال آن که سال‌های اخیر ابروها به پهن‌ترین حالت خود در آمد و سایه‌های خنثی جای سایه‌های رنگی را گرفتند. همچنین ابروهای تیره که در در سالیان دور مد بود دوباره دربین خانم‌ها مرسوم شده است. در این بین عروس خانم‌ها نیز میکاپ خود را با پیروی از مد روز انتخاب می کنند. بزمینه در این مقاله به ترندهای زیبایی و مواردی که در حال حاضر در میکاپ خانم‌های سایر کشورها به چشم می‌خورد پرداخته است. با بررسی این موارد می توانید از آخرین مد در زمینه زیبایی و میکاپ و ترندهای آرایشی مرسوم در برخی کشور‌های دیگر جهان آشنا شوید.

1-    صورت عروسکی در ژاپن

در کشور ژاپن آرایشی که صورت خانم‌ها را به صورت عروسک نزدیک کند مرسوم شده است. رژ گونه صورتی یا قرمز رنگ که از پایین چشم شروع می‌شود تا صورت را گردتر نشان دهد از اجزای اصلی این میکاپ می‌باشد. ژاپنی‌ها عاشق چهره عروسکی هستند و از مژه‌های مصنوعی به صورت روزانه به جای مژه طبیعی خود برای میکاپ استفاده می‌کنند تا بیش از حالت طبیعی صورتی شبیه به یک عروسک داشته باشند.
2-    صورتی درخشان، براق و گلگون در کره
این روزها در کره کمتر از قبل از کرم‌های مات استفاده می‌شود و کمپانی‌های سازنده کرم‌های BB و CC برای کره‌ای‌ها به عنوان جامعه هدف خود از فرمولی برای تهیه کرم پودر استفاده می‌کنند که صورت خانم‌ها را براق و درخشنده کند. علاوه بر این، خانم‌های کشور کره به تازگی به مواد آرایشی بر پایه آب روی آورده‌اند. ماسک‌های صورت بر پایه آب، مرطوب کننده‌ها، آب معدنی‌های تثبیت آرایش و ... محصولاتی هستند که این روزها در کره پرفروش می‌باشند.

3-    لب‌های پر رنگ در تایلند

در کشور تایلند لب‌های پر رنگ و رژهای غلیظ، ترند می‌باشد. ابروهای پهن و رژ لب‌های رنگارنگ دو ترند محبوب در تایلند است که این روز‌ها در میکاپ تایلندی‌ها به چشم می‌خورد. این روزها رژ لب‌های پر رنگ که در تضاد رنگ پوست باشند طرفداران بیشتری در تایلند به خود اختصاص داده است.
4-    ابروهای پررنگ و پهن در دبی و بریتانیا
ابروهای پهن و پررنگ ترند این روزهای آرایش خانم‌ها در دبی و بریتانیا است. این روز‌ها در دنیای مد این دو کشور خبری از ابروهای نازک نیست. تفاوت اصلی این ترند در دو کشور ذکر شده (انگلستان و امارت) این است که در دبی ابروهای صاف و در بریتانیا ابروهای دارای قوس مد می‌باشد.
5-    خط زیر چشم در برزیل
در برزیل خط چشم به شکل پهن و پررنگی کشیده می‌شود که خانم‌ها برای ایجاد تعادل مژه‌های پایین را نیز با مداد یا خط چشم می‌کشند. برای این که بر اثر مخلوط شدن با آب چشم خط چشم پاک یا پخش نشود، از مداد یا خط چشم ضدآب استفاده می‌کنند و با یک براش آن را محو می‌کنند.
6-    مداد یا خط چشم رنگی در آمریکای لاتین
چیزی که سال‌هاست در آمریکای شمالی دیده نشده خط چشم رنگی در زیر چشم است، حال آن که در آمریکای لاتین به یک ترند آرایشی مبدل شده است. خط چشم‌های آبی، سبز، قهوه‌ای و ... در زیر  چشم در آمریکای جنوبی یک ترند زیبایی است.
7-    سایه پاستلی در هندوستان
ترند زیبایی در کشور هندوستان سایه چشم‌های پاستلی است. این روزها در هندوستان در پیروی از مد زیبایی در این کشور از رنگ‌های صورتی پررنگ، آبی براق، سبز پررنگ و... به عنوان سایه در پشت پلک خود استفاده می‌کنند.
8-    لب‌های خاکستری-بژ در سوئد
میکاپ‌های انجام گرفته در کشور سوئد این روزها به یک رژ لب بر پایه رنگ خاکستری ختم می‌شود. رژ‌های مات با رنگ نود و بر پایه خاکستری و بژ این روز‌ها در سوئد فروش زیادی دارند.
9-    مژه‌های 3D در روسیه
مژه‌های پر پشت در کشور روسیه بیش از پیش مد شده است. از این رو استفاده از مژه‌های مصنوعی با موهای پرپشت و 3D در بین خانم‌ها متداول شده است.
10-    صورت درخشان و براق در فرانسه
بازتاب نور در صورت خانم‌های فرانسوی بیش از زمان‌های گذشته دیده می‌شود. آن‌ها با استفاده از‌هایلایتر قسمت‌های مختلف صورت خود را براق می‌کنند. این کار یکی از ترفندهای زیبایی در دنیای مد است که شکل صورت را زیباتر می‌سازد.
11-    صورت برنزه در ایرلند
در ایرلند صورت‌های برنزه به یک مد در دنیای زیبایی تبدیل شده است و خانم‌های ایرلندی با آغوش باز ترند میکاپ برنز و طلایی را پذیرفته‌اند.

بهترین میکاپ آرتیستها را در بزمینه ببینید.

میکاپ آرتیست فارا داودی مشاهده این کسب و کار

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت