عروسی با ایده های بهاری

عروسی با ایده های بهاری

فهرست عناوین

چه فصلی بهتر از فصل بهار برای برگزاری جشن عروسی رویایی. عروس خانم هایی که در تدارک جشن عروسی خود در فصل بهار هستند معمولا چنان عاشق و شیفته طبیعت و زیبایی های آن هستند که از تغییرات ناگهانی آب و هوای این فصل چشم پوشی می کنند و با برنامه ریزی کامل، جشنی رنگارنگ برای خود ایجاد می کنند.

در ادامه با بزمینه همراه باشید و ایده هایی برای برگزاری مراسم عروسی در بهار را بخوانید.

طاق گل عروسی


 در این فصل برای مراسم عروسی خود تا حد ممکن از گلهای بهاری استفاده کنید. برای تزئین مسیر ورودی مهمانان یا تزئین جایگاه عروس و داماد از طاق گلهای رویایی استفاده کنید. اگر باغی که مراسم در آن برگزار می شود آلاچیق دارد، آلاچیق را گل آرایی کنید و عکسهای رویایی در آلاچیق بگیرید. حتما قبل از آمدن مهمانها، عکاسی در آلاچیق را انجام دهید تا بتوانید ژستهای عاشقانه و رویایی داشته باشید و از تازه بودن گلها، بهره ببرید.

دیزاینر و مسئول گل آرایی شما بهتر از هر کسی می داند که چه گلهایی با توجه به محل جشن و ماه  برگزاری مراسم برای شما مناسب است. هیچ چیز بدتر از گلهای پلاسیده نیست پس برای انتخاب گلهای مقاوم و شاداب از مسئول گل آرایی مراسم خود کمک بگیرید. به طور کلی گلهای هورتانسیا و انواع گل رز از نمونه های مناسب فصل بهار برای دیزاین طاق عروسی هستند.

بهترین گل آرایی ها و گلفروشی های تهران

برای صرفه جویی در هزینه های مراسم خود می توانید به جای گل آرایی کامل طاق عروسی، از ترکیب پارچه حریر و گل استفاده کنید. 

دیزاین میزهای عروسی

فرقی نمی کند که مراسم شما در تالار سرپوشیده برگزار می شود یا در باغی سرسبز و زیبا. تزئین میز پذیرایی مهمانها یکی از اصلی ترین مواردیست که باید به آن توجه کنید. در فصل زمستان ممکن است به جای گل آرایی از شمعدانهای زیبا یا ترکیب فانوس و شمع آرایی استفاده کنید ولی در فصل بهار انتخاب اول و آخر گل آرایی است. سبک گل آرایی شما اگر همراه با کریستالهای آویزان یا شمعهای کوتاه باشد مناسب عروسی با استایل کلاسیک و فانتزی هست. 

گل آرایی مجلل و خاص از گلهای شیپوری واژگون یا استفاده از گلهای ارکیده به صورت فراوان، معمولا منطبق با عروسی ها با استایل لاکچری است. 

 انتخاب رنگهای عروسی

در انتخاب تم رنگی مراسم عروسی در بهار، دست شما کاملا باز است. فقط توجه داشته باشید که هماهنگی بین رنگهای انتخابی وجود داشته باشد. پس از انتخاب رنگهای مراسم، سعی کنید رنگ طاق گل، رنگ دسته گل عروس و رنگ دسته گل یا مچبند ساقدوشهای عروس همگی از همان طیف رنگی پیروی کند. در حال ایده آل رنگ کیک عروسی و گلهای روی کیک و حتی لباس ساقدوش های عروس هم از طیف رنگی منتخب خود انتخاب کنید.

معمولا در عروسی های سبک کلاسیک از گلهای سفید و روشن بیشتر استفاده می شود. از طرفی در عروسی های فانتزی و عاشقانه تم صورتی و قرمز غالب است. ولی هیچ قاعده کلی در این مورد وجود ندارد.انتخاب دسته گل عروسی و گل سینه داماد

در مورد انتخاب دسته گلهای بهاره، قبلا در مقاله 6 دسته گل مناسب برای عروسی‌‌های بهار و انواع دسته گل عروس و ساقدوش به تفصیل توضیح دادیم. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید، گل سینه آقا داماد است. گل کوچکی که با سنجاق به یقه کت داماد متصل می شود یا در جیب بالای کت قرار می گیرد. این گل کوچک معمولا از میان گلهای دسته گل عروس انتخاب می شود و سمت چپ کت داماد فیکس می شود. 

سفره عقد در فضای باز

اگر اهل ریسک کردن هستید حتما سفره عقدی زیبا در فضای باز پهن کنید و در کنار آن عکاسی کنید. البته قبل از این کار حتما هواشناسی را چک کنید تا باران شما را غافلگیر نکند. المانهای بهاری در سفره عقد خود استفاده کنید. جا حلقه ای پر از گل می تواند ایده بهاری برای سفره عقد شما باشد.

تاج گل ساقدوشهای عروس

ساقدوش های عروس خانم می توانند برای بهاری شدن بیشتر تم مراسم، از تاج گلهای زیبا و یک دست استفاده کنند. بهترین انتخاب برای دیزاین موهای دختربچه های کوچکی که معمولا در مراسم عروسی دنباله لباس عروس را حمل می کنند یا سبد گل یا حلقه ها را حمل می کنند نیز تاج گل ظریف است.

گل آرایی کیک عروسی

کیک مراسم شما نشاندهنده سلیقه و شخصیت شماست. توصیه می کنیم حتما مقاله 12 مدل کیک عروسی برای همه سلیقه ها و راهنمای کامل خرید کیک عروسی را مطالعه کنید. در فصل بهار انتخاب گلهای طبیعی برای دیزاین کیک عروسی بسیار متداول است. پس با توجه به گلهای دسته گل عروس، گل آرایی کیک عروسی را انتخاب کنید.

ایده هایی برای عکاسی عروسی در فصل بهار

شکوفه های بهاری و گلهای زیبا از جذابترین المانها برای عکاسی عروسی هستند. عکاسی از عروس بر روی تابی گل آرایی شده و عکاسی در دریاچه و سوار بر قایق می تواند از ایده های ناب بهاری باشد.

درخت یادبود

برای نوشتن یادگاری مهمانان عروسی، می توانید درختچه ای با شکوفه های بهاری انتخاب کنید. مهمانها پیامهای یادبود خود را به آن آویزان می کنند.

اگر تست انتخاب فصل عروسی را نداده اید توصیه می کنیم ابتدا این تست را انجام دهید و سپس برنامه ریزی جشن خود را شروع کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت