جدیدترین مدلهای لباس عروس 2019

جدیدترین مدلهای لباس عروس 2019

فهرست عناوین

ترندهای مختلف لباس عروس در طی سالها دستخوش تغییراتی بوده است. اگر به دنبال تهیه لباس عروس خود هستید ابتدا تست انتخاب لباس عروس را در سایت بزمینه بدهید. پس از کسب اطلاعات کلی، اکنون آخرین ترندها را بررسی کنید و با مراجعه به بهترین مزونهای لباس عروس سفارش خود را نهایی کنید. در این مقاله کارشناسان بزمینه با بررسی بیش از 20 سایت معتبر جهانی و بررسی جدیدترین کارهای دیزاینرهای تاپ، ترندهای لباس عروس در سال 2019 را تهیه کرده اند.

لباس عروس همراه با پر

دیزاینرهای لباس عروس اخیرا به سمت لباس هایی با دامنهای لایه لایه و موجدار با تزئینات جدید روی آورده اند. توجه به جزئیاتی مانند استفاده از پرها در لباس عروس حالتی رویایی و خیال انگیز به عروس خانم می دهد. دقت کنید اگر لباس عروس دارای جزئیات زیادی است، بهتر است آرایش صورت و موها در حداقل خود باشد تا جلوه لباس حفظ شود.

لباس عروس براق و شاینی

عروسی های لبنانی معمولا آینه تمام نمای عروسی های لاکچری هستند. آنچه در سالهای اخیر در لباس عروس خانم های لبنانی و عربی بیشتر دیده می شود، استفاده از پارچه های فوق العاده براق برای مدلهای مختلف علی الخصوص مدل پرنسسی یا ballgown است. 

لباس عروس با شنل

ابهت کم نظیر این مدل لباس که الهام گرفته از لباس ملکه های قدیم است، باعث ترند شدن دوباره آن شده است.  بنا بر بررسی های سایت Theknot، عروس خانم هایی که تور عروس را خسته کننده و سنتی می دانند، تمایل زیادی به استفاده از شنل های جذاب دارند. شنل کوتاه که به سادگی از لباس جدا می شود یک استایل جذاب برای عکاسی ایجاد می کند و شنل بلند تور از جنس تور لباس عروس علاوه بر شکوه و زیبایی، به نوعی پوشش و حجاب هم تلقی می شود و این مدل در کشورهای اسلامی هم بسیار طرفدار پیدا کرده است. 

لباس عروس با آستینهای پفی

می توان گفت پس از مشاهده لباس عروس کیت میدلتون، دخترخانمها پس از مدتها دوباره عاشق لباس عروس آستیندار شدند و به طور کلی در 10 سال اخیر لباس عروس آستین دار بیش از گذشته طرفدار داشته است. بازی با آستینهای لباس عروس کاری ریسکی است ولی نتیجه آن می تواند بسیار خاص و تاثیر گذار باشد. در ادامه مدلهای مختلف لباس عروس با آستینهای پفی را می بینید.

لباس عروس جیبدار

شاید اولین سوالی که بعد از خواندن این عنوان برای شما پیش می آید این باشد: جیب به چه درد عروس می خورد؟ پاسخ ساده است! برای گذاشتن دستها و گرفتن ژستهای متنوع! اصولا کاربرد آخرین نکته ای است که طراحان لباس عروس به آن فکر می کنند ولی لباس عروس جیب دار که معمولا با پارچه های ساتن و در مدلهای sheath طراحی می شود در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرده است! 

جامپسوت به جای لباس عروس

زمانی لباس عروس کوتاه نشانه مد روز بودن بود! و امروزه اورالها و جامپسوتها با دیزاینهای خاص انتخابی برای افراد جسور هستند. سایت Theknot یکی از ترندهای سال 2019 را لباس عروس همراه با شلوار نام بره است.

لباس عروس با آستینهای کلوش

آستینهای کلوش در سبک بوهو به وفور دیده می شوند. اصولا لباسهای عروسی سبک بوهو طراحی راحت و آزاد و یونیک دارند. در این راستا آستینهای کلوش هم می توانند انتخاب جالبی برای عروس خانم ها در این سبک باشند.

لباس عروس ساتن

بنا بر گفته سایت معتبر استایل می، بعد از عروسی مگان مارکل و پرنس هری، لباسهای ساتن محبوبیت دوباره خود را به دست آوردند. این لباس ها بیشتر مورد علاقه مینیمالیستها و عروس خانم ها با استایل کلاسیک هستند. 

در ادامه مدلهای متعارف لباس عروس را می بینید که سالهاست جز انتخاب های اصلی عروس خانم ها هستند. اگر خیلی اهل ریسک نیستید حتما از مدلهای متعارف لباس عروس پرو کنید و بهترین لباس عروس مناسب سلیقه خود را انتخاب کنید. نمونه های بیشتر را در قسمت ایده های سایت بزمینه ببینید. قبل از انتخاب نهایی حتما مقاله راهنمای کامل انتخاب لباس عروس را مطالعه کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت