لیست بهترین تشریفات‌ مجالس و عروسی در تهران (آپدیت 1402)

لیست بهترین تشریفات‌ مجالس و عروسی در تهران (آپدیت 1402)

فهرست عناوین

مؤسسات بسیاری در زمینه تشریفات مجلس عروسی فعالیت می‌کنند که همه آن‌ها مدعی هستند می‌توانند بهترین مراسم را در محدوده بودجه عروس و داماد برگزار کنند. کارشناسان ما در بزمینه در این مقاله بهترین مؤسسات تشریفاتی با سوابق درخشان و مورد تایید را به شما معرفی کرده‌اند تا با خیالی آسوده به انتخاب آن‌ها اقدام کنید.
پیش‌تر در مقاله در انتخاب تشریفات به چه نکاتی باید توجه کرد؟ ویژگی‌های اصلی یک تشریفات خوب را بیان کرده و در مقاله در عقد قرارداد با تشریفات‌ها به چه نکاتی دقت کنیم؟ نکات مهمی‌که باید در عقد قرارداد با تشریفات‌ها مورد توجه قرار دهید، ذکر کرده ایم. در ادامه به بیان معیارهایی که تیم بزمینه در انتخاب بهترین تشریفات‌ها در نظر گرفته اند خواهیم پرداخت، سپس بهترین مؤسسات تشریفاتی را معرفی خواهیم کرد.

1. خدمات ارائه شده توسط یک تیم تشریفات عالی، فراتر از هزینه دریافتی است.

این که قیمت منوهای ارائه شده توسط یک موسسه تشریفاتی کمتر از دیگری باشد معیار مناسبی برای برتری مؤسسه اولی نسبت به دومی ‌نیست. کیفیت خدمات ارائه شده و قیمت، هردو باید هم زمان سنجیده شود. برای مثال ممکن است منوی پایه یک تشریفات هفتصد هزار تومان باشد در حالی که کیفیت برگزاری مجلس توسط این تشریفات در حد نفری پانصدهزار تومان باشد اما در مقابل، منوی تشریفات دیگری 900 هزار تومان باشد ولی کیفیت برگزاری مراسم توسط این تشریفات فراتر از این مبلغ باشد. بنابراین قیمت منو مبنای درستی برای خوب یا بد بودن یک تشریفات نیست. بلکه باید در محدوده بودجه خود به دنبال بهترین تشریفات عروسی بگردید.

2. با صاحبین مشاغل ارتباط خوبی دارند.

یک موسسه تشریفاتی خوب با باغ‌ها و سالن‌های متنوعی در ارتباط است و می‌تواند آن‌ها را به عروس دامادها معرفی کند. ارتباط خوب مدیر تشریفات با مدیریت باغ و تالار سبب هماهنگی بیشتر و جلوگیری از اختلافات احتمالی بین مدیریت باغ و موسسه تشریفاتی می‌شود. این قبیل مشکلات گریبانگیر آقا داماد است که اگر تشریفات دارای باغ اختصاصی باشد چنین مسائلی به کلی برطرف خواهد شد.
علاوه‌ بر این مدیریت تشریفات با آتلیه‌ها، گروه‌های موزیک و سایر مشاغل باید ارتباط و هماهنگی خوبی داشته باشد تا هم در انتخاب دست بازتری داشته باشید هم یک مراسم هماهنگ رقم بزنید.

3. نحوه برخورد مهماندارها و مدیریت دوستانه است.

در یک تشریفات عالی نه تنها نحوه پذیرایی مهماندارها و مدیریت مراسم خوب است بلکه رفتار آن‌ها با مهمانان و عروس و داماد بسیار دوستانه می‌باشد. علاوه بر این، نحوه پوشش مهماندارها یک‌دست و درخور یک عروسی باشکوه است.

4. امکانات مدنظر شما را داراست.

با توجه به بودجه‌ای که برای عروسی در نظر گرفته‌اید، مواردی را برای پذیرایی و دیزاین در نظر خواهید گرفت. تشریفاتی که انتخاب می‌کنید باید بتواند انتظارات شما را در زمینه امکانات فراهم کند. میز برش کیک مخصوص، تزئینات ورودی، امکانات دیزاین سالن و.... مواردی است که باید مطمئن شوید تشریفات منتخب شما از پس آن‌ها بر می‌آید.

5.اجازه تست مراسم را بدهند

همانطور که می‌دانید بهترین تشریفات‌هایی که از کارشان مطمئن هستند یا حرفه‌ای هستند، از شما دعوت می‌کنند تا در تست زنده مراسمشان شرکت کنید. در کار تشریفات به راحتی‌ می‌توان عکس‌های دروغین نشان مشتری داد و اعتمادسازی کرد. این تشریفاتی‌ها با نشان دادن مراسم‌های رویایی و پر زرق و برق باعث می‌شوند با شما قرارداد ببندند و در روز مراسم که کار از کار گذشته است، متوجه می‌شوید هیچ چیز آنطور که انتظار داشته اید پیش نمی‌رود. به همین جهت بسیار مهم است که تشریفاتی‌ها اجازه تست زنده را به شما بدهند تا بتوانید به صورت زنده و از نزدیک کیفیت برگزاری مراسم‌هایشان را مشاهده کنید.

6.موسیقی و نور پردازی

موسیقی و نور پردازی بسته به تالار و تشریفاتی که انتخاب می‌کنید بسیار متفاوت است. بعضی موسیقی ندارند، بعضی موسیقی و ساز و دهل سنتی داشته، بعضی دیگر موسیقی درخواستی شما را پخش کرده و عده‌ای دیگر از تشریفاتی‌ها از DJ به همراه نور پردازی خاص و مه سرد برای مراسم‌های عروسی استفاده می‌کنند. هر کدام نیز بسته به تشریفاتی که انتخاب می‌کنید متفاوت است. همچنین اگر اهل رقص دو نفره هستید به داشتن نور پردازی و مه سرد برای رقص تانگو و تهیه کلیپ شب عروسی توجه کنید.


در ادامه به معرفی بهترین مؤسسات تشریفاتی تهران در سال 1402خواهیم پرداخت.

تشریفات ژیوار

 مدیریت مؤسسه تشریفاتی ژیوار به همراه تیم مجرب خود در باغ تالار اختصاصی با اجرای یک مراسم عروسی باشکوه مهمانان هر عروس و دامادی را شگفت‌زده خواهد کرد. باغ تالار اختصاصی این تشریفات دارای یک سالن به ظرفیت 500 نفر و پارکینگی با ظریفیت 500 اتومبیل می‌باشد. در این باغ، سالنی جهت بازی کودکان حاضر در مراسم و اتاق عقد مجزا از سالن اصلی برای برگزاری مراسم عقد وجود دارد.

تشریفات لوکس هانیل

بسیاری از زیباترین باغ تالارهای عروسی، در اطراف تهران با تشریفات مجرب و حرفه‌ای هانیل همکاری دارند. بدون شک عروسی در باغ تالارهای خاص گرمدره با دیزاین فوق‌العاده تشریفات هانیل تا سال‌های متمادی زبانزد مهمانان شما خواهد شد. مدیریت تشریفات هانیل سرکار خانم شانقی، با انتخاب بهترین‌ها در گروه‌های مختلف عروسی و گردآوری آن‌ها و البته با مدیریت قوی سبب‌ساز این تیم تشریفات شده‌اند. انتخاب این گروه و برگزاری مراسم در باغ تالارهای باشکوه، انتخابی هوشمندانه خواهد بود چرا که در نهایت یک عروسی بی‌نظیر و با هماهنگی کامل را برگزار خواهید کرد.


تشریفات عهد ایرانی

تشریفات عهد ایرانی برگزار کننده انواع مراسم تولد کودک و بزرگسال، مراسم نامزدی، عقد و عروسی در بهترین و زیباترین مکان ها و با بالاترین سطح خدمات رسانی می باشد. سبک های مدرن و جدید دکوراسیون مانند سبک روستیک و بوهو از جمله تخصص های تشریفات عهد ایرانی می باشد.
اجرای هر گونه دکوراسیون مطابق با ژورنال های خارجی و جدیدترین مدل های روز را با آسودگی خاطر می توانید به تشریفات عهد ایرانی بسپارید. گل آرایی، منوی غذایی خوشمزه و با کیفیت و متنوع، باغ تالارهای شیک و لاکچری و سایر خدمات مربوط به مراسم، همگی در تشریفات عهد ایرانی با بهترین و به روز ترین متد دنیا و با در نظر گرفتن سطح بودجه مطلوب انجام می پذیرد. با کمک این تیم تشریفات مجالس، رویای شما برای برگزاری یک عروسی فاخر و با شکوه رویایی دست یافتنی خواهد بود.

تشریفات مشیری

یکی از مؤسساتی که حتی برای افرادی که اطلاعاتی در باب مسائل مربوط به عروسی ندارند نام‌آشناست، تشریفات مشیری است. اگر هدف شما از یک مراسم عروسی خوب، یک مجلس باشکوه، لوکس و مجلل است تیم تشریفات مشیری را از یاد نبرید. با مراجعه به دفتر این مجموعه می‌توانید نمونه کارهای لوکس این تیم تشریفات را شاهد باشید. 

تشریفات راد

مؤسسه تشریفات عروسی راد با سابقه ای درخشان توانسته نام خوبی در بین عروس و دامادهای گذشته از خود بر جا بگذارد. در صورت انتخاب این مؤسسه امکان عقد قرارداد با بسیاری از باغ تالارهای داخل و اطراف تهران برای شما وجود دارد. تیم طراحی و دیزاین تشریفات راد متشکل از یک گروه حرفه‌ای می‌باشند که خلاقیت زیادی در اجرای تزئینات مجالس به کار می‌برند.

تشریفات لوکس شهر

مؤسسه تشریفاتی شهر آمادگی برگزاری مراسم عقد، عروسی و همایش های بزرگ را به بهترین شکل دارد. گروه تشریفاتی شهر از دهه هفتاد شروع به کار کرده و همواره میزبان مراسم‌ها و سمینارهای مهم بوده است و از این جهت در خوش‌نامی ‌بی‌همتاست. 4 منوی تاپ این مجموعه برای مراسم شما قابل انتخاب است.

تشریفات بهشاد

مؤسسه تشریفاتی بهشاد با مدیریت بی‌نظیر جناب آقای بهشاد همواره مورد انتخاب عروس و دامادهای مشکل‌پسند بوده است. تشریفات بهشاد با دراختیار داشتن آشپزخانه تخصصی، ظروف، میز و صندلی اختصاصی و منحصر به فرد با همراهی تیم مجرب و خوش‌نامش آماده برگزاری مجالس در باغ تالارهای موجود در نقاط مختلف تهران می‌باشد.

تشریفات پارمیدا

تشریفات پارمیدا با ایده‌های نو، خاص و منحصر به فرد برگزار كننده مجلل‌ترين و لوكس‌ترين جشن هاست. سفره عقد لاکچری و مدرن به همراه دکوراسیون مراسم و برنامه ریزی صفر تا صد مراسم خود را به تشریفات پارمیدا بسپارید تا با خیالی آسوده و راحت در جشن خود شرکت کنید. تشریفات پارمیدا یک مجموعه کامل از افراد حرفه‌ای و با تجربه‌ای است که در کنار یکدیگر این تشریفات را تشکیل داده و انواع مراسم از جمله عقد و عروسی را به هر نحوی که شما بخواهید برگزار می‌کنند.

تشریفات قاسم علی

تشریفات قاسم‌ علی در باغ تالار انتخابی شما به سلیقه و طرح انتخابیتان، مراسمتان را گل آرایی کرده و تهیه فینگرفود و منو غذا با انتخاب شما را به عهده دارد. این تشریفاتی واقع در تهران، میرداماد، تمامی مراسم را زیر نظر شما برنامه‌ریزی کرده و مطابق با زمان‌بندی‌های تعیین شده کار را کاملاً حرفه‌ای پیش می‌برد.
از آنجایی که پیش رفتن کارها مطابق با خواسته عروس داماد باعث آرامش آن‌ها می‌شود، امری بسیار ضروری تلقی می‌شود که تشریفات قاسم‌ علی توسط تیم حرفه‌ای خود آن را به خوبی پیش می‌برد و تمام دل‌نگرانی‌های عروس داماد را از این بابت برطرف می‌کند.


تشریفات علی مقدم

تشریفات علی مقدم با مدیریت فردی خلاق و متعهد، یک انتخاب هوشمندانه برای زوج‌های جوانی است که می‌خواهند برای شروع زندگی مشترک خود جشنی بیادماندنی و زیبا داشته باشند.
تشریفات لوکس علی مقدم با باغ تالارهای اختصاصی بسیار شیک و زیبا، همچنین انواع تالارهای لوکس و رویایی در تهران و حومه پذیرای میهمانان شما عزیزان است. برای داشتن جشنی زیبا و باشکوه، انتخاب تیم تشریفات مناسب بسیار حیاتی است.

تشریفات پارمیس

تشریفات پارمیس با ارائه منوهای تشریفاتی متنوع، خدمات بسیار حرفه ای و با کیفیتی را متناسب با هر سطح بودجه در اختیار عروس و دامادهای جوان قرار می دهد تا بتوانند متناسب با بودجه خود بهترین، مجلل ترین و زیباترین مراسم های عروسی را داشته باشند. تشریفات پارمیس یکی از خوشنام ترین تشریفات مجالس در شهر تهران می باشد که با دو شعبه فعال در منطقه های جردن و گرمدره فعالیت می‌کنند و هر نوع سبکی را باب میل شما اجرا می‌کنند.


توصیه می کنیم مقاله های ذیل را هم ببینید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت