12 مدل کیک عروسی برای همه سلیقه ها

12 مدل کیک عروسی برای همه سلیقه ها

فهرست عناوین

وجه مشترک همه جشن ها و شادی ها، کیک است. این خوراکی خوشمزه که حضورش همیشه با صدای خنده و جیغ و شادی همراه است، می تواند در شکلها و طعمها و رنگهای جذابی ساخته شود. کیک سازی امروزه یک هنر ارزشمند محسوب می شود و گاهی کیک ساز ساعتها و حتی روزها مشغول ساخت یک کیک خاص و فوق العاده است. 

کیک عروسی شما از مهمترین المانهای جشن عروسی است و انتخاب وزن و مدل کیک به استایل عروسی، فصل عروسی، تعداد مهمانها و مکان عروسی بستگی دارد. نتیجه انتخاب شما تا سالها در عکسها و فیلمهای عروسی باقی می ماند و صحنه برش کیک نیز معمولا از صحنه های خاص جشن عروسی است. در ادامه 12مدل کیک عروسی را با هم می بینیم.

1. کیک با گلهایی به رنگهای پاستلی

انتخاب گلهای طبیعی برای تزئین کیک خامه ای، می تواند گزینه ای مقرون به صرفه نسبت به کیک های فوندانت با گل شکری باشد. اگر عروسی شما در فصل بهار و تابستان است، دستتان در انتخاب گلهای طبیعی بازتر است. سعی کنید رنگ گلهای کیک با رنگ گلهای چاقوی برش و رنگ دسته گل شما مشابه باشد.

2. کیک عروسی با دیزاین تور و گلهای شکری

دیزاین تور در طبقات کیک اگر با تور لباس عروس خانم شباهت داشته باشد بهترین تزئین برای یک عروسی با استایل کلاسیک است. رنگ سفید گلها در این کیک هیچ وقت از مد نمی افتد و جلوه ای ابدی دارد.

3. کیک لوکس طلایی 

رنگ طلایی همیشه یاداور استایل لوکس است. ترکیب رنگ طلایی این کیک با دیزاین پر طاووس که با فوندانت درست شده است، تصویری جاودان در ذهن مهمانان به یادگار می گذارد.4. دیزاین مدرن کیک عروسی

این دیزاین زیبا که با لایه ای از فوندانت و گل شکری درست شده است، مناسب عروسی ها با استایل لوکس یا فانتزی است. همچنین برای مراسم بله برون هم بسیار شکیل خواهد بود.5. کیک عروسی مخصوص مینیمالیست ها

در این سبک با دوری از طرحهای شلوغ و استفاده از رنگهای ساده و زیبا طرحی جاودان خلق می شود.6. کیک های عروسی مدرن

استفاده از طرحهای شش ضلعی برای کیک عروسی به همراه طرحهای دایره ای نوعی نوآوری محسوب می شود که با بهره گیری از ترکیب رنگ بنفش در این کیک، گزینه ای عالی برای عروسی ها با استایل فانتزی یا یونیک محسوب می شود.

7. کیک عروسی صورتی

اگر دسته گل عروس خانم ترکیبی از گلهای صورتی و گلبهی باشد، چه انتخابی بهتر از یک کیک خامه ای چند طبقه با دیزاین شکوفه های ریز. توجه کنید که کیکهای خامه ای مناسب فصول خنک سال هستند و در فصل گرما احتمال ترش شدن خامه وجود دارد.

8. کیک عروسی خاص 

اگر از آن دسته عروس دامادهایی هستید که دوست دارید در همه جهات خاص باشید، می توانید مداد و کاغذ بردارید و هرچه در ذهن دارید بکشید. کیک سازان ماهر می توانند با استعداد و هنر خود، خواسته های شما را خلق کنند.9. کیک عروسی چند طبقه آویزان

مکمل یک عروسی شیک و خاطره انگیز، یک دیزاین خاص است. کیک عروسی نقطه عطفی در دکوراسیون جشن عروسی شماست. آویزان کردن کیک از سقف یکی از ایده های خاصی است که می توانید به آن فکر کنید.

10. کیک نیمه برهنه

این مدل کیک ها در خارج از ایران برای عروسی های سبک روستیک یا بوهو بسیار رایج هستند. 

11. کیک عروسی با گلهای طبیعی آبشاری

یکی از متداولترین کیک های عروسی در حال حاظر در ایران این مدل کیک ها هستند. انتخاب گل بنابر سلیقه عروس داماد است و بهتر است صبح روز مراسم خریداری و نصب شوند برای اینکه تا شب پژمرده نشوند.  

12. کیک و مینی کیکهای مدرن

اگر طرفدار کیکهای عظیم چند طبقه نیستید، بهتر است چند مینی کیک هم در کنار کیک خود سفارش دهید تا علاوه بر جلوه زیبای آنها در کنار هم، از بابت مقدار کیک هم خیالتان راحت باشد.

در آخر لازم به ذکر است فیلینگ کیک و تازه بودن آن هم علاوه بر زیبایی کیک، بسیار مهم هستند و طعم کیک عروسی همیشه در خاطره مهمانها باقی می ماند. پیشنهاد می کنیم از بهترین دکوراتورهای کیک و قنادان برای تهیه کیک عروسی خود کمک بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت