راهنمای کامل انتخاب تم تولد پسر کوچولوها

راهنمای کامل انتخاب تم تولد پسر کوچولوها

فهرست عناوین

پسر کوچولوها عاشق هیجان هستند. تولد آنها فرصتی است برای تخلیه این هیجان همراه با شادی و نشاط در کنار دوستان و خانواده.

اگر تولد پسرتون نزدیک است و هنوز تم مورد نظرتون برای دکوراسیون جشن و خرید کیک رو انتخاب نکردید، تست انتخاب تم تولد پسربچه ها را در سایت بزمینه بدهید. در ادامه دسته بندی کلی تمهای تولد پسرانه را می خوانید.

دکوراسیون رنگی رنگی و جذاب

اگر تم تولد مورد نظر کودک شما تمی رنگی و جذاب است، شما کودکی شاد و خندان دارید پس چه بهانه‌ای بهتر از جشن تولدش برای شاد بودن و خاطره آفریدن. از مزایای این نوع دکوراسیون، محدودیت نداشتن در بازه سنی کودکتان است. او در هر بازه‌های سنی که باشد با دیدن رنگ‌ها به وجد می‌آید و پر از حس مثبت می‌شود.

شما برای برنامه‌ریزی جشن تولد او می‌توانید از دو یا سه رنگ مورد علاقه او در تمام جنبه‌های جشن استفاده کنید و حتی از میهمانان خود بخواهید تا یک رنگ خاص را بپوشند تا جشن شما شادتر و زیباتر باشد. فقط در نظر داشته‌باشید که برای اینکه این کار به خوبی انجام شود رنگ سختی را برای هماهنگی انتخاب نکنید و بیشتر سمت رنگ‌هایی بروید که اکثر افراد در لباس‌های خود آن رنگ را دارند.

ژله‌های رنگی و کیک رنگین‌کمان مناسب پذیرایی این جشن هستند و بازی‌هایی مثل مسابقه نقاشی و یا رنگ بازی از جذاب‌ترین بازی‌ها در این جشن است.

دکوراسیون پر انرژی و مهیج

پسر شما پر از هیجان و تحرک است و هیچ چیز بهتر از یک جشن مهیج او را تخلیه نمی‌کند، پس بهترین دوستانش را دعوت کنید و با توجه به علایق او یکی از تم‌های مهیج را برای این جشن پیاده کنید. این شور و هیجان در تمام لحظه‌های یک روز فرزندتان خودش را نشان می‌دهد و روی تمام انتخاب‌هایش تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. اگر عاشق ماشین است تم مک کوئین و ماشین مسابقه ای را امتحان کنید. 

برای این تم از المان‌های پر هیجان یک پسربچه استفاده کنید و در جشن از بازی‌هایی استفاده کنید تا انرژی آن‌ها تخلیه شود و هر چیز پر خطر را از دسترسشان دور کنید تا خیالتان راحت باشد. اگر به منزل خود کمی حساس هستید بهتر است این جشن را در یک فضای باز یا سالن تولد بگیرید تا خیالتان آسوده تر باشد و کودکان نیز آزادتر باشند. 

تم ملایم

برای آقا پسرهای بالای 10 سال یا پسرکوچولوهای زیر 3 سال، تمی ساده با رنگهای ملایم می تواند مناسب باشد. اگر نتیجه تست انتخاب تم تولد، دکوراسیون ملایم را نشان داد، فرزند شما روحیه‌ای آرام و صلح‌طلب دارد و فضایی لطیف و با هارمونی رنگی به او حس آرامش می‌دهد.

کودکان با رویاها و تصورات خود زندگی می‌کنند و ممکن است برای تولدشان از شما تم یا رنگی خارج از عرف را پیشنهاد دهند، سعی کنید در این زمینه به آن‌ها سخت نگیرید و رنگی که پیشنهاد می‌دهند را پیاده کنید تا برق شادی را چشمانشان ببینید.

هرچند که این تم، مورد علاقه والدین است چرا که رنگ‌های زیبا و ملایم آن به خانه و عکس‌هایتان لطافت و انرژی خاصی می‌بخشد و بهترین عکس‌های خانوادگی را برای شما به یادگار می‌گذارد.

تم قهرمانی

پسر شما نمونه یک شاهزاده زیبا و کوچک است و ترجیح می‌دهد چیزهایی را که دوست دارد تحت نظارت خودش باشد. او در رویاهای خود مردی قوی‌ست که در هر لحظه آماده است تا قدرت و سرعت خود را برای کمک به فردی کم قدرت‌تر به کار برد،قلب او سرشار از عشق و دوستی‌ست و در پشت سر و صداهای قهرمان‌گونه او قلبی مهربان با رویایی زیبا پنهان شده‌است.

سعی کنید در داستان‌پردازی‌های او همراه باشید و تشویقش کنید تا انرژی‌اش تخلیه شود و بهترین تصویر را از شما در ذهن بسپارد.

او شخصیتی محکم و قهرمانانه دارد که با حمایت شما میتواند به بهترین شکل هدایت شود.  برای تولد پسرتان،یکی از شخصیت‌های داستان مورد علاقه‌اش را به تصویر بکشید هر چند خیالی. برای کیک و تزیینات متناسب با تولد پسرتان کافی‌ست یک بار با او به تماشای همان انیمیشن بنشینید و یا به داستان آن قهرمان از زبان پسر عزیزتان گوش دهید.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت