راهنمای کامل انتخاب تم تولد دختر کوچولوها

راهنمای کامل انتخاب تم تولد دختر کوچولوها

فهرست عناوین

جشن تولد کودک شما هر سال شور و شوق خاصی در خانه به پا می کند و همه خانواده را از چند هفته قبل درگیر انتخاب تم تولد و دکوراسیون و مدل کیک و خرید هدیه مناسب می کند. برای اینکه در برنامه ریزی جشن تولد موردی را از قلم نیندازید، بهتر است اول به قسمت برنامه ریزی جشن تولد در سایت بزمینه بروید و چک لیست کارها را مرور کنید. برای انتخاب تم تولد حتما از طبق سلیقه کودکتان عمل کنید ولی اگر دوست دارید او را غافلگیر کنید بهتر است ابتدا تست انتخاب تم تولد را در سایت بزمینه بدهید. در ادامه انواع تم تولد را برای سلیقه های مختلف کودکان دسته بندی کرده ایم. 

پر انرژی و مهیج

اگر نتیجه تست انتخاب تم تولد، دکوراسیونی مهیج و پر انرژی را نشان می دهد، درون فرزند شما پر از شور و هیجان است و این شور و هیجان در تمام انتخاب‌های روزمره هم خودش را نشان میدهد! از انیمیشن‌هایی که دوست دارد تا لباس‌هایی که انتخاب میکند. دختر شما در دنیای اطراف خودش هر لحظه به دنبال شادی و نشاط میگردد تا به قسمت مهیج درون خودش پاسخ بدهد، پس بهترین انتخاب برای تم جشن تولد، تم‌های پرانرژی و مهیج هستند. تم‌هایی که حس حرکت و جنب‌و‌جوش و شادی را با رنگ‌هایی جیغ و شاد القا می‌کنند در این دسته قرار می‌گیرند.

اگر تصمیم به برگزاری جشن تولد با این تم خاص گرفتید، سعی کنید از بازی‌های هیجان‌انگیز و مسابقه‌ هم در جشنتون استفاده کنید، مثل مسابقات تیمی گل یا پوچ یا سیب‌هایی که با نخ آویز کردین تا بچه‌ها بدون استفاده از دست، مشغول خوردن اون‌ها بشن و هیجانشون تخلیه بشه.

و البته برای برگزاری جشن با تم پرانرژی و مهیج مراقب باشید که وسایل شکستنی خودتون رو قبل از جشن جمع کرده باشید و از خوراکی‌هایی استفاده کنید که ریخت و پاش کمتری داشته باشن که در کمال آرامش از همه چیز لذت ببرید و نگران چیزی نباشید. 

دکوراسیون ملایم و زیبا

این تم مناسب کودکانی با روحیه‌ای آرامش‌طلب است که هارمونی و تناسب محیط اطراف به آن‌ها حس خوب می‌دهد. تولد جشنی ا‌ست که باید کاملا به میل و علاقه فرزند شما برگزار شود پس او را برای انتخاب آزاد بگذارید حتی اگر تم انتخابی و رنگ‌های انتخابی او با نظر شما یکی نباشد.

هرچند که این تم، تم محبوب مادران است، چرا که رنگ‌های ملایم آن به خانه روح می‌بخشد و فضایی کلاسیک برای گرفتن عکس‌های خانوادگی را ایجاد می‌کند. اگر کودک شما سن پایینی دارد و این تم مورد علاقه اوست، هیجان را در بازی‌ها و هدیه‌های او قرار دهید چرا که سن او سن شیطنت و هیجان است.

تلفیق این تم جذاب با هیجان و خنده‌های زیبای کودکان، بهترین خاطرات را برای شما و فرزندتان رقم خواهد زد. 

رنگی رنگی و جذاب

روحیات کودک شما شادی و نشاط را میطلبد، این تم جز محبوب‌ترین تم های تولد است، چرا که رنگارنگ بودن آن مناسب جشن تولد است و از طرفی محدودیت سنی خاصی هم ندارد و اگر کودک شما یک‌ساله باشد یا ده‌ساله از دیدن رنگ‌ها به وجد می‌آید.

شما می‌توانید با انتخاب دو یا سه رنگ، تم خود را یکدست‌تر کنید و یا می‌توانید از تمام رنگ‌های شاد بی مهابا استفاده کنید.

برای پذیرایی در این تم می‌توانید از ژله رنگین‌کمان استفاده کنید و برای بازی در این جشن استفاده از رنگ‌های مخصوص کودک جزء پیشنهادهای هیجان‌انگیز است. البته اگر این جشن در منزل باشد به جای رنگ بازی، شما می‌توانید مسابقه نقاشی با مداد رنگی را جایگزین کنید و با خیال راحت به تماشای کودکان بنشینید. 

پرنسسی و رویایی

درون فرزند شما یک ملکه کوچک و رویایی زندگی می‌کنه که از زیبایی‌های اطرافش به وجد میاد و با دیدن جزئی ترین اتفاقات پر از حس خوب میشه، مغز کودک شما با رنگ‌ها و صداها در ارتباطه و توانایی این رو داره که ساعت‌ها قصه‌های جالب و زیبا بسازه و خودش رو در اون داستان‌ها قرار بده و لذت ببره.

فرزند شما هر صبح با تصور درونی خودش بیدار میشه که شاید در یک کاخ زیبا و شاید در وسط یک جنگل پر از صدای پرنده باشد. سعی کنید با داستان‌های او همراه شوید تا از دید زیبایش پر از حس خوب شوید. برای برگزاری جشن تولد فرزند رویایی‌تان چه تمی بهتر از پرنسس مورد علاقه‌اش با پیراهنی خوشرنگ یا حتی تم پرنسسی ساخته ذهن خودش با جزییاتی که خودش میخواهد.

برای پذیرایی در این تم جشن تولد می‌توانید از کاپ کیک‌های خوشرنگ با تزیین تاج استفاده کنید و برای بازی‌های حین تولد کافی‌ست چند چوب جادویی پرنسسی و چند تاج کاغذی درست کنید و به مهمان‌های کوچکتان هدیه کنید تا خودشان به بهترین شکل مشغول بازی شوند. 

پس از خواندن این مقاله توصیه می کنیم به قسمت ایده های سایت بزمینه بروید و بادکنک آرایی ها و دکوراسیون های مختلف را ببینید و ایده بگیرید. ویدئوهای مختلفی درباره بادکنک آرایی در قسمت ویدئوهای سایت بزمینه موجود است که می توانند به شما در برگزاری جشنی رویایی کمک کنند. بزمینه بهترینها رو برای شما و کودک دلبندتان آرزو دارد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت