7 استایل عروسی برای سلیقه های مختلف عروس و دامادها

7 استایل عروسی برای سلیقه های مختلف عروس و دامادها

فهرست عناوین

در تدارک جشن عروسی خود هستید؟ قبل از اینکه با ایده ها و توصیه های مختلف بمباران شوید ابتدا تست استایل شناسی جشن عروسی را در سایت بزمینه بدهید. این تست به شما می گوید که خواسته قلبی شما و سلیقه شما به کدام استایل نزدیکتر است. در ادامه با ما همراه باشید و با این هفت استایل عروسی آشنا شوید.

استایل بوهو

اگر استایل شما بوهو باشد، شما فردی جسور هستید که بزرگترین لذت برای شما تلفیق عشق و طبیعت با چاشنی راحتی و آزادی ست. درونگرایی شما باعث شده تا شناخت درستی از خود داشته باشید و پیرو استانداردهای معمول نباشید و فقط و فقط لبخند رضایت خودتان و همسرتان را جستجو کنید و مطمئن باشید که همین لبخند زمینه ساز یک جشن بی نظیر برای میهمانانتان است که مهر عشق شما بر آن خورده است.
بوهمین سبکی با روح آزاد است، بدون قید و مرز! اگر استایل مورد علاقه شما برای برگزاری جشن عروسی بوهو است، از رنگ های گرم و ملایم استفاده کنید و فراموش نکنید که طبیعت بهترین همراه و ایده دهنده به شماست، پس تا میتوانید در جشن خود به دنبال عناصر طبیعی باشید. عکاسی عروسی در کنار حیوانات اهلی مانند اسب هم ایده خوبی برای سبک بوهو محسوب می شود. استفاده از المانهایی مانند دریم کچر و لباسهای ساده قلاب بافی شده و موهای باز از ویژگی های عروسی به این سبک است.
در این استایل معمولا از لباس های اورسایز و راحت استفاده میشود و همه چیز در نچرال ترین حالت ممکن به سر میبرد. مکان جشن شما بعد از انتخاب لباس مهمترین انتخاب شما برای القای حس این استایل است. طبیعت و مکان های بکر و خاطره انگیز بهترین انتخاب ها محسوب میشوند و انتخاب های فضای آزاد قطعا بهتر از فضاهای داخلی و بسته است، مثل حیاط خانه پدری با درخت های زیتون و انجیر. سعی کنید. مقاله دیزاین و دکوراسیون عروسی به سبک بوهو و مقاله کیک های جذاب سبک بوهو را در سایت بزمینه بخوانید و ایده های مختلف را جمع آوری کنید. این استایل برای عکاسی فرمالیته هم محبوبیت فراوانی دارد.
استایل روستیک نیز شباهت زیادی با استایل بوهو از لحاظ سادگی و دکوراسیون جشن و المانهای مختلف آن دارد. می توان گفت در استایل روستیک یا روستایی از میز و صندلی چوبی، فضای کلبه های چوبی و بشکه های چوبی بیشتر استفاده می شود. اگر علاقه مند به این استایل هستید، تمام انتخاب هایتان را پیرو خواسته قلبی تان انتخاب کنید تا جشنتان هماهنگی و زیبایی خاصی داشته باشد. 

استایل عروسی کلاسیک

اگر بیشترین استایلی که با سلیقه شما همخوانی دارد، استایل کلاسیک باشد، شما عاشق نظم و هماهنگی در عین سادگی هستید. در این استایل همه چیز رنگ و بوی یک عروسی واقعی را دارد، پس تمام آیتم های مد نظرتان را در این تم انتخاب کنید تا از همخوانی زیبایی برخوردار شوند و دلچسب ترین مراسم برایتان به وقوع بپیوندد. بهتر است برای ورود به مراسم و رقص دونفره با همسرتان، یک موزیک خاطره انگیز را انتخاب کنید و عکس یادگاری با پدر و مادر ها را فراموش نکنید که این عکس تا سالها قرار است در گوشه ای از خانه شما را سرشار از حس خوب کنید.
از ترکیب رنگ های درخشان و با هارمونی استفاده کنید و رنگ سفید و طلایی را در ارجحیت قرار دهید.
برای انتخاب کیک و گل آرایی و شمع آرایی عرف و زیبایی را توامان رعایت کنید و سعی کنید از تمام رسم و رسومات مربوط به برگزاری مراسم در خانواده خود و همسرتان آگاه شوید و رسم و رسوم مورد علاقه خود را در لیست کارهای مهم قرار دهید.
بهترین مشاوران شما در انتخاب این استایل، خانواده شماست، چرا که آنها در برگزاری یک مراسم کلاسیک حرفه ای شده اند اما بهترین فرد برای خاص کردن مراسمتان خودتان هستید.

استایل فانتزی (Fantasy)

اگر تست استایل شناسی عروسی را داده اید و طبق نتیجه تست شما یک شخص با سلیقه فانتزی و خاص هستید، مطمئنا جشنی را رقم میزنید که مختص به خود خودتان است. جشنی پر از رنگ و شاد.
شاید فکر کنید که پیاده کردن این استایل در ایران کار چندان آسانی نیست، اما برای شما که از درون پر از هیجان و عاطفه هستید هیچ چیز مهم تر از شاد بودن و رها بودن در مراسمتان نیست، پس سعی کنید در تمام انتخاب هایتان سلیقه تان را به راحتی داخل کنید و در آخر لذت ببرید از شبی که خلق کرده اید.
برای موزیک ورود و رقص دو نفره تان از موزیک های شاد ریتمیک استفاده کنید و از انتخاب کارت دعوت گرفته تا انتخاب گیفت عروسی از المان های انرژیک و سرزنده استفاده کنید. ساقدوشهای شما مطمئناً از شادترین و خندانترین ساقدوشها هستند که در پوشش خود از رنگهای شاد و متنوع استفاده می کنند.
فراموش نکنید که اگر میخواهید جشن عروسی خود را طبق استایل فانتزی طراحی کنید، از انتخاب رنگ های خاص نترسید و با شجاعت، هرچه را در ذهن دارید پیاده کنید که شما آدمی دنباله رو سلیقه همگانی نیستید و باید از خاص بودن خود لذت ببرید.
بزمینه با جمع آوری ایده های جهانی این استایل، برای رقم زدن یک جشن شاد و خاص همراه شماست.

استایل یونیک و خلاق

سبکی در برگزاری مراسم وجود دارد به نام DIY به معنی Do It Yourself که عروس و داماد تمام مراسم را خودشان با کمک دوستانشان برگزار میکنند، که علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه ها، پر رنگ ترین خاطرات را برای آنها رقم میزند. استایل یونیک بهترین گزینه برای انتخاب این سبک برگزاری جشن است، چرا که نه تنها روحیه خلاق شما در تک تک المان های جشن موج میزند بلکه برای میهمانان نیز ارزش بصری و حسی تمام جزییات چند برابر خواهد شد.
 اگر شما جزو علاقمندان به این سبک هستید، فردی ماجراجو و با اعتماد به نفس هستید که از انتخابهایش نمیترسد و با اعتماد به توانایی های خود جشنی در خور را میسازد. شما عاشق متفاوت بودنید و خود را محدود به یک استایل با چهارچوب نمیکنید و اگر انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشید، میتوانید جشنی بسازید که تا سال ها در ذهن تمام میهمانان باقی بماند و همواره از هنر دست و سلیقه شما تعریف کنند.
نکته ای که باید رعایت کنید این است که تا جای ممکن تضاد را در انتخاب هایتان کاهش دهید و سعی کنید پایه تمام انتخاب ها از یک هارمونی جذاب برخوردار باشد. پس به خودتان این فرصت را بدهید که حداقل در بخشی از جشنتان خودتان کارگردان باشید، چون شما و سلیقه تان پتانسیل ایجاد بهترین ها را دارید.

استایل عروسی لاکچری (Luxury)

استایل لاکچری، مخصوص کمال گرایان است، کسانی که میخواهند جشنشان از تمام جنبه های ریز و درشت، همه چیز تمام باشد و از بدو ورود میهمانان تا لحظه خوش آمد گویی و خداحافظی برای آنها برنامه های جذاب داشته باشند. اگر شما استایل لاکچری برای برگزاری عروسی خود می پسندید، در واقع عاشق شکوه و جلوه جشن خود هستید و باید تمام انتخاب ها را طوری انجام دهید تا با همسرتان در این روز بدرخشید و در یاد تمام میهمانانتان ثبت شوید.
برای ورود و رقص دو نفره با همسرتان از موزیکی با شکوه استفاده کنید و فراموش نکنید که در آخر این لبخند شماست که مهر تایید بر زیبایی جشنتان خواهد زد. از رنگ های شیری، سفید و طلایی غافل نشوید و سعی کنید در انتخاب گل، آنهایی را انتخاب کنید که درشت ترند و تلفیقی از قدرت و زیبایی هستند. ارکیده و آلسترومریا و آنتوریوم گزینه های خوبی برای گل آرایی مجلس شما هستند.
در این استایل عکس ها معجزه میکنند، پس فراموش نکنید تا از عکس هایی جذاب و احساسی در مکان هایی مناسب از جشنتان استفاده کنید. بهترین استودیوهای عکاسی عروسی را انتخاب کنید تا زیباترین لحظات زندگی شما را ثبت کنند. در انتخاب اکسسوری عروسی از قبیل تاج عروس وسواس به خرج دهید و تاجی باشکوه انتخاب کنید. لباس عروس شما معمولا در مدلهای A-line یا ballgown خواهد بود و هر چه ابهت و خاص بودن لباستان بیشتر باشد، برق چشمان شما هم بیشتر می شود.
کیک عروسی شما هر چه بزرگتر باشد عروسی شما خاصتر خواهد بود. ساقدوشهای شما نیز می توانند لباسهایی یک مدل در رنگهای لوکس مانند بنفش بادمجونی، زرشکی یا مشکی داشته باشند.
برای گرفتن یک جشن لاکچری با رعایت تمام جزییات به یک برنامه منسجم و فکر شده احتیاج دارید، پس همین حالا شروع کنید به ثبت تمام و کمال ایده ها و آرزوهایتان و فراموش نکنید که شما بهترین فرد برای برنامه ریزی جشنتان هستید چرا که هیچ کس به اندازه شما، خودتان را نمیشناسد.

سبک وینتج (Vintage)

اگر سلیقه ی شما در برگزاری مراسم عروسی استایل وینتج است، شما عاشق سفر در زمان هستید و با دیدن فیلم های دهه های پنجاه و شصت میلادی و دیدن تمام جزییات ناب قدیمی سرشار از حس خوب میشوید.
سعی کنید این استایل زیبا را بدون ترس در تمام انتخاب هایتان داخل کنید، چرا که این حس نوستالژی برای تمام میهمانانتان هم زیبا خواهد بود.
برای موزیک ورود و رقص دونفره تان از سبک موزیک مجلل فیلم های قدیمی الهام بگیرید و از مدل لباس هایی استفاده کنید که با اکسسوری هایی خاص و موهایی حالت دار، کامل ترین ترکیب از زیبایی ها را درونتان زنده کند. رنگ قرمز در این استایل نقش مهمی دارد پس در انتخاب رنگ رژ، لاک و دسته گل خود از این رنگها استفاده کنید.
بهترین نتیجه زمانی ایجاد میشود که شما در تمام انتخاب هایتان این سبک را وارد کنید و آیتم های مدرن را تا جای ممکن کاهش دهید. برای مثال هیچگاه استفاده از یک ماشین مدرن برای عروس و داماد استایل وینتج توصیه نمیشود، بلکه به جای آن میتوان با گل آرایی یک ماشین قدیمی، خاص ترین هارمونی را به وجود آورد. برای انتخاب و پیاده سازی این استایل باید به تمام جزییات دقت کنید و از تجملات مدرنیزه شده بپرهیزید. بزمینه خواندن این مقالات را به طرفداران سبک وینتیج توصیه می کند: دسته گل به سبک استایل وینتج، تور و کلاه استایل عروسی وینتج، لباس عروس و دستکش به سبک وینتج، کیک عروسی به سبک و استایل وینتج

سبک رومانتیک

حس و حال زندگی اغلب زوجهای جوان رمانتیک و عاشقانه است ولی استایل رمانتیک در برگزاری مراسم عروسی نشاندهنده سادگی و عشق توامان است. اگر استایل عروسی شما رومانتیک است، شما یک آدم احساسی با قلبی سرشار از عشق هستید و مطمئن باشید در یک جشن عروسی برای میهمان ها چیزی جذاب تر از زوجی عاشق نخواهد بود.
از آن دسته از افرادی هستید که در تمام طول مراسم همگان محو نگاه های عاشقانه شما و همسرتان میشوند پس برای ورود و رقص دونفره از یک موزیک با کلام استفاده کنید تا تمام آنچه در قلب دارید را بر زبان آورد و روایتگر داستان عشق شما و حرف دلتان باشد.لبخند بزنید و به خود ببالید که زیباترین حس ها در این شب از آن شماست. از رنگ های ملایم برای کیک و گل آرایی مراسم استفاده کنید و فراموش نکنید که استفاده از جزییاتی که بیانگر شخصیت شماست میتواند زیباترین جنبه مراسمتان باشد. جزییاتی مثل گذاشتن یک دفتر زیبا برای ثبت یادگاری و آرزوهای میهمانانتان برای شما، مثل آویزان کردن عکس های زیبای دو نفره تان در گوشه ای از مراسم تا میهمانان با دیدن آنها به قصه شما سفر کنند. برای استایل شما ایده های جذاب فراوانی وجود دارد که بزمینه در انتخاب بهترین ایده ها و آغاز برنامه ریزی برای یک جشن رمانتیک همراه شما خواهد بود.
استایل رمانتیک همچنین برای جشن سالگرد ازدواج و عکاسی فرمالیته نیز کاربرد دارد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت