6 دسته گل مناسب برای عروسی‌‌های بهار

6 دسته گل مناسب برای عروسی‌‌های بهار

فهرست عناوین

اگر عروسی شما در فصل بهار برگزار ‌می‌شود، بسیار خوش شانس هستید چرا که بهار فصل گل و شکوفه است و شما ‌می‌توانید گل‌‌های زیبایی برای دسته گل عروسی خود انتخاب کنید. کارشناسان ما در بزمینه در این مقاله ابتدا گل‌های مربوط به فصل بهار و رنگ‌های انواع آن‌ها را لیست کرده‌ و سپس تعدادی دسته گل مناسب فصل بهار را به عنوان ایده آورده‌اند.
آلاله یا Ranunculus: زرد، لیمویی، نارنجی، طلایی، صورتی پررنگ، صورتی کم‌رنگ، قرمز، هلویی و کبود رنگ‌‌های این گل هستند.
لاله: لاله در تمام رنگ‌‌ها به جز آبی، مشکی و سبز وجود دارد.
گل صد تومانی یا peony : رنگ‌‌های این گل شامل طیف قرمز، صورتی کم‌رنگ، صورتی پر رنگ، کبود، سفید و کرم است.
یاس بنفش: این گل در رنگ‌‌های بنفش کم‌رنگ، بنفش تیره، صورتی کم‌رنگ و سفید وجود دارد.
آنمون تاجدار (گل باد): این گل در رنگ‌‌های سفید، صورتی کم‌رنگ، صورتی پررنگ، آبی پررنگ، سرخ و بنفش موجود است.
گل نرگس: کرم کره‌ای، سفید، زرد ملایم، زرد درخشان و طلایی رنگ‌‌های گل نرگس را تشکیل ‌می‌دهند.
گل لیسیانتوس: این گل زیبا از اردیبهشت تا شهریور در رنگهای سفید، بنفش، کرم و آبی موجود است و برای تزئین ماشین عروس هم مناسب است.
فریزیا: این گل زیبا و فوق العاده خوش بو، از خانواده زنبق، از اسفند تا خرداد ماه عمر می کند و به رنگ های زرد، صورتی، قرمز، آبی یا سفید است.
با استفاده از گل‌‌های معرفی شده در بالا ‌می‌توانید بنا به سلیقه و تم مراسم خود دسته گل عروس و ساقدوش را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی دسته گل زیبا به عنوان ایده برای عروسی‌‌های بهاری آورده‌ایم تا به انتخاب شما در دسته گل عروس در فصل بهار کمک بیشتری کرده باشیم.

1- دسته گل عروس پاستلی

دسته‌گل پاستلی یکی از گزینه‌‌های حیرت انگیز در فصل بهار است. گل‌‌هایی که در این دسته گل دیده ‌می‌شوند رنگ‌‌های ملایم و آرامش‌بخشی دارند که شامل سنبل آبی، گل رز کرم و هلویی و فریزیا است. گل‌‌های انتخاب شده برای این دسته گل بهتر است به ساده‌ترین شکل تزئین شوند.

2- دسته گل زرد رنگ

کمی‌جرات به خرج دهید و دسته گلی با گل‌‌های زرد رنگ انتخاب کنید. از قالب بیرون بیایید و از دسته گل‌‌های روتین پا را فراتر بگذارید و چنین دسته گلی را انتخاب کنید. حتی ‌می‌توانید تم مراسم را به رنگ زرد انتخاب کنید. در این دسته گل گل‌‌های رز و آلاله زرد رنگ با شاخ و برگ‌‌های سبز تزئین ‌می‌شوند و در کنار کراسپدیا یک دسته گل زیبا را به وجود ‌می‌آورند. تزئینات نقره ای در بین رنگ زرد به زیبایی این دسته گل ‌می‌افزاید و با جواهرات و کفش نقره ای شما یک ست فوق العاده را ایجاد ‌می‌کند که برای عکس‌‌های هنری یا fine art یک آپشن محسوب ‌می‌شود.

3- دسته گل عروس رنگارنگ و زیبا

عروسی بهاری خود را با دسته گلی رنگارنگ به رنگ‌‌های رنگین کمان جشن بگیرید. گل‌‌های کهکشانی، گل لاله طوطی با گلبرگ‌‌های فردار و پیچ خورده و کلماتیس این دسته گل زیبا را تشکیل داده اند.

4- دسته گل عروس صورتی ملایم

شیک، آرامش‌بخش، زیبا و در یک کلمه محشر. این صفاتی است که در نگاه اول به این دسته گل به ذهن بیننده ‌می‌رسد. دسته گلی که اجزای تشکیل دهنده آن میخک، رز و شکوفه‌‌های معطر بهاری است. اگر به رنگ‌‌های ملایم علاقمند هستید این دسته گل ‌می‌تواند برای عروسی بهاری شما یک گزینه عالی باشد.

بهترین گل فروشی ها و گل آرایی ها را در بزمینه ببینید.

5- دسته گل عروس سبک بوهو

کسانی که استایل عروسی خود را بوهو انتخاب می‌کنند، برای هماهنگی بیشتر بین انتخاب‌های خود بهتر است دسته گل را نیز از این استایل انتخاب کنند. دسته گل استایل بوهو یکی از انتخاب‌‌های مناسب برای فصل بهار است. آزادی عمل در استایل بوهو حرف اول را می زند. و این نوع دسته گل حتی به گزینه‌ای برای عروسی های با استایل‌های دیگر می شود. در مقاله دسته گل مناسب سبک و استایل بوهو به تفصیل در مورد این استایل دسته گل توضیح داده‌ایم. در نمونه ارائه شده در این مقاله، گل صد تومانی و گل رز دیده می شود. با دیدن این دسته گل علت محبوبیت گل صد تومانی را متوجه خواهید شد. این گل در کنار گل‌‌های رز با تزئین حرفه ای به یک دسته گل زیبا و مناسب فصل بهار تبدیل ‌می‌شود.

6- دسته گل پر از رز

رز نماد عشق است و چه چیزی بهتر از این که در روز عروسی خود دسته گلی پر از گل‌‌های رز در دست داشته باشید. معمولا اولین گلی که برای دسته گل عروس به ذهن می‌رسد گل رز است. رز از محبوبیت زیادی بین همه افراد برخوردار است. دسته گلی که در عکس زیر مشاهده می کنید نیز مملو از این گل می‌باشد. گل‌‌های رز به رنگ هلویی و عاجی در کنار گل‌‌های نیلوفر و با تزئینات گیاهان سبز انتخب مناسبی برای عروس خانم‌‌های فصل بهار است.خواندن مقالات زیر را هم به شما توصیه می کنیم:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت