راه و رسم خوش تیپ شدن در بهار!

راه و رسم خوش تیپ شدن در بهار!

فهرست عناوین

با اومدن سال جدید، با جابجایی فصل و دگرگونی طبیعت، ما انسانها هم به تغییر نیاز داریم، هم ذهنی و هم ظاهری. البته در اینجا بهتره که از ذهن و فکر بگذریم و بریم به سراغ تعییر ظاهر که هم در روحیه خودمون تاثیر داره و هم در ارتباطاتمون.
خب حالا ببینیم وقتی بهار میاد چه رنگی بپوشیم که با این فصل زیبا هماهنگ باشیم و یا چه مدل لباسی انتخاب کنیم تا شیک تر از سالهای قبل باشیم:

بایکوت زمستانی ها 

برای خوش تیپ بودن باید متناسب با فصل لباس پوشید، یعنی اگر فصل بهار شده و شما هنوز بوت می پوشید یا لباس چهارخانه قهوه ای به تن می کنید، باید به فکر تغییر لباس باشید. 
بهتر است که لباسهای زمستانی خود را کنار گذاشته و لباسهای بهاری را به تن کنید. معمولا لباسهای ویژه بهار و پاییز آستین دار هستند و اگر درست انتخاب شوند در مواقعی که هوا کمی سرد باشد می توان آنها را جایگزین کاپشن کرد. 
پس اولین نکته برای خوش تیپی این است که لباسهای بهاری را جایگزین لباسهای زمستانی کنید.
نکته بعدی این است که به هیچ وجه لباسهای پارچه ای نازک را با لباسهای پارچه ای ضخیم ست نکنید، برای اینکار بهتر است که لباسهای زمستانی را کلا از لباسهای بهاری جدا کنید تا مبادا به اشتباه و یا از روی عجله این دو را با هم بپوشید.
توجه کنید که جنس پارچه در بهار از اهمیت خاصی برخوردار است. به این ترتیب که لباسهای بهاری باید نازکتر از لباسهای زمستانی باشد و متناسب با این فصلی که هوا گاهی خنک و گاهی گرم می شود، باشد.
همچنین پوشیدن یک کت کوتاه روی یک بافت ظریف و یا روی مانتو می‌تواند شما را به خوبی گرم نگه دارد و هم در صورت تغییر شرایط آب و هوایی به سادگی می‌توانید خود را تطبیق داده و احساس گرما نکنید. یادتان باشد استفاده از شال و هرگونه لباس یا اکسسوری از جنس خز در بهار با اصول خوش تیپی مغایرت دارد. 

  چه سایزی بپوشیم؟! 

برای خوش تیپ بودن باید به اندازه بپوشید، یعنی سایز لباس نه گشاد باشد و نه تنگ. برای اینکه لباس حتما به اندازه خودتان باشد قبل از خرید آن را یک بار بپوشید تا مطمئن شوید که اندازه می باشد، چون سایزهای لباس در برندهای مختلف، متفاوت می باشد.همچنین به دنبال لباس هایی باشید که برشهای آزاد دارند. با توجه به گرمی هوا در روزهای پایانی بهار، این لباسها احساس راحتی و شیک بودن را توامان به شما می دهند. 
نکته قابل توجه دیگر برای انتخاب شلوار این است که شلوارهای پارچه ای باید بالای پاشنه کفش قرار بگیرند ولی شلوارهای جین می توانند تا انتهای پاشنه کفش نیز بیایند. دقت کنید وقتی می نشینید شلوار نباید بیشتر از چند سانت بالای جوراب بایستد و وقتی راه می روید نباید جوراب از زیر آن مشخص باشد.  
یکی از گزینه های پوشش بهاری در روزهای آفتابی تی شرت است، البته توجه کنید که اگر تی شرت شما بلند است آن را داخل شلوار قرار ندهید، تی شرت بهتر است کمی پایین تر از دور کمر قرار بگیرد. هر چیزی که از این مقدار پایین تر باشد بلند است و اگر بالاتر بایستد برایتان کوتاه است.  

ایده های جدید برای پوشش در بهار 

امسال را متنوع شروع کنید، قالبهای قدیمی را بشکنید، لباسهایی که همیشه می پوشیدید را کنار بگذارید، رنگهای جدید را در ست لباس بهاری امتحان کنید. تنوع باید یکی از ویژگی های تیپ شما در فصل بهار باشد. اگر همیشه رسمی می پوشید، کمی جسارت به خرج دهید و اسپرت لباس بپوشید و یا بالعکس، اگر بیشتر با تیپ کژوال یا اسپرت دیده می شدید، بهتر است گاهی لباس رسمی بپوشید.
به لباس پوشیدن افراد خوش تیپ و سلبریتی ها در تلویزیون، مجلات و یا در خیابان توجه کنید و از آنها ایده بگیرید.
همچنین سعی کنید خیلی به رنگ سال توجه نکنید، چون برای انتخاب رنگ لباس بهتر است که ببینید چه رنگی بیشتر با پوست شما هماهنگ است و باعث می شود زیبایی شما بیشتر نمایان شود.
ممکن است رنگی که برای سال انتخاب شده چهره شما را گرفته، زرد و مرده نشان دهد و طراوتی که نیاز است در فصل بهار داشته باشید را از رخ شما بگیرد.

  به رنگِ بهار... 

حیف نیست که در این فصل رنگارنگ، لباسهای تیره به تن کنید؟ بهار با این همه رنگهای زیبا و هیجان انگیز جان می دهد برای پوشیدن رنگهای سبز، زرد، نارنجی، صورتی و ... رنگهای پاستلی هم برای فصل بهار بسیار مناسب هستند. آبی اقیانوسی، بنفش یاسی، زرد لیمویی و صورتی مات از جمله رنگهای پاستلی هستند که می توانید با استفاده از آنها یک استایل شاد و جذاب برای فصل بهار خلق کنید.
پس بهتر است با انتخابِ این رنگها به جای رنگهای سرد و تیره، از کسالت و بی انگیزگی دوری کنید. البته دقت داشته باشید در استفاده از رنگها زیاده روی نکنید، چون پوشیدن لباسی که بیشتر از سه رنگ داشته باشد از خوش تیپی شما می کاهد.
همچنین یکی از نکات برای خوش تیپ تر شدن، استفاده از رنگهای مکمل و رنگهای هم خانواده می باشد، به این ترتیب که رنگهای متضاد مثل آبی و نارنجی یا بنفش و زرد تکمیل کننده یکدیگر بوده و یا رنگهای زرد و نارنجی که هم خانواده و نزدیک به هم هستند.
نکته دیگر این است که اگر لباسهای روشن می پوشید کفش تان نیز روشن باشد و اگر انتخاب شما لباسهای تیره است، کفش تیره را انتخاب کنید.

شال و روسری بهاری 

یکی از خوبی های فصل بهار برای خانمها، این است که با تغییر رنگ شال و روسری می توانند تنوع زیادی در لباس پوشیدن به وجود بیاورند و خوش تیپ تر شوند. پارچه های گلدار مناسب فصل بهار هستند و اگر شما جز خانمهایی هستید که عاشق طرح های گل گلی هستند، پس با طبیعت همراه شوید و لباس و شال و روسری گلدار به تن کنید. 
پس با شروع بهار باید شال و روسری با رنگهای تیره و سنگین را کنار گذاشت. البته باید محدودیتهای محل کار یا تحصیل را در نظر گرفت، اما بهتر است با بهار همراه شد و روسری و شال هایی با رنگهای شاد و یا گلدار انتخاب کرد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت