عطر و ادکلن‌های مردانه مناسب فصل بهار 98 (2019)

عطر و ادکلن‌های مردانه مناسب فصل بهار 98 (2019)

فهرست عناوین

آقایان شیک‌پوش علاوه بر این که به استایل و لباس پوشیدن خود اهمیت ‌‌می‌دهند در هر فصل عطر مناسب آن فصل را انتخاب ‌‌می‌کنند. در این مقاله برای کمک به آقایانی که به ظاهر خود اهمیت ‌‌می‌دهند لیستی از عطرهای مناسب فصل بهار توسط کارشناسان بزمینه آورده شده است.

1. Dior Homme Sport

برند پرطرفدار دیور این عطر را با ‌‌‌‌ترکیب اسانس‌‌‌های میوه و با رایحه تقریبا تندی ارائه کرده است. این عطر در واقع یک عطر اسپرت است و به درد افرادی که با استایل اسپرت به دنبال عطر مناسب بهاری ‌‌می‌گردند ‌‌می‌خورد.

2. Paco Rabanne invictus intense

این عطر با رایحه عنبر از پرفروش‌ترین عطرهای سال‌‌‌های اخیر محسوب ‌‌می‌شود. اگر به دنبال یک عطر برای مهمانی‌‌‌های شبانه در فصل بهار هستید این عطر را به شما پیشنهاد ‌‌می‌کنیم.

3. Gucci guilty Absolute

این عطر از کمپانی خوب Gucci برای آقایان کلاسیک پسند گزینه خوبی است. رایحه چوب و چرم این عطر حس شادابی را انتقال ‌‌می‌دهد. این عطر با ظاهر نارنجی رنگ خود یکی از گزینه‌‌‌های محبوب برای فصل بهار محسوب ‌‌می‌شود.

4. Byredo 1996 Inez & vinoodh

این عطر که هم به گروه خانم‌‌‌ها تعلق دارد هم برای آقایان مناسب است، با رایحه فلفل، چرم و دودی گزینه مناسبی برای استفاده در فصل بهار است.

5. Connected Kenneth cole reaction

این ادکلن در کل رایحه ای تلخ و خنک دارد. ری اکشن محصول کشور آمریکاست و در لیست بهترین عطرهای متعلق به بهار قرار دارد که از سال 2004 در بازار عطر و ادکلن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

6. Ice Man EDT

این عطر در سال 2007 توسط کمپانی Thierry Mugler راهی بازار پر رقیب عطر و ادکلن شد. جذب طرفدار برای این عطر با توجه به رایحه تلخ و خنک و عالی آن کار چندان سختی نبود. این عطر همچنان با رایحه شیک و خوب خود در بین آقایان خوش سلیقه طرفداران زیادی دارد.

7. Lacoste L.12.12 blue EDT

این عطر در سال 2016 توسط کمپانی لاگوست راهی دنیای عطر و ادکلن شد. رایحه تلخ و خنک و بطری آبی رنگ، ویژگی های این عطر را تشکیل ‌‌می‌دهند. رایحه خوش این محصول در فصل بهار بسیار انرژی‌زا ‌‌می‌باشد.

8. L’Homme Libre EDT

این عطر لاکچری و بسیار خوش بو با رایحه تند رازیانه، بابونه، ریحان و سوسن همراه است. این عطر فرانسوی در سال 2011 تولید شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

9. M.Micallef - Royal Vintage

مارتین میکالف رویال وینتیج با رایحه‌ای ‌‌‌‌ترش و کمی‌شیرین انتخاب هوشمندانه‌ای برای فصل بهار است. نوت آغازین این عطر رایحه ‌‌‌‌ترنج است که بوی تلخی به مشام ‌‌می‌رساند. نوت‌‌‌های بعدی این عطر برگ‌‌‌های درخت، مرکبات و چرم است. نوت پایانی این عطر آن را برای استایل رسمی‌و مهمانی‌‌‌های شبانه مناسب ‌‌می‌کند.

10. Tom Ford - Grey Vetiver

عرضه این محصول به سال 2009 باز‌‌می‌گردد اما همچنان از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌‌‌های آقایان خوش سلیقه ‌‌می‌باشد. رایحه خنک و تلخ این عطر آن را به یک عطر مناسب برای فصل بهار و تابستان تبدیل کرده است. گریپ‌فروت، شکوفه پرتقال و مریم‌گلی آغاز می‌شود و در ادامه بوی مسحورکننده ریشه زنبق، جوز و فلفل قرمز شیرین تشکیل ‌‌می‌دهد.

11. Christian Dior – Sauvage

این عطر که توسط کمپانی کریستین دیور عرضه شد، با رایحه میوه‌ در واقع یک عطر چهار فصل محسوب ‌‌می‌شود رایحه شیرین، خنک و فلفلی ‌‌‌‌ترنج نوت آغازین، رایحه خس‌خس که بویی مرکب از چوب، شکلات تلخ و دود سیگار است نوت میانی و صمغ درخت مرمکی رایحه پایانی عطر را تشکیل ‌‌می‌دهد.

12. Creed Virgin Island Water

عطر Versace Eros با رایحه‌‌‌های نعناع، لیمو ایتالیایی، سیب سبز، وانیل و چوب سدر همراه است. ظاهر این عطر ساده و کلاسیک است و برای مردان شیک پوشی که کالاهای کلاسیک ‌‌می‌پسندند گزینه خوبی در فصل بهار و تابستان محسوب ‌‌می‌شود.

13. Jean Paul Gaultier Men's Le Male in the Navy

این عطر حاوی نوت‌‌‌های نعنا و وانیل است که با رایحه عمیق و جذاب خود ‌‌می‌تواند توجه خانم‌‌‌ها را به خود جلب کند.

14. Helmut Lang Cuiron

این عطر پرطرفدار با رایحه مرکب از رایحه‌های چرم، پرتقال، نارنگی، سدر، جیر و فلفل صورتی گزینه مناسبی برای استفاده در فصول تابستان و بهار است. ماندگاری و پخش بوی این عطر مثال زدنی است.

15. Aramis - New West for Him

آرامیس یک برند قدیمی ‌و پر طرفدار در بین عطر و ادکلن باز‌‌‌ها ‌‌می‌باشد. این عطر با ماندگاری و پخش بوی بالا ابتدا رایحه‌‌‌‌ترنج، اسطوخودوس، برگ‌های سوزنی درخت کاج و نعنا را به مشام ‌‌می‌رساند. نوت بعدی این عطر دارای رایحه تلخ، با عطرمرکبات است و بوی تمیزی و صابون به مشام ‌‌می‌رساند. در پایان رایحه نیمه شیرین مشک غالب شده و ماندگار ‌‌می‌شود.

سخن آخر

عطر و ادکلن‌‌‌های معرفی شده در این مقاله قیمت‌‌‌های متفاوتی دارند. اگر توان مالی خرید چنین عطر و ادکلن‌‌‌هایی ندارید از رایحه آن‌‌‌ها برای خرید عطرهای با قیمت کمتر استفاده کنید.
بیشتر بخوانید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت