عطر و ادکلن‌های زنانه مناسب فصل بهار و تابستان 98 (2019)

عطر و ادکلن‌های زنانه مناسب فصل بهار و تابستان 98 (2019)

فهرست عناوین

یکی از ابزاری که به وسیله آن می‌توانید روی طرف مقابل تاثیر بگذارید، عطری است که از شما به مشام او می‌رسد. انتخاب هوشمندانه بر اساس استایل و فصلی که در آن قراردارید می‌تواند در این راستا کمک به سزایی به شما بکند. در این مقاله کارشناسان بزمینه مجموعه عطرهای مناسب فصل بهار را گردآوری کرده‌اند.

1. Outspoken fresh

Outspoken fresh با‌‌ترکیبی از مرکبات یکی از عطر‌های مناسب فصل بهار است. با بو کردن این عطر بلافاصله بوی نارنگی، گریپ فروت و پرتقال توسرخ به شما یادآوری خواهد شد.

2. Sorbet

عطر sorbet از برند marc Jacobs در نت‌های اولیه بوی گلابی و میوه گل ساعتی را زنده می‌کند اما چیزی که بر روی پوست شما باقی می‌ماند در نهایت بوی خوش یاسمین و بنفشه است. در ضمن ظاهر این عطر برای قرارگیری بر روی میز آرایشی شما بسیار جذاب است.

3. Walk on air

عطر walk on air از برند kate spade، عطر یک دسته گل را به مشام اطرافیان می‌رساند. اگر به گل یخ، ‌‌ترنج و مگنولیا علاقمند هستید این عطر را از دست ندهید.

4. Eau Gaga

این عطر در واقع از برند لیدی گاگا، خواننده مشهور است. اگر بوی لیمو، ویولت سفید و چرم را دوست دارید این عطر انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد.

5. Seasalt & Freesia

ادیو تویلت Seasalt & Freesia از برند Marks & Spencer یک نسیم خوش بهاری در قالب شیشه عطر است. نوت‌های این ادیوتویلت، گلابی سبز، نمک دریا، فریزیا و در نهایت مرکبات است این ادیوتویلت در لیست عطر‌های مناسب بهار 2019 قرار دارد.

6. The Only One 2

The Only One 2 از برند Dolce & Gabbana یک‌‌ترکیب خوش بو از لوبیای تنکا و قهوه است. شاه توت، قهوه، پچولی، لوبیا تنکا، ویولا نوت‌های این عطر را تشکیل می‌دهد.

7. Violet Ida

Violet ida از برند Miller Harris با نوت‌های برگاموت، روغن هویج، وانیل و اریس یکی از عطرهای مناسب فصل بهار در سال 98 را تشکیل می‌دهد.

8. White Suede

برند لاکچری Tom Ford این بار با عطر بهاری White Suede یکی از خوشبوترین عطرهای لیست عطرهای بهاری 2019 را به خود اختصاص می‌دهد. مشک، عنبر و گل رز بوهایی هستند که از این عطر یادآوری می‌شوند.

9. Yes I Am

 Yes I Am از برند Cacharel با نوت‌های ماندارین، تمشک، هل، یاسمن، شیر، چوب صندل یکی از عطرهای خوش بوی لیست عطرهای مناسب فصل بهار در سال 98 را تشکیل می‌دهد.

10. Flower

این عطر از برند Kenzo با عطر زنجبیل، شکوفه پرتقال، دانه تونکا و مشک سفید عطر مناسبی برای فصل بهار محسوب می‌شود.

11. River Dawn

عطر River Dawn تولید برند Floris در گروه عطر‌های لاکچری قرار می‌گیرد. نوت‌های این عطر شکوفه سیب، چوب صندل، زنبق زرد و بوی قطره برف می‌باشد.

12. les exclusifs de chanel

برند لوکس Channel عطری با این نام و با نوت‌های ‌‌ترنج، زنبق، شکوفه پرتقال و مشک سفید ارائه کرده است. این عطر یکی از گزینه‌های مناسب برای فصل بهار است.

13. White Tea Wild Rose

یک عطر خوش بو از برند Elizabeth Arden مناسب برای همه جا و همه موقعیت‌ها و با هر لباس می‌باشد. این عطر دارای نوت‌های چای سفید، گل رز، گل صد تومانی (پائونیا)، گل مریم و مشک است.

14. Girl Of Now Forever

Girl Of Now Forever با نوت‌های لیمو، تمشک، نعناع هندی، گل رز و انگور سیاه یک عطر دل انگیز بهاری از برند Elie Saab می‌باشد.

15. Rose Fragranced Water

عطر Rose Fragranced Water از برند فرانسوی L'Occitane Burst Of Cheerfulness تولید می‌شود. این عطر نیز مانند سایر عطرهای فرانسوی دارای رایحه دلپذیر و ماندگاری است که می‌تواند در لیست عطرهای بهاری سال 2019 قرار بگیرد.

16. Twilly

عطر Twilly متعلق به برند Hermes Charming در فصل بهار، عطر مریم گلی، چوب صندل و زنجبیل را زنده می‌کند. از این عطر در فصل بهار می‌توانید در مهمانی‌ها استفاده کنید و تاثیر خوبی روی سایرین بگذارید و خودتان نیز از استشمام این عطر دل‌انگیز حال خوشی پیدا کنید.

17. Live Irrésistible Rosy

رایحه‌های گل رز، فلفل صورتی و توت گجایی در شیشه عطر Live Irrésistible Rosy متعلق به شرکت Givenchy وجود دارند. می‌توانید به عنوان یکی از عطرهای مطرح بهار 2019 روی این گزینه فکر کنید.

سخن آخر

عطرهای مطرح شده در این مقاله بدون ‌‌ترتیب آورده شده است. قیمت‌های کنونی عطرها بر اساس قیمت یورو و دلار تعیین می‌شود. در صورتی که قدرت مالی تهیه این گروه از عطرهای مناسب برای فصل بهار در سال 98 یا 2018 را ندارید، و از طرفی می‌خواهید عطری مناسب برای فصل بهار تهیه کنید می‌توانید رایحه‌های مشابه این عطر‌ها را در عطر‌های با قیمت پایین‌‌تر تهیه کنید و از بوی خوش آن لذت ببرید. هرچند ماندگاری و پخش بوی عطرهای ارزان‌‌تر به کیفیت عطرهای برندهای معروف نمی‌رسد اما با کمک این لیست می‌توانید عطری مناسب بهار پیدا کنید.
بیشتر بخوانید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت