طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

طالع بینی ازدواج متولدین اسفند

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد اسفند چگونه خواهد بود؟ مرد متولد اسفند، یا همسری می‌شود که هر کس آرزوی داشتنش را دارد یا کسی می‌شود که یک عمر در کنارش باید عذاب کشید. در هر دو صورت اگر تنها یک زن بتواند با او زندگی کند او زن متولد ماه اسفند است. چرا که زن متولد اسفند، همسرش هر طور که باشد ایده‌آل هایش را با ویژگی‌های او تطبیق می‌دهد. زن متولد ماه آخر سال به‌شدت مرد پرست است و گمان می‌کند هر چه همسرش دارد استاندارد همان است. مرد متولد اسفند گاه حرف‌هایی می‌زند که نسنجیده است و سبب ناراحتی همسر حساس اسفند ماهی‌‌اش می‌شود. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای زوج‌های اسفند ماهی پیشنهاد می‌کند تا مرد متولد اسفند با درک احساسات همسرش بیش از پیش مراقب سخنان خود باشد تا چنین زنی که او را پرستش می‌کند را از خود دور نکند.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد فروردین

زن متولد آخرین ماه سال ستایش کننده غرور و قدرت مردها به خصوص همسر خود است. او گمان می‌کند که هر کار دشواری به دست همسرش حل می‌شود. این ویژگی او سبب جذب مرد فروردین ماهی تشنه قدرت می‌شود. چنین زنی می‌تواند سبب شود مرد فروردین با او مثل گوهری گرانبها رفتار کند. لبخند جادویی و محبت آمیز زن اسفند ماهی هر مردی را به خود جذب می‌کند. مرد فروردینی نیز از این موضوع مستثنی نیست و وجود پر مهر زن اسفند ماهی او را نیز در تور می‌اندازد. زن اسفند ماهی هیچ گاه همسر خود را مقصر نمی‌داند و حس برتری را در مرد فروردینی‌اش پر رنگ می‌کند. از این رو رضایت در زندگی آن‌ها موج خواهد زد. بزمینه رضایت و خشنودی را برای این زوج آرزو دارد. 

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد اردیبهشت

زن متولد اسفند را می‌توان یکی از ایده‌آل ترین‌ها برای مرد اردیبهشتی تصور کرد. او کسی است که قانون مردسالاری را تمام و کمال برای همسرش اجرا می‌کند. زیرا زن اسفند ماهی گمان می‌کند مرد زندگی‌اش از پس هر کار دشواری بر می‌آید و به‌گونه ای خاص او را پرستش می‌کند. مرد متولد اردیبهشت تا حدودی احساساتی و رویایی است و در کنار یک زن اسفند ماهی که او نیز سرگرم رویاهاست می‌توانند زندگی خود را در رویاهایشان نیز ادامه دهند. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد شخصیتی مرموز و چندگانه دارد، اما باید دانست زن متولد اسفند همسرش دارای هر شخصیتی که باشد از نگاه او قابل‌ستایش و پرستش است. مرد خرداد ماهی اگر کمی از زخم زبان‌هایش کم کند و باعث رنجش همسر حساس اسفند ماهی‌اش نشود می‌تواند همسری ایده‌آل در کنار خود داشته باشد. و زن اسفند ماهی با کم کردن نق زدن‌های پس از ازدواج می‌تواند این زخم زبان‌ها را کمتر کند و بهترین شخصیت همسر خرداد ماهی‌اش را از او بیرون بکشد. بزمینه برای این زوج آرزوی روزهای خوشی را دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد تیر

زن متولد ماه اسفند شاید به اندازه مرد تیر ماهی اقتصادی نباشد و در خرج و مخارج به اندازه او خسیس نباشد اما فردی است که همسر تیر ماهی‌اش را از اینکه برنامه‌ریزی مسائل مالی را به او سپرده است پشیمان نمی‌کند. اخلاق تند و بدخلق مرد تیرماهی که در بعضی اوقات از خود بروز می‌دهد ممکن است سبب رنجش شدید دختر اسفند ماهی شود. زن متولد ماه اسفند از متولدین سایر ماه‌ها حساس‌تر و زودرنج‌تر است. مرد متولد تیرماه غالباً در وجود خود احساس دل‌شوره و تشویش دارد شاید بتوان به جرأت گفت چنین مردی در کنار زن متولد ماه اسفند خیلی زود آرام می‌شود. زن اسفند ماهی مانند آبی بر روی آتش می‌تواند آرامش را به وجود همسر تیر ماهی‌اش بازگرداند. بزمینه برای این زوج روزهای خوشی را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد مرداد

زن متولد اسفند برای هر مردی همسری فوق‌العاده به‌حساب می‌آید. او همسر خود را در حد پرستش دوست دارد و مرد مرداد ماهی نیز عاشق چنین موجودی است که بتواند او را با حرف‌ها و کارهایی که به او بفهماند تا چه حد بی‌همتاست نرم کند. مرد متولد مرداد اگر عصبانی باشد خشمش تا آسمان‌ها می‌رود ولی زن اسفند ماهی می‌تواند چنین مردی را آرام کند و آرامش را به او برگرداند. اگر تندخویی و خشم همسر زن متولد اسفند مهارنشدنی باشد او را می‌رنجاند و سبب می‌شود همسر اسفند ماهی او آزرده و سرد شود. تیم بزمینه برای داشتن یک زندگی باشکوه برای این زن و مرد پیشنهاد می‌کند تا مرد متولد مرداد کمی بیش از پیش به احساسات ظریف همسرش توجه کند و همواره سعی کند سبب ناراحتی او نشود.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد شهریور

مرد متولد شهریور بی‌اعتنا به احساسات طرف مقابل با به هم زدن رابطه یا به صورت‌های مختلف ممکن است سبب شکستن دل دخترهای زیادی شود. دختری که در آخرین ماه سال متولد شده است معمولاً احساسات بسیار ظریفی دارد و به همین دلیل بیش از دیگران از چنین چیزی ضربه می‌بیند. بعضی از زن‌های متولد ماه اسفند پس از ازدواج به نق زدن بر سر همسر خود می‌پردازند. اگر مرد شهریوری همسر یکی از این خانم‌ها باشد امکان اینکه بدون جر و بحث دل سرد شود و از زندگی کناره‌گیری کند وجود دارد. زن اسفند ماهی به‌شدت رؤیاپرداز است ولی مرد شهریوری در عشق و احساسات بسیار کم وارد می‌شود و کارها را غالباً از روی منطق انجام می‌دهد. بزمینه معتقد است اگر زن اسفند ماهی به همسر خود شناخت کافی داشته باشد می‌تواند عدم ابراز احساسات او را پای عدم علاقه‌‌اش نگذارد و مرد شهریوری نیز با شناخت حساسیت‌های همسر اسفند ماهی‌‌اش بیش از پیش مراقب ظرافت‌های او باشد.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد مهر

زن متولد ماه اسفند هرچند در ظاهر اطلاعی از امور اقتصادی ندارد اما مدیریت مخارج را به‌خوبی انجام می‌دهد و از این نظر با همسر مهر ماهی خود می‌تواند هماهنگ باشد. مرد اولین ماه پاییز به‌شدت عاشق همسر خود است از طرفی زن متولد اسفند گمان می‌کند که همسرش قهرمان زندگی اوست و از پس هر کاری برمی‌آید. از این رو از نظر بزمینه در صورت وجود علاقه و توجه به خواسته‌های طرفین زندگی آن‌ها به صورتی ایده‌آل پیش می‌رود که می‌تواند مورد حسادت دیگران قرار بگیرد.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد آبان

زن متولد ماه اسفند یک زن مرد پرست است. او همسر خود را ستایش می‌کند و گوش به فرمان‌ اوست. زیرا معتقد است همسرش هرچه بگوید درست است. چنین زنی ایده‌آل مرد آبان ماهی است. مرد متولد آبان ماه درونی ناآرام دارد که بودن در کنار یک زن متولد اسفند ماه می‌تواند آرامش را به او منتقل کند. دختر متولد آخرین ماه سال بسیار حساس است و رک‌گویی مرد آبان ماهی ممکن است سبب رنجش او شود. از نظر بزمینه این زوج برای داشتن یک زندگی خوب کافی‌است به احساسات یکدگیر بیشتر توجه کنند و با اندکی از خودگذشتگی مشکلات را پشت سر بگذارند.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد آذر

زن متولد اسفند را می‌توان کسی در نظرگرفت که همسرش را به هر صورتی که باشد می‌پذیرد و عاشقانه دوست می‌دارد. از این رو مرد متولد آذر با تمام دمدمی‌مزاج بودن و بی اعتنایی‌اش در عشق، می‌تواند مطمئن باشد همسری دارد که او را دوست می‌دارد. مرد متولد آذر خواهان همسری است که به او محبت کند، زن متولد اسفند نیز بسیار با محبت و دلسوز است. زن متولد اسفند بسیار زودرنج است. از این رو مرد متولد آذر باید برروی کلمات و جملاتی که در مقابل همسر اسفند ماهی‌اش استفاده می‌کند وسواس به خرج دهد. بزمینه برای این زوج روزهای خوبی را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد دی

زن متولد اسفند را معمولا می‌توان یک مرد‌پرست دانست به گونه ای که برای رسیدن همسرش به آمال و آرزوهایش از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند. همین ویژگی در او می‌تواند کمکی برای جاه‌طلبی های مرد متولد دی باشد و به او کمک کند تا راحت‌تر به مقام دلخواهش برسد. زن متولد اسفند از سایر زنان بسیار حساس‌تر است از این رو مرد متولد دی باید کمی مراقب زبان نیش‌دار خود باشد. هرچند پس از مدتی از گفته خود پشیمان می‌شود و عذرخواهی می‌کند اما در صورتی که قبل از شروع به سخن گفتن مزه حرف خود را بچشد از مشکلات بعدی جلوگیری خواهد شد. مرد متولد دی به ظاهر تعریف و تمجید را دوست ندارد این درحالی است که واقعا از شنیدن حرف های این‌چنینی خوشش می‌آید. بنابراین داشتن یک همسر اسفند ماهی در کنار او برای درمان ناراحتی‌هایش کافی است. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد بهمن

مرد متولد بهمن همسری می‌خواهد که برای او یک مونس باشد. زن اسفند ماهی با وجود نق هایی که بر سر همسرش بعد از ازدواج می‌زند، یک همدم ایده‌آل محسوب می‌شود. او همسرش را می‌پرستد و همواره در پی رفع ناراحتی های اوست. زن متولد اسفند سخت رویایی است و اطلاعی از مدیریت بودجه ندارد ولی او یک زن ولخرج نیست و در نهایت دخل و خرج منزل را خوب مدیریت می‌کند. از این نظر نیز برای همسر بهمن ماهی‌اش مناسب است، چرا که مرد متولد بهمن در خرج و مخارج، عقل را اولویت قرار می‌دهد تا احساسات. بزمینه برای این زوج آرزوی بهترین روزها را دارد.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت