طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

طالع بینی ازدواج متولدین بهمن

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد بهمن با یکدیگر چگونه خواهد بود؟ زندگی زن و مرد متولد بهمن خالی از حرف های عاشقانه و رمانتیک است. خوشبختانه در بین آن ها چنین نیازی هم احساس نمی‌شود که سبب بروز اختلاف شود. زن و شوهر های متولد بهمن ما معمولا با دوستان زیادی در ارتباط هستند و این هماهنگی در این دو وجود دارد که گذران وقت با دوستان برای آن ها اولویت زندگی محسوب می‌شود. با وجود روابط اجتماعی گسترده هرکدام از طرفین معمولا هیچ گاه وفاداری آن ها زیر سوال نمی‌رود. از آن جا که مرد متولد بهمن ماه اهل حسادت و سوءظن نیست می‌توان او را از جمله مردهای ایده آل برای زن آزادی خواه بهمن ماهی دانست. بزمینه برای این زوج بهترین ها را آرزو دارد. 

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد فروردین

مرد فروردین ماهی در عشق پابرجا و آتشین است، اما این عشق تا زمانی جوش و خروش دارد که همسرش نیز به او همان قدر ابراز علاقه کند. اما زن بهمن ماهی اهل ابراز نیست و شاید سب به اشتباه انداختن همسر فروردینی‌اش و البته دل سردی او از زندگی شود. زن بهمن ماهی خواهان مردی صادق است، خوشبختانه در این مورد یک مرد فروردینی ایده آل است. زن بهمن ماهی به مردی که به او خیانت کرده فرصت دوباره نمی‌دهد، از این جهت مرد فروردینی که خیلی از ارتباطات را خیانت نمی‌داند باید مراقب رفتار و روابط خود باشد. مرد فروردین ماهی دوست دارد بر روابط همسرش حاکم باشد اگر زن بهمن ماهی همسر او باشد ممکن است ابراز حسادت و حساسیت به او سبب دل کندنش از زندگی با همسر فروردین ماهی‌اش شود. به نظر بزمینه در صورتی که زن بهمن ماهی اندکی تلاش کند تا ابراز عشق را بیاموزد و مرد فروردین ماهی مراقب رفتارهای اجتماعی خود باشد و آزادی لازم را به همسر بهمن ماهی‌اش بدهد به سادگی خوشبختی را تجربه خواهند کرد.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد اردیبهشت

هرچقدر که مرد متولد اردیبهشت از درون مردی سنتی است و به اصولی مانند آشپزی زن و مقام برتر مرد اهمیت می‌دهد زن متولد بهمن ماه از اصول سنتی فراری است. زن متولد بهمن یک زن آزادی‌خواه و مستقل است که به هیچ عنوان در خانه ماندن و رفتارهای مادرانه را نمی‌پذیرد. بیان احساسات برای این زن بسیار دشوار است و او بلد نیست عشقش را به همسر احساساتی اردیبهشت ماهی‌اش ابراز کند. از نظر تیم بزمینه این زوج با شناخت بیشتر نسبت به یکدیگر می‌توانند زندگی شیرین‌تری را تجربه کنند. زن متولد بهمن باید تلاش کند تا احساسات خود را به همسرش بروز دهد و مرد اردیبهشت ماهی عدم علاقه همسرش به اصول سنتی را درک کند.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد خرداد

زندگی مرد متولد خرداد و زن متولد بهمن تبدیل به زندگی‌ای می‌شود که هردوی آن‌ها عاشق هیجانات آن خواهند بود. هردو غافلگیر کننده و اهل هیجان هستند و از زندگی یکنواخت لذت نمی‌برند. چنین زوجی با برنامه‌های هیجان‌انگیز و حادثه‌های خارق‌العاده می‌توانند زندگی مطابق میل خود را تشکیل دهند. عدم حسادت مرد خرداد می‌تواند آزادی زن بهمن ماهی را تضمین کند. بزمینه ضمن آرزوی بهترین لحظات برای این زوج امیدوار است با شناخت طرفین بتوانند به خوشبختی دست پیدا کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد تیر

زن متولد بهمن به این معروف است که بلد نیست عشق خود را به همسر و فرزندانش انتقال دهد. در مقابل مرد متولد تیر ماه کسی است که دوست دارد همسرش برای او نقش یک مادر را ایفا کند حال تصور کنید همسر او کسی باشد که حتی در مادری کردن برای فرزند خود به معنی انتقال محبت و عشق و علاقه به او ضعف داشته باشد. مرد متولد تیر یک مرد حسود است که نسبت به همسر خود احساس مالکیت دارد. زن بهمن کسی است که نمی‌تواند خود را از اموال کسی بداند. در این راستا شاید بگو مگوهایی پیش آید زیرا زن متولد بهمن روابط خود را همچون دوران تجرد ادامه می‌دهد و حتی همسرش را به اندازه یکی از دوستان صمیمی خود به‌حساب می‌آورد. البته این به معنی عدم وفاداری او نیست. بزمینه برای این زوج لحظات خوشی آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد مرداد

مرد متولد ماه مرداد بدون عشق نمی‌تواند زندگی کند زمانی هم که عاشق شد در عشق خود باثبات و وفادار است. اما از زن متولد بهمن نباید انتظار ثبات در عشق را داشته باشد. زن متولد بهمن، زنی نیست که مرد مرداد ماهی به علت حساسیت و حسادتش بتواند او را تحت کنترل خود بگیرد. از این رو باید او را درک کند و محدودیت برایش قائل نشود. زن متولد بهمن بر خلاف مرد متولد مرداد دارای حس حسادت نیست و احساس مالکیت نسبت به معشوق را درک نمی‌کند. تکنیک ابراز محبت زن بهمن ماهی چیزی نیست که بتواند مرد مردادی را رام کند. چرا که اهل چاپلوسی و تملق و زبان ریختن نیست. شاید در آتش عشق بسوزد اما آن‌قدر که عاشق است بیان نکند. تیم بزمینه با آرزوی زندگی سراسر خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا زن متولد بهمن بر روی قدرت کلام خود کار کند تا بتواند احساسات عاشقانه خود را بروز دهد و گرمای زندگی را بیش از پیش تقویت کند و مرد مرداد ماهی با کم کردن حس حسادت خود آزادی را به همسر بهمن ماهی‌اش هدیه دهد.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد شهریور

عشق میان زن متولد بهمن و مرد متولد شهریور کم شعله ولی همیشگی است. هیچ‌کدام از این دو اهل چرب‌زبانی‌های عاشقانه نیستند و زندگی آنها بیش از احساس بر پایه منطق است. زن متولد ماه بهمن به هیچ عنوان پایبند زندگی سنتی نیست و علاقه‌ای به محدود شدن در خانه ندارد. مرد متولد شهریور به او این اجازه را می‌دهد تا زندگی مستقل خود را داشته باشد چرا که او اصلاً اهل حسادت نیست و همسر خود را در چارچوب درستی آزاد می‌گذارد. از طرفی زن متولد بهمن نیز اهل سوءظن نیست و زندگی زن بهمن ماهی و مرد شهریوری می‌تواند یک زندگی سراپا اعتماد باشد. بزمینه برای این زوج سعادت و خوشبختی را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد مهر

یکی از مشکلاتی که بین زن متولد ماه بهمن و همسر مهر ماهی‌اش ممکن است پیش بیاید در انتقال احساسات است. زن بهمن ماهی قادر به انتقال احساسات خود نیست و مرد متولد ماه مهر نیز قادر به فهم احساساتی که مستقیم بیان می‌شوند نمی‌باشد. یکی از این احساسات عشق و دوست داشتن است. یک زن بهمن ماهی ممکن است با همه وجود عاشق همسرش باشد اما نمی‌تواند آن را ابراز کند بنابراین همسر چنین زنی اگر مهر ماهی باشد ممکن است به اشتباه بیفتد که همسرش او را دوست ندارد. مشکل دیگری که این دو ممکن است با آن مواجه شوند در خانه‌داری است. مرد متولد شده در هفتمین ماه سال خواستار خانه‌ای تمیز و مرتب است، اما زن متولد ماه بهمن کسی نیست که در خانه بماند و مدام در حال مرتب کردن آن باشد. بزمینه ضمن آرزوی بهترین‌ها برای این زوج امیدوار است تا با شناخت کامل طرفین و اندکی از خودگذشتگی و توجه به خواسته های هر دو طرف زندگی خوبی را در کنار هم تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد آبان

زن ایده‌آل برای یک مرد آبان ماهی زنی دلسوز و مطیع است. در حالی‌که زن متولد ماه بهمن گوش به فرمان نیست و آزادی خود را با چیزی عوض نمی‌کند. زن متولد شده در ماه دوم زمستان ابراز عشق بلد نیست. در مقابل مرد آبان ماهی خواهان عشق‌های پرشور و هیجان است. زن متولد ماه بهمن همسرش را مانند یکی از دوستانش می‌بیند و این ممکن است حس حسادت مرد آبان ماهی را برانگیزد. دختر متولد ماه بهمن فردی غافلگیرکننده و غیرقابل پیش‌بینی است که می‌تواند به زندگی همسر آبان ماهی‌اش که عاشق هیجان است، شور بی وصفی بدهد. بزمینه برای این زوج زندگی‌ای سرشار از شور عشق خواهان است.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد آذر

مرد متولد آذر و زن متولد بهمن را می‌توان همسفر‌های خوبی در مسافرت‌ها دانست. هردو اهل گردش و سفر و تفریج هستند و این ویژگی مشترک از آن‌ها همراهان خوبی می‌سازد. زن بهمن ماهی یک زن آزادی خواه و استقلال طلب است که اگر این آزادی را برای همسر آذر ماهی اش که او نیز آزادی بی چون و چرا می‌خواهد فراهم کند خود نیز به خواسته اش خواهد رسید. این زوج با احترام به عقاید طرفین و برنامه ریزی برای گردش و تفریح می توانند زندگی شادی را تجربه کنند. بزمینه برای این زوج زندگی خوشی را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد دی

برای زن متولد بهمن و مرد متولد دی ابراز احساسات دشوار است. معمولا در بین این زوج خبری از گفتگوهای عاشقانه و رمانتیک نیست زیرا هر دو به ظاهر سرد هستند و در عرصه عشق اهل تظاهر نمی‌باشند. مرد متولد دی خواهان همسری کدبانو و خانه‌دار است. این ویژگی معمولا در زن متولد بهمن دیده نمی‌شود. زیرا او پایبند خانه نیست و از اصول سنتی بیزار است. مرد متولد دی به خانواده پدری خود بسیار علاقمند است در حالی که زن متولد بهمن جمع دوستانش را به سایر جمع ها ترجیح می‌دهد. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج امیدوار است با شناخت طرفین و علاقه عمیق به یکدیگر بتوانند زندگی عاشقانه ای را تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد بهمن با مرد اسفند

زن متولد ماه بهمن آزادی‌خواه و کم علاقه به آداب سنتی است. او ابراز علاقه بلد نیست و نمی‌تواند احساسات خود را بروز دهد. مرد متولد ماه اسفند خواهان همسری است که در ابراز عشق پیش‌قدم باشد و این کار سبب می‌شود به او انرژی فوق‌العاده‌ای داده شود. متأسفانه در این راستا زن بهمن ماهی کمی ضعیف عمل می‌کند. مرد متولد اسفند به هیچ عنوان اهل حسادت نیست، از این رو می‌تواند انتظارات زن بهمن ماهی را در راستای آزادی خواهی‌‌اش برآورده کند. مرد متولد ماه اسفند گاهی دروغگوی زبردستی می‌شود و در طول روز دروغ‌های کوچک زیادی می‌گوید که علت خاصی هم ندارد. کنجکاوی زن متولد بهمن ممکن است برای مرد اسفند ماهی کارساز باشد زیرا زن متولد بهمن حس ششم قوی‌ای دارد و به‌شدت کنجکاو است. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا طرفین با شناخت یکدیگر به نقاط ضعف یکدیگر واقف شوند و از آنها دوری کنند. مرد متولد بهمن با تقویت صداقت خود از بی‌اعتمادی همسر بهمن ماهی‌‌اش پیشگیری کند و زن متولد ماه بهمن تمرین کند تا بتواند احساسات خود را بیش از پیش بروز دهد.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت