طالع بینی ازدواج متولدین دی

طالع بینی ازدواج متولدین دی

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد دی چگونه خواهد بود؟ زن و مرد متولد دی به علت تفاهمی که دارند به خوبی می‌توانند با یکدیگر کنار بیایند و زندگی خوبی را تجربه کنند. زن متولد دی برای مرد متولد این ماه از لحاظ خانه‌داری یک ایده‌آل محسوب می‌شود. یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوند زودرنجی خانم و زبان نیش‌دار آقاست، که سبب بروز ناراحتی در او می‌شود. مرد متولد دی گاهی اوقات زبان تلخی دارد که بعدا از گفته خود پشیمان می‌شود با یک گفتگوی صمیمانه می‌توان این ناراحتی‌ها را از میان برداشت. جاه‌طلبی این زوج از نقاط مشترک آن‌ها می‌باشد. زن دی ماهی دوست دارد همسرش به مقام های بالا برسد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی برای همسر خود دریغ نمی‌کند. آراستگی و خوش لباسی خانم دی ماهی نیز یکی از ویژگی‌هایی است که همسر دی ماهی‌اش را همواره بیش از پیش به او جذب می‌کند زیرا مرد متولد دی خواهان شیک‌پوشی همسرش است. هر دوی آن‌ها به شدت به خانواده‌ای که در آن متولد شده اند علاقه دارند و در این مورد می‌توانند یکدیگر را به خوبی درک کنند. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد فروردین

زن متولد دی ماه زنی منظم، بانمک، جذاب و کدبانوست. مرد فروردینی نیز یک ایده آل گرا و خواهان همسری زیبا و کدبانوست، از این رو زن دی ماهی انتخاب خوبی برای او می‌باشد. با همه این‌ها زن متولد دی ماه همواره از این که در نگاه همسرش زیبا به نظر نرسد واهمه دارد و اعتماد بنفس پایین او یک نقطه ضعف محسوب می‌شود. اگر همسر او در اولین ماه سال متولد شده باشد کسی نیست که مدام اعتماد بنفس همسرش را بالا ببرد. او دوست دارد همسرش برتری خود نسبت به زنان دیگر را به او اثبات کند نه این که خوبی‌های همسرش را خودش به او یادآوری کند. زن متولد دی ماه مشوق همسرش است و می‌تواند به همسر فروردینی خود احساس فوق العاده بودن بدهد. حضور دختر دی ماهی و پسر فروردین ماهی یک زندگی سازگار را رقم می‌زند. بزمینه چنین زندگی ای را برای این زوج آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد اردیبهشت

زن متولد دهمین ماه سال بسیار خوش‌لباس و منظم و کدبانو است. چنین زنی آرزوی یک مرد اردیبهشت ماهی می‌باشد. یک زن دی ماهی با کدبانوگری و ظرافت رفتار خود می‌تواند همسر اردیبهشتی‌اش را مثل موم در دست بگیرد. یک زن دی ماهی همه تلاشش را می‌کند تا همسرش در همه چیز مقام اول را داشته باشد. از نظر مرد دومین ماه سال این یعنی در نظر گرفتن مقام مرد. یک مرد به ظاهر مدرن اما با درون سنتی که دوست دارد تا حدی مردسالاری را در خانه زنده نگه دارد. بزمینه ضمن آرزوی بهترین لحظات برای این زوج، امیدوار است با کنار گذاشتن نیت مردسالاری در زندگی مدرن توسط مرد اردیبهشت ماهی و حفظ احترام همسر توسط زن دی ماهی زندگی خوبی را پیش بگیرند.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد خرداد

زن متولد دی حساس و زودرنج است و ممکن است از متلک‌های همسر خرداد ماهی خود که در قالب شوخی بیان می‌شود برنجد. او بسیار مبادی آداب است و در کنار مرد خرداد ماهی که به مردم‌داری معروف است می‌توانند زوج فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنند. این زوج با مشارکت در خیریه‌ها می‌توانند احساس خوبی در زندگی پیدا کنند. زن متولد دی همیشه با درماندگان همدردی می‌کند و مرد متولد خرداد از کمک‌رسانی لذت می‌برد. بزمینه برای آنها زندگی سرشار از عشق را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد تیر

مرد متولد تیرماه کمی بدخلق است و ممکن است این ویژگی او سبب رنجش و ناراحتی همسر دی ماهی‌اش شود زیرا زن متولد ماه دی زودرنج و حساس است. مرد متولد تیر ماه گاه با نگاه‌های سرد و رفتارهای این چنین سبب ناراحتی همسرش می‌شود. زن متولد ماه دی کسی است که با یک رفتار سرد از همسرش تا مدت‌ها اوقاتش تلخ باقی می‌ماند. اهمیتی که زن دی ماهی به خانواده خود می‌دهد، بسیار زیاد است اما با جنس اهمیت مرد تیرماه به مادرش متفاوت است. زن متولد دی اگر بفهمد خانواده به کمک احتیاج دارد لحظه‌ای معطل نمی‌کند اما مرد متولد تیر گوش به فرمان مادرش است. این ویژگی در مرد متولد تیر در صورتی که مادرش سوءاستفاده کند دلیل اصلی اختلاف زناشویی آن‌ها می‌شود. همچنین کنار آمدن با اهمیت بسیار زیادی که زن متولد دی به خانواده‌اش می‌دهد نیز کار ساده‌ای نیست. بزمینه برای این زوج بهترین لحظات را آرزو دارد و توصیه می‌کند تا با حفظ تعادل بین رابطه زناشویی و رابطه با خانواده پدری زندگی شیرینی را تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد مرداد

زن متولد ماه دی تا حدی زودرنج و لجباز است. او تا حدی جاه‌طلب و به دنبال قدرت است از این‌ رو ممکن است با همسر مرداد ماهی‌اش به مشکل برخورد کند. زن متولد ماه دی در هر جا و هر مقامی که باشد بر رفتار و کردار خود مسلط است و می‌تواند اعتماد هرکس از جمله همسر خود را جلب کند. مرد متولد مرداد ماه برای همسر خود یک پشتیبان و مدافع است از این رو می‌تواند نظر همسر دی ماهی خود را جلب کند. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا مرد مرداد ماهی با شناخت همسر دی ماهی‌اش حس اعتماد خود را نسبت به او تقویت کند و زن متولد دی ماه با دلربایی خود نظر همسر مرداد ماهی‌اش را جلب کند.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد شهریور

زن متولد دی بسیار منظم است و خانه‌ای مرتب که دلخواه مرد شهریوری است دارد. زن متولد دی ماه بسیار خیرخواه است و غالباً به افراد نیازمند کمک می‌کند. مرد شهریوری نیز دارای همین ویژگی است و برای افراد ضعیف‌تر از هیچ فداکاری دریغ نمی‌کند. از این رو این زوج می‌توانند صاحب یک خیریه بزرگ شوند و هماهنگ باهم به نیازمندان کمک کنند. زن متولد دی ماه بسیار مبادی آداب است و از این جهت مورد علاقه همسر شهریوری خود می‌باشد زیرا مرد متولد شهریور از رفتار‌های کودکانه یک زن بالغ خوشش نمی‌آید. بزمینه برای این زوج روزهای خوشی را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد مهر

زن متولد دی کسی است که از تلف شدن وقت هراس دارد و به هیچ‌وجه از کار و فعالیت نمی‌ایستد حال آنکه مرد متولد ماه مهر گاه تنبل و بی‌اعتنا به زندگی است که همین امر ممکن است سبب اختلاف بین آنها شود. زن دی ماهی بسیار مرتب و منظم است و همیشه خانه‌ای تمیز دارد که پذیرای مهمانان سرزده است. مرد متولد مهر می‌تواند پایبند به چنین خانه‌ای شود زیرا برای او نظم و تمیزی منزل از همه چیز مهم‌تر است. زن متولد دی ماه بسیار حساس و زودرنج است اما مرد متولد مهر می‌تواند برای او همسری باشد که هیچ‌گاه سبب ناراحتی او نشود.بزمینه برای این زوج آرزوی روزهای خوشی دارد.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد آبان

زن متولد ماه دی ماه همچون مرد متولد ماه آبان جاه‌طلب و خواستار شهرت و جاه و مقام است. این ویژگی مشترک آن‌ها می‌تواند سبب همراهی‌شان شود. زن متولد دی در راستای کسب مقام همسرش از هیچ تلاشی فروگذار نیست. دختری که در ماه دی به دنیا می‌آید بسیار حساس و زودرنج است و احتمال آن زیاد است که رک‌گویی همسرش او را برنجاند و دلش را بشکند. او همیشه نگران است که نکند در نظر همسرش زیبا نباشد، بنابراین همسر آبان ماهی او حتی اگر ایرادی در اندام و چهره او مشاهده کرد باید مراقب صراحت کلام خود باشد.بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد و امیدوار است مرد آبان با توجه کافی به همسر خود و زن دی ماه با شناخت همسر آبان ماهی‌اش به بهترین زندگی دست پیدا کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد آذر

در طالع بینی ها گفته می‌شود دختر متولد دی از همان نوجوانی به فکر ازدواج است و دوست دارد رابطه اش به ازدواج ختم شود. این در حالتی است که مرد متولد آذر خیلی دیر به ازدواج تن می‌دهد. مرد آذر ماهی زبان تندی دارد که ممکن است همسر دی ماهی زودرنجش را آزار دهد. مرد متولد آخرین ماه پاییز همسری دلسوز و با محبت می‌خواهد که به او محبت کند. خوشبختانه زنی که در اولین ماه زمستان به دنیا آمده باشد بسیار با محبت و دلسوز است. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو می‌کند.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد بهمن

دختر متولد دی از همان دوران نوجوانی اگر با پسری آشنا شود به فکر ازدواج است. او معمولا ازدواج زودهنگام را به روابط طولانی دوستی ترجیح می‌دهد. اگر در مقابل چنین دختری پسر متولد بهمن قرار بگیرد کار کمی دشوار می‌شود. چرا که پسر متولد بهمن ماه معمولا در ازدواج کند است و دیر پیشنهاد ازدواج می‌دهد. از این رو بیشتر آقایان بهمن ماهی در سنین بالاتر ازدواج می‌کنند. یکی از نقاط ضعف خانم دی ماهی عدم اعتماد بنفس نسبت به ظاهرش است. او همیشه از این می‌ترسد که در نگاه همسر خود زیبا نباشد و فرد دیگری از او جذاب‌تر باشد. در این راستا مرد متولد بهمن متاسفانه کمک شایانی نمی‌تواند بکند. چرا که مرد متولد بهمن اهل چرب زبانی و تعریف و تمجید نیست. به علاوه آن که مرد بهمن ماهی با سایرین در جمع ها و مهمانی ها گرم می‌گیرد و معمولا صدای خنده ها و شوخی های او با جنس مخالف بلند است و همین امکان دارد سبب بروز این اشتباه در همسر دی ماهی‌اش شود که گمان کند از نگاه او دختر دیگری جذاب به نظر آمده است. مرد بهمن ماهی را می‌توان یک فرد رفیق باز در نظر گرفت در حالی که اولویت خانم دی ماهی خانواده‌اش هستند. از این رو باید همواره با گفتگو به نتیجه‌ای واحد برای خانوادگی یا دوستانه بودن محافل خود برسند. دلیل اصلی ازدواج مرد متولد بهمن داشتن یک مونس و همدم است، کسی که همواره در دسترس همسر خود باشد. زن متولد دی می‌تواند این خواسته همسرش را به خوبی برآورده کند. بزمینه برای این زوج آرزوی بهترین‌ها را دارد و امیدوار است آن ها با علاقه و بیان خواسته ها بتوانند نقاط مشترک را در بین خود تقویت کنند.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با مرد متولد اسفند

مرد متولد اسفند گاه سخنان نسنجیده‌ای را بیان می‌کند که سبب ناراحتی همسرش می‌شود. حال اگر همسرش متولد ماه اول زمستان باشد این رنجش بیش از سایرین خواهد بود. چرا که زن متولد ماه دی به‌شدت زود رنج است. مرد متولد آخرین ماه سال در مواقعی به کنج عزلت می‌رود و گوشه‌نشین می‌شود. در این زمان اگر همسرش به آرایشگاه برود و تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کند این مرد را می‌تواند از گوشه‌نشینی خود خارج کند. در این شرایط زن متولد دی ماه می‌تواند یک زن موفق در راستای برگرداندن همسرش به دنیای واقعی باشد. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند زن متولد ماه دی از جذابیت‌ها و خوش‌پوشی خود برای جذب مرد اسفند ماهی استفاده کند و مرد متولد ماه اسفند با شناخت نقطه ضعف‌های همسر خود مراقب حرف‌های خود باشد تا موجب رنجش او نشود.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت