طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

طالع بینی ازدواج متولدین مرداد

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد مرداد چگونه خواهد بود؟ زن و مرد مرداد ماهی خصوصیات و ویژگی‌های مشابهی دارند. هردو دوست دار تعریف و تمجید هستند و نمی‌توانند در برابر کسی که در مقابل آن‌ها چاپلوسی می‌کند مقاومت کنند. زن مرداد ماهی عاشق تجملات و زندگی لوکس است و همتای او نیز اگر عاشق شود از خرج کردن همه پول‌های خود در راستای زندگی لوکس ترسی ندارد. یک مرد مرداد ماهی برای جلب نظر طرف مقابل خود او را به رستوران‌های لوکس می‌برد و هدایای گران‌قیمت خریداری می‌کند. وجوه مشترک مرد و زن مرداد بسیار زیاد است. این نقاط مشترک ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود یا سبب درک متقابل گردد. برای مثال هر دوی آنها در موقع عصبانیت به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که کسی جلودار آن‌ها نیست. شاید اگر یکی از زن یا شوهر آرام و صبورتر باشد بتواند دیگری را کنترل کند. اما عصبانیت شدید این دو یا سبب می‌شود لشکری دو نفره در برابر دشمن مشترک باشند یا با غرش‌های خود سقف خانه را روی سر هم خراب کنند. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا با درک متقابل نقاط ضعف و قوت یکدیگر را بشناسند و برای تقویت نقاط قوت هم تلاش کنند و در کنار هم، دوشادوش زندگی را مدیریت کنند و دست از ریاست‌طلبی بکشند.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد فروردین

جذابیت، شیک پوشی و مد روز بودن در زن متولد مرداد ماه می‌تواند ایده آل‌های همسر فروردین ماهی‌اش را تامین کند. اعتماد بنفس دختر مرداد ماهی برای مرد فروردینی جذاب است اما ریاست طلبی‌اش با ریاست طلبی همسرش منافات دارد. زیرا زن متولد مرداد ماه اگر بخواهد خیلی مراعات حال همسر خود را بکند خود را هم رده و برابر با او می‌بیند به هیچ عنوان انتظار برتری طلبی مرد فروردین ماهی را تامین نخواهد کرد. مرد متولد فروردین خواهان قدرت است اما زن متولد پنجمین ماه سال با قدرت مرد فروردین کنار نمی‌آید، زیرا گمان نمی‌رود از موضع قدرت خود پایین بیاید. اندکی چرب زبانی می‌تواند زن مرداد ماهی را در راهی که شما می‌خواهید قرار دهد اما مرد متولد فروردین اهل چاپلوسی نیست. از نگاه بزمینه این زن و شوهر دارای نقاط قوت فراوانی هستند که با تقسیم وظایف، گفتگو پیرامون مدیریت کارها و اندکی از خودگذشتگی می‌توانند نقاط منفی را بسیار کم رنگ کنند.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد اردیبهشت

مرد دومین ماه سال خواهان همسری کدبانوست یک دختر مرداد ماهی کسی است که این خواسته او را به‌طور حتم برآورده می‌سازد. او معتقد است همسرش باید مانند خانم‌های قدیمی آشپزخانه را سرپا نگه دارد و هم‌زمان جایگاه مرد را در خانه حفظ کند. خواسته دوم مرد اردیبهشت ماه کمی باشخصیت ریاست‌طلب زن مردادی منافات دارد. زن متولد شده در ماه مرداد نوعی ریاست‌طلبی و مدیریت در وجودش قرار دارد که هر مردی نمی‌تواند با آن کنار بیاید. مردی که در دومین ماه سال متولد شده است دوست دارد همسرش را در لباس‌های شیک ببیند و اتفاقاً خانمی که در ماه مرداد متولد شده کمدی پر از لباس‌های شیک و گران‌قیمت دارد. هدیه‌هایی که به یک دختر مردادی داده می‌شود باید گران‌قیمت و شیک باشد و البته مرد اردیبهشتی برای دختر مورد علاقه خود چنین هدیه‌ای را دریغ نمی‌کند. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد خرداد

زن متولد مرداد و مرد متولد خرداد زوجی را تشکیل می‌دهند که همه عاشق معاشرت با آنها خواهند بود. هر دو گرم و خوش‌صحبت و در مهمان‌نوازی زبانزد هستند.زن متولد مرداد خواهان تعریف و تمجید و دوستدار چاپلوسی است. چرب‌زبانی مرد خرداد ماه می‌تواند برای چنین زنی بسیار خوشایند باشد. زندگی این زوج یک زندگی شلوغ و پر از دوست و آشنا خواهد بود. کنار هم قرار گرفتن آنها در کنار هم، هرگز زندگی یکنواختی را ایجاد نمی‌کند. بزمینه برای این زوج لحظات خوشی را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد تیر

زن تیرماهی و مرد مرداد ماهی، هر دو را می‌توان افرادی حسود به‌حساب آورد. مرد متولد مرداد کمی حسادت همراه با بدبینی و زن تیرماهی حسادت همراه با احساس مالکیت دارد. نجابت و وفاداری زن متولد تیرماه تا حدود زیادی می‌تواند سبب شود تا احساس بدبینی در مرد مرداد ماهی از بین برود. زنی که در اولین ماه تابستان متولد می‌شود کسی نیست که در آشتی پیش‌قدم شود و شاید در این مورد با شیر مردادی دربیفتد. عصبانیت و خشم‌های هردو نفر ممکن است سبب بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی شود مگر آنکه هردو سعی کنند بر اخلاق و رفتار خود مسلط‌‌تر شوند. تیم بزمینه با آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند برای داشتن زندگی شیرین هر کدام از طرفین از مواضع خود پایین بیایند و برای داشتن یک زندگی بدون درگیری بر احساسات منفی خود غالب شوند و احساس اعتماد را در زندگی تقویت کنند.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد شهریور

مرد متولد شهریور ماه معمولاً اهل انتقاد‌های شدید به همسرش است. این ویژگی ممکن است باعث خشم همسر مرداد ماهی‌‌اش شود. زن متولد شده در دومین ماه تابستان دوست دار تعریف و تمجید است. اما مرد شهریوری به هیچ‌وجه اهل ابراز علاقه کلامی و چرب‌زبانی نیست. مردی که در ماه شهریور به دنیا می‌آید از شلوغی و در هم بر همی منزل متنفر است و خوشبختانه زن متولد ماه مرداد زنی کدبانو است و همیشه منزلی تمیز دارد. تیم بزمینه توصیه می‌کند تا مرد متولد شهریور با تقویت قدرت کلام خود همسر مرداد ماهی‌‌اش را جذب خود کند تا او نیز بیش از پیش برای زندگی انرژی صرف کند.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد مهر

زن متولد ماه مرداد اهل زندگی لوکس و تجملات است. از کادوهای گران‌قیمت خوشش می‌آید و برای پول خرج کردن پروا ندارد. در مقابل مرد متولد ماه مهر روی مدیریت پول بسیار حساس است و در خرج کردن متعادل است. زیرا نه از خساست و نه از ولخرجی خوشش نمی‌آید. زن متولد ماه مرداد یک کدبانوی تمام‌عیار است کسی که برای مرد مهر ماهی از این جهت یک ایده‌آل به‌حساب می‌آید. زنی که در دومین ماه تابستان به دنیا می‌آید عاشق ریاست و مدیریت است شاید مرد متولد مهر که همسر خود را می‌پرستد بتواند گزینه مناسبی برای زندگی با او باشد و اجازه مدیریت را به او بدهد. بزمینه برای این زوج آرزوی بهترین‌ها را دارد.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد آبان

زن مرداد ماهی به علت رهبری طلبی خود یکی از خصوصیات همسر ایده‌آل مرد متولد آبان را ندارد. مرد آبان ماهی همسری مطیع می‌خواهد. زن متولد ماه مرداد دوستدار چاپلوسی و چرب‌زبانی است ولی مرد متولد آبان کاملاً رک و صریح است. همواره نظر واقعی‌اش را ابراز می‌کند و کاری به آن ندارد که طرف مقابلش چه چیزی دوست دارد بشنود. دختری که در ماه مرداد متولد شده است از هوش سرشار است و این ویژگی می‌تواند همسر آبان ماهی‌اش را در راستای رسیدن به جاه طلبی‌هایش یاری کند و مشاوری خوب برای او تلقی شود. بزمینه برای این زوج بهترین‌ زندگی را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد آذر

زن متولد ماه مرداد همسری می‌خواهد که چرب زبان باشد و از او تعریف و تمجید کند. در حالی که مرد متولد آذر نه تنها چرب زبان نیست بلکه زبانی تند و تیز دارد و در عرصه عشق رفتار و گفتار رمانتیکی ندارد. پسری که در ماه آذر متولد شده باشد همسری باهوش و دست و دلباز می‌خواهد که این ویژگی را می‌تواند در زن مرداد ماهی پیدا کند. بنابراین مهمترین نکته برای رفع مشکلات بین این زن و شوهر تقویت قدرت کلام مرد آذر ماهی است. بزمینه بهترین ها را برای این زوج آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد دی

زن متولد ماه دی تا حدی زودرنج و لجباز است. او تا حدی جاه‌طلب و به دنبال قدرت است از این‌ رو ممکن است با همسر مرداد ماهی‌اش به مشکل برخورد کند. زن متولد ماه دی در هر جا و هر مقامی که باشد بر رفتار و کردار خود مسلط است و می‌تواند اعتماد هرکس از جمله همسر خود را جلب کند. مرد متولد مرداد ماه برای همسر خود یک پشتیبان و مدافع است از این رو می‌تواند نظر همسر دی ماهی خود را جلب کند. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا مرد مرداد ماهی با شناخت همسر دی ماهی‌اش حس اعتماد خود را نسبت به او تقویت کند و زن متولد دی ماه با دلربایی خود نظر همسر مرداد ماهی‌اش را جلب کند.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد بهمن

زن متولد مرداد خواهان زندگی لوکس است در حالی که مرد متولد بهمن در خرج و مخارج، انسانی صرفه‌جو محسوب می‌شود و در امور مالی عقل را بر احساسات‌ ترجیح می‌دهد. دختری که در ماه مرداد متولد شده باشد به شدت تحت تاثیر تعریف و تمجید سایرین قرار می‌گیرد. معمولا مرد متولد بهمن ماه دیر ابراز علاقه می‌کند و چندان اهل چرب‌زبانی نیست. مرد بهمن ماهی و زن متولد مرداد هر دو بسیار اجتماعی هستند و در صورت ازدواج با یکدیگر به زوجی تبدیل می‌شوند که همه به رفت و آمد با آن ها علاقمند می‌شوند. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای آن ها امیدوار است با شناخت طرفین و انعطاف پذیری بتوانند زندگی سراسر عشقی را تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن مرداد با مرد اسفند

زن متولد ماه مرداد اهل زندگی لوکس است. شاید بتوان گفت یکی از مرد‌هایی که می‌تواند این زندگی را برای چنین زنی فراهم کند مرد متولد اسفند می‌باشد. چراکه این مرد فکر اقتصادی قوی‌ای دارد و اغلب به مال و ثروت فراوانی دست پیدا می‌کند. گاه این مرد گوشه‌نشین می‌شود و از همه حتی همسر خود دوری می‌کند. در این زمان یک زن شیک‌پوش و گرم مردادی می‌تواند مرد را از کنج عزلت خود بیرون بکشد. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا زن مردادماهی از غرور خود بکاهد و در عشق پیش‌قدم شود تا همسر اسفند ماهی‌‌اش را به یک مرد رمانتیک تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت